Antti Hanhivaara, 21 v. katosi 14.10.2006 Ivalo/Angeli

Suomessa kadoksissa olevat henkilöt
persearska
Martin Riggs

Re: Antti Hanhivaaran katoaminen Ivalossa v. 2006

Viesti Kirjoittaja persearska »

LokakuunLapsi kirjoitti: To Joulu 30, 2021 1:05 pm
persearska kirjoitti: To Joulu 30, 2021 8:38 am
LokakuunLapsi kirjoitti: To Joulu 30, 2021 8:35 am

Erilaiset (korva)lävistykset oli jo muotia vuonna 2006, alkoivat yleistyä tuossa 2000-luvun vaihteessa, myös miehillä.

PA:lle tiedoksi, että "tunneli" mistä puhuit aiemmin jonain korvaklipsin tapaisena, vaatii korvaan venytyksen, eli siis reiän jota hiljalleen suurennetaan käyttäen isompia venytyskoruja, kuten tunneleita. Nämä ovat hyvin huomiota herättäviä korvakoruja.
Tiedän.
Google löytää valetunneli koruja ja vale lävärikoruja mangneettilla pysyviä.
Oli ennen internettiä ja metallisia internetin jälkeen.

Täysin ot:tä. Miten internetin aikakausi tähän liittyy? Tiesit kai, että internet sellaisena käsitteenä, minkä me tunnemme, on lähtenyt kehittymään jo 60-luvulla?
Sanontoja samoin kuin poistha joloppi.
Yhtä hauskoja kuin v..un hymiöt.
persearska
Martin Riggs

agatonsax kirjoitti: To Joulu 30, 2021 1:31 pm Internetit ja korvaklipsit on päivän trendi näköjään..
Mietitkö pitkään kuittia?
Harmi kun olisit alunperinkin ottanut asioista selvää ennen kuittailuas niin olisi ketjukin puhtaampi :lol:
agatonsax
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja agatonsax »

No nyt on siis vaihtoehtoja korvakoruhavaintoon useita. Muunmuassa korvaklipsi, nappikuulokkeet, kaulakoru ja kuulokoje mainittu mutta tuliko mieleen aikaa ennen internettiä jolloin ei kuulokojetta vielä nykyisessä muodossaan ollut? Mielestäni esim lehmänsarvi voisi olla myös mahdollinen! Jos Antilla oli vaikka huono kuulo, eikä varaa ostaa sähköistä laitetta..? Rajamieshän sanoi että ei ollut mikään pieni normikoru niin tuo voisi selittää sen havainnon hyvinkin! Noita ollut ainakin vielä viime vuosisadan vaihteessa (internetin mukaan..) ihan yleisessä käytössä, mutta en tiedä tuolla Lapissa vaikka olisi ollut käytössä vielä 2006?
Liitteet
ramshorn_ear_trumpet_101-620x480.jpg
ramshorn_ear_trumpet_101-620x480.jpg (17.2 KiB) Katsottu 3987 kertaa
Moparonparsa
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja Moparonparsa »

Tuosta kun ottaa vittuilun pois nii jää muuta jäljelle kun heiluvat huulet :lol:
Vaikea kyllä uskoa ainakaan sitä että Antti olis ollut kyydissä klipsikorun kanssa.
Mihin aikaan tuolla aurinko noussut?
Joku takin tai hupparin osa kimaltanut aurinkoa vasten ja siitä jäänyt 100% varma kuva että korvis oli.
Voihan noihin luottaa noihin todistajiin kun Neuvostoliittoon jos haluaa mutta sekin hajosi.
agatonsax
Harjunpää

Minkä vittuilun..? :shock:
Antilla oli se Castrol takki päällä ja jos katsot kuvista niin ei paljo kimmeltävää osaa korvan seudulta löydy! Hajos joo Neuvostoliittokin mutta jos noita todistajien lausuntoja miettii niin poliisin päätodistaja Jaakko tuskin varmimmasta päästä. Yksi mahdollinen osasyyllinen katoamiseen ja vahva humala vs selvänä havainnon tehnyt rajamies, joka ammatikseen joutuu kiinnittämään yksityiskohtia mieleensä! Toiset "varmat" silminnäkijät jotka näkivät Antin menevän metsään sanoivat kävelijällä olevan vaalean takin, Antilla tumma! Mäkelän johtopäätökset havainnoista: Ei ole ketään muutakaan siihen osoittaa (metsurihavainto metsään menosta) ja En tiedä mistä tämmöinen havainto tulee? (Vänkärin korvakoru)! Ja näistä havainnoista poliisilla vain yksi tutkintalinja: Käveli metsään!!
persearska
Martin Riggs

Miksi vielä jauhat kun teillähän tässä casessa homma paketissa?
Nimikirjaimet melkein aasta zetaan, mistä nostan kyllä hattua.
B ja y ainakin puuttu vielä, saisko niistä vaikka byy-hyy.
Olen odotellut uutista pidätyksistä, missäs ne viipyy vai onko vain pätemisen tarve :mrgreen:
Ei nuo teidänkään juonen käänteet ole paljon ylittänyt uutiskynnystä, kopioimalla alkupään sivuja oisitte päässy vähemmällä.
agatonsax
Harjunpää

Persearskan aivoituksia:

"Miksi vielä jauhat kun teillähän tässä casessa homma paketissa?"

Onko? Kerro meillekin..

"Nimikirjaimet melkein aasta zetaan, mistä nostan kyllä hattua."

Nimikirjaimia olen välttänyt täällä keskusteluissa ja käyttänyt etupäässä Mäkelän, Antin ja "Jaakon" nimiä, mitkä yleisessä tiedossa koska enempi kiinnostukseni vielä huhujen ja faktojen paikkansapitävyydessä Angelin osalta ja ylipäätään tässä casessa..

"B ja y ainakin puuttu vielä, saisko niistä vaikka byy-hyy."

No sulla tuntuu olevan enempikin tietoa noista, kerro meillekin!

"Olen odotellut uutista pidätyksistä, missäs ne viipyy vai onko vain pätemisen tarve" :mrgreen:

Samoja uutisia täällä kaikki odottaa ja Antin löytyminen lienee se tärkein juttu. Luuletkos että täällä porukka pyörii pätemisen tarpeesta, vai puhutko nyt mahdollisesti itsestäsi..? :mrgreen:

"Ei nuo teidänkään juonen käänteet ole paljon ylittänyt uutiskynnystä, kopioimalla alkupään sivuja oisitte päässy vähemmällä."

Tuskin täällä valtaosa minkään uutiskynnyksen takia kirjoittelee, eiköhän ihmiset etupäässä haluaisi selvittää mitä tuolloin OIKEASTI Angelissa tapahtui!
Ja täällä saa kopioida alkupäästä tai loppupäästä miten kukakin haluaa, ollaanhan me INTERNETISSÄ :mrgreen: :mrgreen:
Vielä yks hymiö :D
L.A
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja L.A »

Tämä viesti on omistettu, no tiedätte kyllä kelle.

Mikä on sun motiivi notkua tässä ketjussa? Olet ainoa joka pitää poliisin sanaa faktana. Taitaa sukulaisissa olla poliiseita ja siitä syystä puolustat.. sulla ei ole koskaan mihinkään ketjuun mitään hyvää sanottavaa ja aina olet eri mieltä kun muut. Tunnut suorastaan vihaavan ja halveeraava Antin omaisia, niin aika läpinäkyvää on kyllä tämä sun touhu. Luulin alkuun sinun olevan mies, mutta kylläpä nyt olen varma että nainen olet. Eikö omatunto soimaa kun ehkä tiedät miten asiat on oikeasti menneet.. Siksikö epätoivoisesti yrität kaiken täällä vääntää valheeksi, paitsi poliisin sanomiset. Voit ilmiantaa viestini, mua ei yhtään haittaa jos bannia saan. Tämä katoaminen tulee vielä selviämään.
peikkonen
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja peikkonen »

L.A kirjoitti: To Joulu 30, 2021 9:44 pm Tämä viesti on omistettu, no tiedätte kyllä kelle.

Mikä on sun motiivi notkua tässä ketjussa? Olet ainoa joka pitää poliisin sanaa faktana. Taitaa sukulaisissa olla poliiseita ja siitä syystä puolustat.. sulla ei ole koskaan mihinkään ketjuun mitään hyvää sanottavaa ja aina olet eri mieltä kun muut. Tunnut suorastaan vihaavan ja halveeraava Antin omaisia, niin aika läpinäkyvää on kyllä tämä sun touhu. Luulin alkuun sinun olevan mies, mutta kylläpä nyt olen varma että nainen olet. Eikö omatunto soimaa kun ehkä tiedät miten asiat on oikeasti menneet.. Siksikö epätoivoisesti yrität kaiken täällä vääntää valheeksi, paitsi poliisin sanomiset. Voit ilmiantaa viestini, mua ei yhtään haittaa jos bannia saan. Tämä katoaminen tulee vielä selviämään.
Amen. Järkevin viesti pitkään aikaan!
agatonsax
Harjunpää

L.A kirjoitti: To Joulu 30, 2021 9:44 pm Tämä viesti on omistettu, no tiedätte kyllä kelle.

:D :D :D
Luke Skywanker
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Luke Skywanker »

agatonsax kirjoitti: To Joulu 30, 2021 3:58 pm Mäkelän johtopäätökset havainnoista: Ei ole ketään muutakaan siihen osoittaa (metsurihavainto metsään menosta) ja En tiedä mistä tämmöinen havainto tulee? (Vänkärin korvakoru)! Ja näistä havainnoista poliisilla vain yksi tutkintalinja: Käveli metsään!!

Tämä! Mäkelän lausunnot "ei ole muitakaan siihen osoittaa" ja "ei siellä paljon porukkaa liiku" jne. kommentit tuntuvat aika erikoiselta, Varsinkin, kun erilaisten todistajalausuntojen ja Karigasniemeltä Angeliin kuskattujen perusteella seudulla on katoamisaamuna ollut enemmän porukkaa liikkeellä kuin keskimäärin Helsingin Mannerheimintiellä arkiyönä.
Beauceron
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Beauceron »

Jes, hyvä L.A!
Tiinatäti11
Alokas

Viesti Kirjoittaja Tiinatäti11 »

*poistettu palstan säännöissä kiellettyä nimimerkin takaista henkilön arvuuttelua*t:mode
persearska
Martin Riggs

Ja luithan koko ketjun?
Minä en ole se joka täällä keksii tarinoita ja asettaa ihmisä minne sattuu.
Ei minun tarvitse olla samaa mieltä sinun kanssa, onko täällä foorumilla joku sääntö tähän :shock:
Sekö tekee halventavaksi jos kysyn miksi penkinpäälistä ei omaiset testannut ja miksi omaiset etsii anttia korvesta jos se on kaikkien mukaan tapettu jo muualla. :roll:
Olen monesti sanonut, älä väännä sanomisia.

Siitä lukemaan tutkittua dataa, voit vaikka viisastua.
https://yle.fi/uutiset/3-8614149
https://yle.fi/uutiset/3-10877848
Aslak
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Aslak »

*poistettu keskustelua henkilöspekulaatiosta. Palstan säännöt kieltävät arvuuttelut nimimerkkien takana olevista henkilöistä*t:mode
Vastaa Viestiin