Mä tunsin ton jätkän Rampe oli ihan hyvä jätkä vaikka kuppia välillä ottikin olan takaa ajoi muuten linja autoa työkseen ja kävi välillä ravinto lassa työ vuoronkin aikaan mä olin ammatti koulun piha maalla töissä sillon niin näin sitte aina kun Rampe huristeli siitä linja autollaan ohi!!!113823176!!87631657Bombay kirjoitti:Mä oon kuullu tästä joskus! Sairasta!Jack the Ripper kirjoitti:Turha viesti viestimäärän kasvattamiseksi?
Vaikka näin:
"Olen kuullut tapauksesta."
"Sairasta. Munat valtiolle!"
"Islam on perseestä! Ja kaikki naisenhakkaajat!"
Ärsyttää Murha.infossa->
lähtekääs ny kaikki juhannuksen viettoon!!!!????????????joey kirjoitti:Mä tunsin ton jätkän Rampe oli ihan hyvä jätkä vaikka kuppia välillä ottikin olan takaa ajoi muuten linja autoa työkseen ja kävi välillä ravinto lassa työ vuoronkin aikaan mä olin ammatti koulun piha maalla töissä sillon niin näin sitte aina kun Rampe huristeli siitä linja autollaan ohi!!!113823176!!87631657Bombay kirjoitti:Mä oon kuullu tästä joskus! Sairasta!Jack the Ripper kirjoitti:Turha viesti viestimäärän kasvattamiseksi?
Vaikka näin:
"Olen kuullut tapauksesta."
"Sairasta. Munat valtiolle!"
"Islam on perseestä! Ja kaikki naisenhakkaajat!"
Nerot hallitsevat kaaoksen
Taas jonkun kivan juhlan töissä? Voi helvetti sitä joka työvuorosi järkkää, Kale!Kalessin kirjoitti:sait ylipuhuttua...tosin mä kyllä notkun täällä koko juhannuksen, koska protestina koko pirun juhlaa kohtaan olen töissä;)
Saatko, Kale, juhannuksesta pyhäkorvausta tai muuta vastaavaa? Kyllähän tuon ymmärtää, varsinkin jos on tuollaisessa työssä, jossa juhannus on kiireinen; aika menee nopeasti ja rahaa tulee ovista ja ikkunoista. Itse odotan jännityksellä edelleen, kutsutaanko minut kuitenkin juhannukseksi töihin. Oma työni kun on puolestaan sellaista, että juhannuksena on täydellisen, totaalisen hiljaista ja töissä ollaan aivan tyhjänpanttina.
Murha.infossa ärsyttää tänään ruma ulkoasu.
Sen lisäksi ärsyttää se, mikä yleensäkin - kun joku osallistuu keskusteluun lukematta kaikkia sivuja/keskusteluketjuja ensiksi läpi. Tietenkään ei voi olettaa, että kaikilla olisi siihen aikaa/viitseliäisyyttä, mutta mielestäni tällöin asia pitää tuoda esiin, eikä esittää kaikkitietävää.
Murha.infossa ärsyttää tänään ruma ulkoasu.
Sen lisäksi ärsyttää se, mikä yleensäkin - kun joku osallistuu keskusteluun lukematta kaikkia sivuja/keskusteluketjuja ensiksi läpi. Tietenkään ei voi olettaa, että kaikilla olisi siihen aikaa/viitseliäisyyttä, mutta mielestäni tällöin asia pitää tuoda esiin, eikä esittää kaikkitietävää.
-
Kalessin
- Adrian Monk
^^ juu, kyllähän niistä aina lisät tulee, tosin ei ne mitään päätä huimaavia ole, ,mutta suurinpiirtein saman verran kuin mitä normaali juhannukseen kuluisi rahaa. eli siis mieluummin töissä kun katsomassa muiden örvellystä. en pidä humalaisten seurasta, jos itse en lukeudu myös niihin ja nyt tällä kertaa en kuulu. töissä olen sellaisessa paikassa, jonne kaikki liikaa ryypänneet tulee vaivojensa kanssa, mutta onneksi nämä on jo selvinpäin ja niitä saa lääkitä 
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Kyllähän nimimerkin takaa voi kirjoitella vaikka mitä, mutta ihan poskettomat tarinat ärsyttää, jos joku nimimerkki pyörii eri foorumeilla ja tulostaa samalla nimimerkillä ihan toisensa kumoavia legendoja.
Esiintyy vaikka jossain eläinlääketieeen opiskelijana ja toisaalla taas kultaseppänä..
Toisalla sanoo olevansa vaikka nigeriasta ja toisaalla taas argentiinasta
Esiintyy vaikka jossain eläinlääketieeen opiskelijana ja toisaalla taas kultaseppänä..
Toisalla sanoo olevansa vaikka nigeriasta ja toisaalla taas argentiinasta