Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Tässä nyt nähdään miten absurdia keskustelusta tulee jos keskustelijat pelaavat 'älyllisesti' aivan eri liigoissa.
Marsalkan IQ kun sattuu olemaan pakkasen puolella
Elämässä epäonnistunut luuseri taitaa olla marski itse, päätellen hänen pikkumaisista kommenteista. Minusta tuntuu, että vaikka mannerheimin kuvan taakse piiloutuukin, niin tämä ei tule kyllä lisäämään kyseisen täysin naurettavan hepun arvovaltaa, vaan nämä pitäisi jättää täysin omaan arvoonsa.
Voisiko tämä osio olla esim. Harriet vastaan muut? Minullakin on nimittäin sanottavani:
Minua, Harriet, henkilökohtaisesti raivostuttaa se, ettet vie keskustelua koskaan eteenpäin millään tasolla. Menettelyäsi ei voi kutsua aivan sabotaasiksikaan, koska et selvästikään tee sitä tahallasi. Esität täysin absurdeja väittämiä ja kaikki "faktatietosi" perustuvat lähes poikkeuksetta nopeaan googlettamiseen (usein lainaat lähteitä mainitsematta tekstiä suoraan googlen tarjoamien linkkien alta antaen ymmärtää että teksti ja tieto on sinun omaasi). Nuo absurdit väittämät puolestaan rakentuvat niin, että et koskaan lue keskusteluketjua, kommentoit jotakin aivan päätöntä ja kun sinulta pyytää perustelua suoraan, et vastaa.
Lisäksi haluan puuttua tuohon juntti-idiotismi -asiaan. Toistuvasti, jäädessäsi keskustelussa alakynteen, vetoat siihen että vastapuoli on juntti, kouluttamaton tai jotakin muuta yhtä kekseliästä. Minä kuitenkin uskon - ja tämä on asia, joka paljastuu aina henkilön tuottamasta tekstistä, sekä sisällöstä että ulkoasusta - että sinä itseasiassa itse et ole kovinkaan korkeasti koulutettu, et ainakaan korkeakoulutettu. Sinänsä asialla ei ole mitään merkitystä eikä minua muiden koulutukselliset taustat kiinnosta pätkääkään, mutta minusta on naurettavaa, että spekuloit muiden mahdollisella kouluttamattomuudella kun oma tietotaitosi on peräisin lähinnä Wikipediasta.
Kun sitten yleisestä älykkyydestä puhutaan, jotain kertoo jo sekin, että asiallisesti esitettyihin kysymyksiin (en sano, että esimerkiksi Marsalkan kysymykset olisivat aina oleellisia, mutta asiallisesti esitettyjä ne ovat aina) ei voi vastata asiallisesti, vaan sen sijaan turvautuu alatyylisiin ilmaisuihin ja mielikuvituksettomiin haukkumanimiin, kuten "junttiin".
joey kirjoitti:
Kun sitten yleisestä älykkyydestä puhutaan, jotain kertoo jo sekin, että asiallisesti esitettyihin kysymyksiin (en sano, että esimerkiksi Marsalkan kysymykset olisivat aina oleellisia, mutta asiallisesti esitettyjä ne ovat aina) ei voi vastata asiallisesti, vaan sen sijaan turvautuu alatyylisiin ilmaisuihin ja mielikuvituksettomiin haukkumanimiin, kuten "junttiin".
Harrietilla ei ole paljon vaihtoehtoja...
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Harriet Makepeace kirjoitti:Tässä nyt nähdään miten absurdia keskustelusta tulee jos keskustelijat pelaavat 'älyllisesti' aivan eri liigoissa.
Marsalkan IQ kun sattuu olemaan pakkasen puolella
Elämässä epäonnistunut luuseri taitaa olla marski itse, päätellen hänen pikkumaisista kommenteista. Minusta tuntuu, että vaikka mannerheimin kuvan taakse piiloutuukin, niin tämä ei tule kyllä lisäämään kyseisen täysin naurettavan hepun arvovaltaa, vaan nämä pitäisi jättää täysin omaan arvoonsa.
*siirretty omaksi osioksi*tm
Onneksi tämä viesti antaa ymmärtää, että Harrietin oma ÄO on vähintään rautainen
^ Jep. Kaikki saatiin heti alkuun vakuuttumaan kirjoittajan poikkeuksellisesta älykkyydestä ja vastapuolen imbesilliydestä.
Marsalkka kirjoitti:
Harrietilla ei ole paljon vaihtoehtoja...
Onhan niitä! Pöljä, tampio, aivokääpiö, kakkapylly, pissahousu... Vertaanotettavia vaihtoehtoja kaikki tyyni. Ja antavat käyttäjästään aivan yhtä intellektuellin kuvan.
Koska nimimerkki Harriet Makepeace ei ole avannut kyseistä topiikkia, vaan TÄMÄN ON TEHNYT TÄYSIN MIELIVALTAISESTI PALSTAN YLLÄPITO,
niin siitä syystä nimim. Harriet Makeace ei osallistu kyseiseen keskusteluun vaan jättää koko topiikin ja KAIKKI siinä olevat kommentit (joita en vaivaudu edes lukemaan) täysin omaan arvoonsa.
Harriet Makepeace kirjoitti:Koska nimimerkki Harriet Makepeace ei ole avannut kyseistä topiikkia, vaan TÄMÄN ON TEHNYT TÄYSIN MIELIVALTAISESTI PALSTAN YLLÄPITO,
niin siitä syystä nimim. Harriet Makeace ei osallistu kyseiseen keskusteluun vaan jättää koko topiikin ja KAIKKI siinä olevat kommentit (joita en vaivaudu edes lukemaan) täysin omaan arvoonsa.
Tässä vaiheessa sinulla ei tosiaan taida olla muuta vaihtoehtoa kuin luikkia nolosti karkuun.
Kuka muuten tuo Harriet Makeace on? Sivupersoonasi?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
maija turjukka kirjoitti:
Ja marsalkalle tiedoksi, että Harriet Makepeace on erään ikivanhan tv-sarjan naispoliisi.
Tämän tiedänkin, mutta kyselin tuosta Makeacesta.
maija turjukka kirjoitti:^No niinpä tietysti, mä en näköjään huomannut tuota peen puuttumista lainkaan. Oliskohan naissukupuolellani osuutta tähän
Puuttuu eräs toinenkin kirjain...
Harriet Makepeace kirjoitti:
Olen valmis lyömään vetoa, että nimimerkki Makeace on lukenut kommentit tarkasti. Mahdollisesti myös useasti. Tämä jatkaa sitä asiallisen keskustelun kykenemättömyyden linjaa.
Harriet Makepeace kirjoitti:
Olen valmis lyömään vetoa, että nimimerkki Makeace on lukenut kommentit tarkasti. Mahdollisesti myös useasti. Tämä jatkaa sitä asiallisen keskustelun kykenemättömyyden linjaa.
Ehkä Makeace ei ole lukenut kommentteja, mutta Makepeace on. Sellainen etu noista sivupersoonista on.
Harriet Makepeace kirjoitti:Koska nimimerkki Harriet Makepeace ei ole avannut kyseistä topiikkia, vaan TÄMÄN ON TEHNYT TÄYSIN MIELIVALTAISESTI PALSTAN YLLÄPITO,