Taikausko

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.
Samarina
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Samarina »

:shock:
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Tiina kirjoitti:
Kalessin kirjoitti: jos ei iltasella näy niin perjantai on tehnyt tehtävänsä 8) :lol:

BTW...
Onko kukaan nähnyt nyt iltasella Kalessinia täällä? :? :shock:
:shock: Hui. :lol:
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

täällä ollaan!!!! :lol: vaikka läheltä se aamulla liippasi ja kukaan ei usko kun kerron, mutta meinasin tehdä lähempää tuttavuutta rekan kanssa siinä aamu-unisena....hyi hirvitys! mut ihana et joku kaipasi! :lol:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

*Peukut* :lol:
Selvisit tästä päivästä...tai no klo nyt 22.12 että ehtiihän tässä vielä tapahtua vaikka ja mitä 8)
Kalessin
Adrian Monk

joo, mutta töissä voi sattua vaikka mitä...ja usein sattuukin. mut klo on nyt 23.37, joten parikymmentä minuuttia täytyy sinnitellä, sitten olen taas voiton puolella. mä olen nääs vähän niin kuin mr. bean, mutta mrs. :lol:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Vaara ohi!
Nyt on lauantai ja 14.päivä :D
Vai uskaltaako tuohon luottaa vai pitäskö vielä tunteroinen pelätä kun ollaan kesäajassa? :?
Kalessin
Adrian Monk

nyt alkaa olla vaara ohi, oli tuossa puolenyön aikaan oli kuitenkin perjantai fiilikset vielä!
HerlockSholmes
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja HerlockSholmes »

Olipahan ainaki sillä Pitkämäen seivästämällä kaverilla epäonnea kyseisenä päivänä :roll:
DonHessu
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Hetkinen oliko Perjantai 13. nyt 18.7? Itel synttärit oli 17.7 onneks ei osunu kohdalle =)
What you do... Makes you who you are.
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

-En kävele tikapuiden alta, väistän vaikka autotielle
-Mustan kissan ylitettyä tien sylkäisen kolmasti vasemman olan yli
-Pyrin olla olematta antamasta suolapurkkia suoraan kädestä käteen, pöydän kautta siis...
-Jos rööki syttyy "puoliksi" saan toivoa
-Jos puhun "yhteen ääneen" jonkun kanssa toivon jotain asiaa pikaisesti
-Tähdenlento antaa nähtynä luvan toivoa. Ei kuitenkaan "Meteor shower"-iltoina jolloin niitä tulee satoja tunnissa...
-Ongella ollessa tiedän että nyt koukkuun menee onnenmato ja nyt nappaa...
-Naisten kanssa samaa esiintyy mutta tieto osoittautuu usein luuloksi ja päädyn pilkkimään nurkkapöytään...
-Onnenlukuni on japanilaisten onnenluku ja liittyy sekä syntymävuoteeni että nickini toimintavuoteen tiiviisti.
-Silloin kun vielä syötiin pakastebroilereita (1980-luku, onko niitä ees enää...?) vedin aina äitini kanssa onnenluuta.
-kalamiehelle ei IKINÄ toivoteta hyvää kalaonnea vaan kireitä siimoja tai sit ei mitään...
-Punttisalille mentäessä oikea tossu pitää pukea ja sitoa ensin. Suojaa loukkaantumisilta ja takaa hyvät treenit...
-Suihkulähteestä ei saa rahapulassakaan kerätä rahaa
-Anna hyvän kiertää: anna jollekin jotain niin saat sen pian moninkertaisesti takaisin...
:D :D :D :D
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
hipsulainen
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja hipsulainen »

En ole taikauskoinen. 8)
Ailar
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Ailar »

En myöskään ole taikauskoinen, mutta kerran hetken jo mietin.
Löysin metsästä mielenkiintoisen näköisen puunoksakarahkan. Se näytti jollekin oliolle. Sillä oli pää, ruumis, sarvet päässä ja persuuksissa kimurantti häntä. Kannoin sen kotiin ja ajattelin säilyttää koristeena.
Kaksi tuttavaani huudahti: "Sehän on piru!". Ja yksi sanoi: "Hyi helvetti minkä näköinen!".

Jostain syystä epäonni alkoi vainoamaan minua; sairastuin ja oli muutakin harmia. Tuttavani sanoi, että se johtui tuosta puupirusta.

Kun tarpeeksi ihmisen päähän toitotetaan jotain, alkaa itsekin uskoa. Joten otin puupirun mukaani koiran kusetusreissulle ja heitin sen metsikössä kävellessäni polulta pusikkoon.

Onneni kääntyi. Tuskin kuitenkaan tuon puupirun vuoksi.

Loppuhuipennus: Oikaisin eräänä aamuna töihin metsikön läpi, koska olin jo auttamattomasti myöhässä. Kun loikin pitkin metsäpolkua, puupiru lojui keskellä polkua (vaikka olin heittänyt sen kauemmaksi). En koskenut siihen pitkällä tikullakaan. Sen jälkeen en törmännyt piruun enää. Usein mietin, kuka oli kaivanut tuon pirun esille ja jättänyt keskelle polkua.

Mutta joskus minun on sitä ikävä! :wink: Edes valokuvaa ei enää ole jäljellä (kuvasin sen kyllä, mutta kuvaa ei löydy, koska tietokoneeni tilttasi välillä ja siinä yhteydessä kuva katosi).
Kalessin
Adrian Monk

*karmivio* ....ihan äärettömän karmivaa....
merzi
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja merzi »

:shock: mitä tästä opimme.
On se paree pysyä pahasta pois.
Sadie_Manson
Olivia Benson
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sadie_Manson »

En usko esim. et 13. päivä on jollain tapaa erilainen tai että mustat kissat ois jotenki erilaisia kuin valkoiset.
Kaikella muulla tavalla olenkin sitten säikky, ja skitsoilen joka asiasta.
Living is what scares me. Dying is easy. -Charles Manson
Vastaa Viestiin