Don MC kirjoitti: To Tammi 06, 2022 10:57 pm
Et näköjään hoksannut, ettei tuo artikkeli ole uutinen. Se on toimittajan mielipidekirjoitus.
”Sisäpiirin tietoa”. Heh. Se ”sisäpiiri” on varmaan joku MV-lukijoiden tai Tiihos-kiihottuneiden salainen klubi.
Perusterve pitää rokottaa, koska hän ei ole tartunnan saatuaan enää kovin kauaa perusterve. Samalla tavalla kuin esimerkiksi poliota vastaan rokotetaan. Ei ole mitään eroa.
Kyllä, perusterveetkin sairastuvat, vaikka kovasti koitatte väittää muuta. He eivät ehkä KUOLE, mutta aivan varmasti sairastuvat. Ja pahasti.
Se oli paras mikä tähän hätään löytyy. Jos omistaa medialukutaitoa, ymmärtää, että tuo "mielipidekirjoitus" on agendaan pohjautuvaa ihmisten totuttelua asiaan.
Sain tartunnan ja olen yhä perusterve. Perustelusi ontuu. Venäläistä rulettia tosiaan tuo piikitys . Kaverille elinikäinen vamma "rokotteesta"
Tässä pelissä valitsen itsemääräämisoikeuden ja olen tukematta monikansallisia valehtelevia lääkeyhtiöitä. Ai että naurattaa jo etukäteen, kuinka 9. piikki tuhoaa viimeistään immuunipuolustuksen ja tarvitsette lääkkeitä jokapäiväisessä elämässä yhä enemmän ja kuvittelette sen olevan normaalia
"Lääkeyhtiöt on niin ihquja, ne auttaa meitä oikeesti, muuten oltais jo kuoltu"
Minua ainakin harmittaisi olla riippuvainen lääkkeistä eli huumeista. Se että niitä vielä piikitetään, on jo aikamoinen juttu

Mutta eipä kansalainen sitä ajattele, kun valtio tarjoaa kaiken eikä isoa kuvaa ymmäretä.
Päivän rokotettu : Suuryritys saa mielestäni valehdella, ja luotan heihin jatkossakin, koska valvonta toimii. ????????
Päivän THL : 20% sairaalahoitoon rokottamattomista
Päivän huomio : Rokotetut tarvitsevat lääkkeitä jokapäiväisessä elämässään