Minun mielestäni on huomattavasti erikoisempaa arvella, että kuorma-auton kuski on nähnyt tytön.John Kimble kirjoitti: To Tammi 06, 2022 7:18 pmTottakai rikoksesta epäilty yleensä kiistää kaiken ja syyllistyneensä yhtään mihinkään. Sinänsä erikoinen lausunto poliisilta ottaen huomioon ettei rikoksesta epäiltyä ole vielä edes kuulusteltu vaikka yksi ihminen on kuollut ja aikaa on kulunut jo kolme viikkoa.Rubiskreebeli kirjoitti: To Tammi 06, 2022 12:39 pm Miehellä ei ollut mitään tietoa siitä, että tyttö oli liikkunut siinä kohdassa ja jäänyt levyjen alle. Se oli yllättävä tilanne hänellekin, toteaa tapauksen tutkinnanjohtaja, rikoskomisario Jouni Jokinen Helsingin poliisilaitokselta.
11-vuotias tyttö jäi kuorma-autosta pudonneen kuorman alle Helsingissä
-
Rubiskreebeli
- Jane Marple
Re: 11-vuotias tyttö jäi kuorma-autosta pudonneen kuorman alle Helsingissä
- John Kimble
- Michael Knight
Sivistysvaltiossa on perusolettama, että liikenteessä liikkuva ajokortillinen kuljettaja näkee sekä eteensä että sivuille ja myös taakseen peilien avulla. Ellei sitten ole joku puusilmä jolla ei korttia eikä lupia pitäisi ollakkaan. Mutta kuten sanottua tottakai rikoksesta epäillyt yleensä aina kiistävät kaiken. Tässä tapauksessa epäiltyä ei ole vielä edes kuulusteltu ja se on todella merkillistä.Rubiskreebeli kirjoitti: Pe Tammi 07, 2022 9:13 pmMinun mielestäni on huomattavasti erikoisempaa arvella, että kuorma-auton kuski on nähnyt tytön.John Kimble kirjoitti: To Tammi 06, 2022 7:18 pm Tottakai rikoksesta epäilty yleensä kiistää kaiken ja syyllistyneensä yhtään mihinkään. Sinänsä erikoinen lausunto poliisilta ottaen huomioon ettei rikoksesta epäiltyä ole vielä edes kuulusteltu vaikka yksi ihminen on kuollut ja aikaa on kulunut jo kolme viikkoa.
Radiopuhelin kirjoitti: Ma Heinä 30, 2012 2:01 pm Ulkomaalaisia ei tuomita heppoisimmilla perusteilla kuin suomalaisia. Korostuminen raiskaustilastoissa johtuu vain siitä että maahanmuuttajat yksinkertaisesti raiskaavat enemmän.
-
Rubiskreebeli
- Jane Marple
Eli miten tuo tilanne nyt mielestäsi meni? Kuski näki tytön ja keksi, että parkkeeraanpa tuohon tytön viereen ja rysäytän noi levyt sen niskaan ja sitten teeskentelen, etten nähnytkään sitä?John Kimble kirjoitti: Pe Tammi 07, 2022 9:27 pmSivistysvaltiossa on perusolettama, että liikenteessä liikkuva ajokortillinen kuljettaja näkee sekä eteensä että sivuille ja myös taakseen peilien avulla. Ellei sitten ole joku puusilmä jolla ei korttia eikä lupia pitäisi ollakkaan. Mutta kuten sanottua tottakai rikoksesta epäillyt yleensä aina kiistävät kaiken. Tässä tapauksessa epäiltyä ei ole vielä edes kuulusteltu ja se on todella merkillistä.Rubiskreebeli kirjoitti: Pe Tammi 07, 2022 9:13 pmMinun mielestäni on huomattavasti erikoisempaa arvella, että kuorma-auton kuski on nähnyt tytön.John Kimble kirjoitti: To Tammi 06, 2022 7:18 pm Tottakai rikoksesta epäilty yleensä kiistää kaiken ja syyllistyneensä yhtään mihinkään. Sinänsä erikoinen lausunto poliisilta ottaen huomioon ettei rikoksesta epäiltyä ole vielä edes kuulusteltu vaikka yksi ihminen on kuollut ja aikaa on kulunut jo kolme viikkoa.
Mistähän se tyttö tuli? Tutkailin tota karttaa tuosta kohdasta ja mietin että tuliko tyttö pikalle jostain muusta kautta kuin kävelytietä tms? Onko koululta joku oikopolku?
Aika outoja kommentteja kuljettajasta ,olen nähnyt huoltoaseman pihalla tapauksen jossa parkistä lähti auto peruuttamaan JA takana olikin mies pyörätuolillaan,auto alkoi kaatamaan tuolia kunnes ihmiset huusi ketkä näki että PYSÄYTÄ!
Onnettomuus vältettiin mutta tuo selittää hyvin sen kuinka joku jää piiloon auton taakse,tuossakin kyseessä henkilöauto.
Jokainen joka on kuljettanut hiemankin isompaa autoa on minulle kertonut että hytistä EI näe ympärille ei edes nykysellä peruutus kamerallakaan kaikkea kunnolla ja kamerakin voi mennä epäkuntoonkin ja olla pois pelistä.
Toinen juttu on myös se että kun peruutat isoa autoa ja käännät renkaita nokka leikkaakin hyvin kaukaa ja jos siihen kohtaan joku kerkiää ei kuski ehdi mitään tehdä,tuotakaan ei näe sitten mistään.
Näin minulle kertovat ammattikuskit ja sanovatkin että liikuvan isomman auton viereen ei kannata mennä mihinkään kohtaan ettei mitään pahaa käy.
itse en isoja autoja ajele jotenka ei ole ns."omalehmä ojassa juttu" mutta noita ohjeita minullekkin painotettiin JO pikkupoikana että pysy pois isojen laitteiden luota ja autojen ei ne sua aina nää,noilla eväillä ollaan vielä hengissäkin.
En usko että tässäkään tapauksessa kukaan on tahallaan tehnyt yhtään mitään näin vain kävi ja tuomiot jaetaan kun asia tutkitaan,kukaan tuskin "pakenee" maastakaan miksiköhän pitäisikään kun ei ne oikeatkaan murhamiehet aina pois kähde...
Ei oikein tunnu minusta kivalta syytellä ketään jos ei ole itse ollu näkemässä mitä on tapahtunu.
Onnettomuus vältettiin mutta tuo selittää hyvin sen kuinka joku jää piiloon auton taakse,tuossakin kyseessä henkilöauto.
Jokainen joka on kuljettanut hiemankin isompaa autoa on minulle kertonut että hytistä EI näe ympärille ei edes nykysellä peruutus kamerallakaan kaikkea kunnolla ja kamerakin voi mennä epäkuntoonkin ja olla pois pelistä.
Toinen juttu on myös se että kun peruutat isoa autoa ja käännät renkaita nokka leikkaakin hyvin kaukaa ja jos siihen kohtaan joku kerkiää ei kuski ehdi mitään tehdä,tuotakaan ei näe sitten mistään.
Näin minulle kertovat ammattikuskit ja sanovatkin että liikuvan isomman auton viereen ei kannata mennä mihinkään kohtaan ettei mitään pahaa käy.
itse en isoja autoja ajele jotenka ei ole ns."omalehmä ojassa juttu" mutta noita ohjeita minullekkin painotettiin JO pikkupoikana että pysy pois isojen laitteiden luota ja autojen ei ne sua aina nää,noilla eväillä ollaan vielä hengissäkin.
En usko että tässäkään tapauksessa kukaan on tahallaan tehnyt yhtään mitään näin vain kävi ja tuomiot jaetaan kun asia tutkitaan,kukaan tuskin "pakenee" maastakaan miksiköhän pitäisikään kun ei ne oikeatkaan murhamiehet aina pois kähde...
Ei oikein tunnu minusta kivalta syytellä ketään jos ei ole itse ollu näkemässä mitä on tapahtunu.
Noh, nyt on näköjään jo rikkinäisiä peruutuskameroitakin esitetty puolustukseksi mutta se TODELLINEN SYY lapsen kuolemaan on kuitenkin puuttellisesti sidottu kuorma.
Oulun_Kungas kirjoitti: To Elo 28, 2025 8:35 pm täh? elää kerrostalossa. varmaan yli puolet suomalasista elää. tekeekö se heistä huonoissa oloissa eläviä? itekeki asun vittu
Jos minun kirjoitusta tarkoitat niin en viittaa tällä mitenkään tapahtuneeseen onnettomuuteen,kerroin vain kuinka onnettomuuksilla ON tapana tapahtua,eli silloin kun kaikista vähemmän niitä odotamme.
Jo ennen joulua toivotin voimia kuskille ja hänen työtoverilleen jotka tytön löysivät ja edelleenkin näin teen.
Aikamoisen ryöpyn on he saaneet niskaansa vaikka eivät ole itse voineet vaikuttaa tapahtuneeseen oikein mitenkään,paitsi jos ei ois töihin lähteneet...
Kuinkahan monta kerta myös ME aikuiset luulemme tuolla liikkuessamme että juu kyllä se rekkakuski tms meidät näkee ja tungemme sinne väleihin,eilen päivällä näin juurikin sellaisen tapauksen kun rekka kääntymässä oikealle niin joutui ottamaan ajolinjaa liikennevaloissa keskikaistalta joka meni suoraan,niin sinne vain eksyi rekan viereen autoja jonne en kyllä itse mennyt tielle.
Että tämmöisiä olemme me ei ammattiautoilijatkin.
Jo ennen joulua toivotin voimia kuskille ja hänen työtoverilleen jotka tytön löysivät ja edelleenkin näin teen.
Aikamoisen ryöpyn on he saaneet niskaansa vaikka eivät ole itse voineet vaikuttaa tapahtuneeseen oikein mitenkään,paitsi jos ei ois töihin lähteneet...
Kuinkahan monta kerta myös ME aikuiset luulemme tuolla liikkuessamme että juu kyllä se rekkakuski tms meidät näkee ja tungemme sinne väleihin,eilen päivällä näin juurikin sellaisen tapauksen kun rekka kääntymässä oikealle niin joutui ottamaan ajolinjaa liikennevaloissa keskikaistalta joka meni suoraan,niin sinne vain eksyi rekan viereen autoja jonne en kyllä itse mennyt tielle.
Että tämmöisiä olemme me ei ammattiautoilijatkin.
-
Rubiskreebeli
- Jane Marple
Ihan ajan haaskausta yrittää keskustella rakentavasti sellaisten tyyppien kanssa jotka keskittyy syyttelyyn sen sijaan, että edes haluaisivat löytää ongelmiin ratkaisuja joilla saadaan käytännössä paras mahdollinen lopputulos. Tällaiset ihmiset räksyttävät niin kauan kunnes saavutetaan se "nolla tapaturmaa" ikuisiksi ajoiksi ja kaikki ihmiset aistii 24/7 360 astetta kaiken ja ovat täydellisiä. Kaikki muut tietääkin kuinka kauan aikaa tuohon menee...Tessu kirjoitti: La Tammi 08, 2022 3:41 am Jos minun kirjoitusta tarkoitat niin en viittaa tällä mitenkään tapahtuneeseen onnettomuuteen,kerroin vain kuinka onnettomuuksilla ON tapana tapahtua,eli silloin kun kaikista vähemmän niitä odotamme.
No se puutteellinen kuormansidonta vaan nyt sattuu olemaan ainoa tähän mennessä täysin selvä asia.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008515598.html
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008515598.html
Selvää kuitenkin on, ettei kuorman sidonta ole ollut riittävää, tutkinnanjohtaja, rikoskomisario Jouni Jokinen sanoo.
Oulun_Kungas kirjoitti: To Elo 28, 2025 8:35 pm täh? elää kerrostalossa. varmaan yli puolet suomalasista elää. tekeekö se heistä huonoissa oloissa eläviä? itekeki asun vittu
Juu ei kannata asiasta riidellä kun ei mihinkään johda,ryssistä ei mulla mitään tietoa enkä ota niihin mitään kantaa jotenka minun puolesta asia saa olla ja oikeus sitten ratkaisee oli kuka mitä mieltä tahansa.
Ainoa hyvä ryssä on kuollut ryssä.Tessu kirjoitti: La Tammi 08, 2022 7:06 pm Juu ei kannata asiasta riidellä kun ei mihinkään johda,ryssistä ei mulla mitään tietoa enkä ota niihin mitään kantaa jotenka minun puolesta asia saa olla ja oikeus sitten ratkaisee oli kuka mitä mieltä tahansa.
"Those who want respect, give respect."
-
Kelaamaton
- Frank Drebin
Ei ole tervettä käytöstä sinulta. Sairas mielijepulis82 kirjoitti: Su Tammi 09, 2022 8:10 amAinoa hyvä ryssä on kuollut ryssä.Tessu kirjoitti: La Tammi 08, 2022 7:06 pm Juu ei kannata asiasta riidellä kun ei mihinkään johda,ryssistä ei mulla mitään tietoa enkä ota niihin mitään kantaa jotenka minun puolesta asia saa olla ja oikeus sitten ratkaisee oli kuka mitä mieltä tahansa.![]()
Valitettavasti COVID-19 Pandemia on todiste siitä, että ihmiskunta on ajautumassa kohti tuhoa äärettömällä tyhmyydellään. Sairas maailma.
Et sitten tainnut ajatella kommenttiasi ihan loppuun astijepulis82 kirjoitti: Su Tammi 09, 2022 8:10 amAinoa hyvä ryssä on kuollut ryssä.Tessu kirjoitti: La Tammi 08, 2022 7:06 pm Juu ei kannata asiasta riidellä kun ei mihinkään johda,ryssistä ei mulla mitään tietoa enkä ota niihin mitään kantaa jotenka minun puolesta asia saa olla ja oikeus sitten ratkaisee oli kuka mitä mieltä tahansa.![]()
Ainoa todistettavasti venalainen tassa tragediassa on uhri, 11-vuotias lapsi.
Viimeksi muokannut aivoriihi, Su Tammi 09, 2022 8:49 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Pamela Anderson
Älyttömäksi on tämän foorumin jutut joidenkin osilta menny. .... Mutta siis, voiko kuljettaja olla esim niin järkyttynyt onnettomuudesta ettei kuulemista pysty järjestämään?
Eiköhän kuskina ole joku alle tessin palkalla ajeleva ulkomaalaishintti. Tulkkia tarvitaan ja päätä silitellään ja hyssytellään.lammas1 kirjoitti: Su Tammi 09, 2022 1:24 pm Älyttömäksi on tämän foorumin jutut joidenkin osilta menny. .... Mutta siis, voiko kuljettaja olla esim niin järkyttynyt onnettomuudesta ettei kuulemista pysty järjestämään?
"Those who want respect, give respect."