Tatuoinnit

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Loppujen lopuks tatuoinnit on kyllä melko tyhmiä, mutta on niitä tullut silti keräiltyä vuosien aikana, osa kertoo elämästäni ja osa on lähes vitsillä heitettyjä, mitä ei vois kuvitella muitten ottavan.

Toi lyly rajalan kuva sääreen menee kyllä mun mielestä jo vähän yli, on siinä sitten selittämistä. Mutta mikäs siinä jos fanittaa!
minkki_13
Susikoski

Viesti Kirjoittaja minkki_13 »

Nip/Tuckista tuttu Kimber, eli Kelly Carlson. Käsittämättömän hyvä minkki.
loneliness
Jessica Fletcher

tolla galleria-tyypillä näyttää toinen käsi olevan ihan jees japsi-hommaa, mutta toinen taitaa olla ns. maori-tyyliä, mikä mun mielestä on vähän suomalaiselle outoa. Sitten löytyy Lyly. On siinä kontrastia :D
Zodiac
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Zodiac »

En ymmärrä miksi joku haluaisi maori tatuoinnin jos ei kerran ole maori... tulee mieleen sellainen "kattokaas kuinka kova jätkä mä olen" tyyppi! samaa voisi sanoa monista tyypeistä joilla on tribaaleja.

Monikohan ottaa tatuoinnin vain siksi että näyttäisi hurjemmalta?
loneliness
Jessica Fletcher

joo tribaalit on tosi laimeita ja mielikuvituksettomia munkin mielestä. en oikein ymmärrä niiden pointtia. Itsellä on aika läjä tatuointeja ja myönnän että osa niistä on tosi typeriä ja osottaa vaan omaa tyhmyyttäni, mutta ainakaan ei pätkääkään tribaalia.
tuåmas
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja tuåmas »

Tribaalitatuoinnit ovat minunkin mielestä todella persoonattomia ja tylsiä. En ottaisi vaikka ei tarvisi maksaa penniäkään.

Mutta muuten oma mielipiteeni tatuointeihin on erittäin myönteinen. Voisin sanovani olevani pieni tatuointifriikki vaikka en vielä itse omista ainuttakaan. Hyvin suunitellut ja tehdyt tatuoinnit ovat taidetta parhaimillaan. Itsellä ensinmäinen tatuointi suunittelu vaiheessa. Tarkotuksena olisi hakatuttaa puolet käsivarresta. Kat Von Dn tekemät tatuoinnit omia lemppareita ehdottomasti. Kannattaa käydä katsastamassa kotisivut, jos ei vielä entuudestaan ole.
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

^ Itse haaveilen hiljaa mielessäni, jos joskus vaikka saisikin Katin tekemän tatuoinnin. Aihekin olisi jo valmiina, ja on muotokuva. Toivossa on hyvä elää!

Itselläni on suunniteltuna paperilla tribalityylillä tehty susi, jonka aion teetättää ihooni sitten, kun olen laihtunut tavoitteeseeni. Nyt vähän suunnittelen, jos tatuoisin nilkkaani jotain jo nyt (hirveä hinku olisi), mutta haluan, että sen suunnittelee eräs ihana henkilö.

Minulla siis ei vielä ole yhtään tatuointeja.
loneliness
Jessica Fletcher

miksi tribaalityylinen susi, miksei aidomman näköinen susi howler?
Paavo Arhinmäki on äijä!
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

En ole saanut aikaiseksi vielä yhtään, vaikka on ollut työn alla ja agendassa pitkään.. varmaan 15-vuotiaasta saakka. Se on vaan jäänyt, kun paikkakunnan luottotatskamies joutui lopettelemaan bisneksiään, ei ole tullut sitten käytyä muualla juttelemassa. (mutta ei Roomaakaan päivässä rakennettu) Nuorempana kelasin, että olisin halunnut samanlaisen perhosen kuin sillä Van Dammen tyttöystävällä oli siinä leffassa - jonka nimeä en muista - jossa se pakeni vankilasta mm. leikkaamalla sormenpäidensä ihon tunnistimiin jne. Mikähän se oli.. Mutta siitä oon vähän luopunut, ja oon pyöritellyt että sen pitäisi merkitä jotain tosissani mulle, joku oma elämän arvo tai näkemys jollain symbolilla. Oon vaan miettinyt, että onkohan ne kiinalaisetkin kirjaimet jo vähän "last season" :D vaikka niistä sen oman viestin saisikin helposti. Mitä asioita muut olette ottaneet kuvan suunnittelussa huomioon?

Itelle kuitenkin pieni, siro, naisellinen ja silti merkityksellinen ja kaunis kuva. Joko ala- tai yläselkään tai alavatsaan.
Nerot hallitsevat kaaoksen
combat18
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja combat18 »

Nuorempana kelasin, että olisin halunnut samanlaisen perhosen kuin sillä Van Dammen tyttöystävällä oli siinä leffassa - jonka nimeä en muista - jossa se pakeni vankilasta mm. leikkaamalla sormenpäidensä ihon tunnistimiin jne. Mikähän se oli..
Double Team
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva
Mariella
Rico Tubbs

^Joo, just se! :)
Zodiac
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Zodiac »

Kiinalaisia kirjaimia en ole ikinä ymmärtänyt. Otetaanko sellaisia tatuointeja koska niillä merkeillä "sanoma" vie vähemmän tilaa? kiinalaisia merkkejäkin näkee melkein joka toisella. Jos sellaisia ottaa niin kannattaisi varmaankin teettää vaikka kiinassa jotta tulee varmasti oikein.
Mariella
Rico Tubbs

^ Toisaalta, vaikka kiinalaisia kirjaimia jokaisella näkeekin, niin väitän silti, että ne kuviot ovat tyylikkäämmän näköisiä kuin esimerkiksi vastaava sanoma ihan suomeksi kirjoitettuna iholle, tyyliin: "Sielu on kuolematon" :D

Suosittuja on myös latinankieliset lauseet...
Rattus
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Rattus »

Noissa on aika yleisesti merkitysvirheitä noissa kiinalaisissa ym. symboleissa tatuointeina. Lauseina varsinkin.
Googlettakaapa ihan huvikseen "bad kanji tattoos, chinese/japanese tattoo gone wrong" tjv.
Tässä pari hauskaa käännöstä, ei sanottu mitä luulivat tarkoittavan:
“At the end of the day…this is an ugly boy!”
“My abusive husband pimps me out”
:lol:

En ylipäätänsä ymmärrä, miksi tatuoinnilla itsellään on oltava jokin tärkeä sanoma.
Omasta mielestäni kun tatuoinnit ovat TAIDEtta, eikä mikään keino kertoa muille jotain itsestään.

Itselleni on kertynyt -sanotaan nyt- jokunen kuva, ja jos tulevaisuudessa tulee tilanne, ettei ole parempaa käyttöä rahalle, niin tattadatattadaa, jotain tällaista:
http://www.galleryad.com/art/archives/images/Shy.html
http://www.galleryad.com/art/archives/i ... salee.html
Tuolta lisää:
http://www.galleryad.com/art/archives/a ... ol_tattoo/
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

loneliness kirjoitti:miksi tribaalityylinen susi, miksei aidomman näköinen susi howler?
No en minä osaa selittää tarkemmin miksi, yksi ilta vain piirsin sen ja siitä tuli tribaalityylinen. Voihan se olla, että muunnan sitä vielä niin, että se on aidomman näköinen, mutta... No, eipä se teille kuulu minkä otan ja miksi :lol:
Vastaa Viestiin