Hertsikka vs. Co

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Mike Manner kirjoitti:Mistähän nää hertsikka-trollit sikiää... :?
Snudjulta?
Nerot hallitsevat kaaoksen
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Mariella kirjoitti:
Mike Manner kirjoitti:Mistähän nää hertsikka-trollit sikiää... :?
Snudjulta?
Todennäköisesti. Noi pitäis lähettää juhannuksen viettoon...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

hertsikalla taitaa olla takki tyhjänä "sisäpiirin" tiedoista, kun jokaisessa viestissä hokee tota juhannuksen viettoa...juhannus on vasta ens viikonloppuna, jos on vahingossa aika ja paikka menneet sekaisin.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
hertsikka
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja hertsikka »

Kalessin kirjoitti:hertsikalla taitaa olla takki tyhjänä "sisäpiirin" tiedoista, kun jokaisessa viestissä hokee tota juhannuksen viettoa...juhannus on vasta ens viikonloppuna, jos on vahingossa aika ja paikka menneet sekaisin.
-joka tapauxessa,CANNONBALL MC...
hertsikka
Hercule Poirotin viikset

Kalessin kirjoitti:hertsikalla taitaa olla takki tyhjänä "sisäpiirin" tiedoista, kun jokaisessa viestissä hokee tota juhannuksen viettoa...juhannus on vasta ens viikonloppuna, jos on vahingossa aika ja paikka menneet sekaisin.
-eikä ole muuten takki tyhjä...luulisin...
Kalessin
Adrian Monk

ei vissiin kykene tiiistämään kaikkea haluamaansa samaan viestiin vaan ajatuksen virta on niin laaja ja valtaisa, että se pitää jakaa useampaan erilliseen viestiin...mutta hei, nythän on juhannus.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
hertsikka
Hercule Poirotin viikset

Kalessin kirjoitti:ei vissiin kykene tiiistämään kaikkea haluamaansa samaan viestiin vaan ajatuksen virta on niin laaja ja valtaisa, että se pitää jakaa useampaan erilliseen viestiin...mutta hei, nythän on juhannus.
-joo ja meni jo,eli ei kun road kingit liikkeelle...siinä ei ajatukset ehdi virtaamaan...
Mike Manner
Jessica Fletcher

hertsikka kirjoitti:..siinä ei ajatukset ehdi virtaamaan...
Mikä tässä lauseessa sotii itseään vastaan sinun tapauksessasi?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Kalessin
Adrian Monk

^en muutenkaan pidä e.m tyylisistä kirjoituksista, joiden informaatioarvo on nolla eikä sanoma mene perille useammallakaan lukemiskerralla...herääkin kysymys, onko kirjoittajalla mitään annettavaa, kun kukaan ei ymmärrä mistä jutuissa on kyse ja kysymysmerkkien määrä alkaa hipoa jo laittoman tasoa?
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Kalessin kirjoitti:herääkin kysymys, onko kirjoittajalla mitään annettavaa
Samaa olen etsinyt, enkä ole vielä sellaista viestiä löytänyt.
Nerot hallitsevat kaaoksen
Mike Manner
Jessica Fletcher

Kalessin kirjoitti:herääkin kysymys, onko kirjoittajalla mitään annettavaa, kun kukaan ei ymmärrä mistä jutuissa on kyse ja kysymysmerkkien määrä alkaa hipoa jo laittoman tasoa?
olen miettinyt, että milloinhan joku ylläpidosta tajuaa, että heitä viedään kuin litranmittaa hertsikan taholta, joka siis on trolli ja vaan pitämässä tän palstan kustannuksella täällä kivaa... Veikkaan, että hän vetää lapaseen samalla kun kirjoittelee noita juttujaan :lol:
Kalessin
Adrian Monk

^olen samaa mieltä...mutta missä on moderaattorit? niin monta on kuluneen kevään aikana linkaistu täältä suohon, että miten onkaan hertsikka kysymysmerkkeineen säästynyt viikatteelta?
Tirskis
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Tirskis »

Ei ole foorumi van sen takia, että jokaisella kirjoittajalla olisi pakko jotain annettavaa. Joku haluaa vaikka vaan rupattella, tutustua ihmisiin, saada konttakteja. On Suomessa aika paljon yksinäiset ihmiset, jotka etsivät seuraa, vaikkappa netin avulla. :cry:
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

^sitä varten on olemassa chatti ja yksityisviestit. en ihan heti lähtis murha.info- nimisestä paikasta seuraa hakemaan :D enempi kiinnostaa keskustelut asioista eikä ihmisistä. onhan täällä hyviä tyyppejä ja hyviä kirjoittajia, mut deittisivut on ihan erikseen.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Tirskis
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Tirskis »

Ne deittisivut, jotka Suomessa ovat, ovat vain niitä "parisuhde-etsiville, seksiä etsiville..", mutta ihmisille, joka hakevat vain ystävän, nettikaverin, ja jolla olisi samat harrastukset- on vaikea löytää.
Minusta on parempi etsiä aivan sellaisissa palstoissa kun esim. tämä, missä kirjoittavat "normaali-ihmiset", kun niissä deitti-palstoissa.
Vastaa Viestiin