Mikä ärsyttää tänään?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
antwerpen
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja antwerpen »

loneliness kirjoitti:Hehe kalessin, onhan jalkapallo vähän yliarvostettu laji, mutta se johtuu siitä, kun sitä voi pelata missä vaan ja tarvii vaan pallon. Hollanti - Italia silti pitää katsoa, hyvii pelejä tulossa.
Olen jokseenkin samaa mieltä tuosta, että jalkapallo on yliarvostettu laji. Itse olen penkkiurheilija ja seuraan mielelläni lajia kuin lajia.
Jalkapallo on hieno laji ja piste. Mutta joskus minua todella raivostuttaa jalkapalloihmisten propaganda siitä, että jalkapallo olisi hienompi laji kuin muut lajit yhteensä.
Olen iloinen, että suomalainen televisio näyttää kuitenkin suhteellisen monipuolisesti urheilulajeja. Tietysti isot lajit saavat enemmän näkyvyyttä kuin pienet, mutta se on tiettyyn rajaan asti luonnollista.

Tuota Hollanti - Italia peliä oli siinä mielessä inhottava katsoa, että suosikkijoukkueeni pelasivat vastakkain. Hollanti todella vakuutti Italia ei.
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Tavallisesti laadukas kiinalainen ravintola oli tämänpäiväisen perusteella laskenut tasoaan selvästi. Hapanimelä vaikutti suorastaan jostain purkista otetulta, mikä on järkyttävää! :evil:
Nothing is quite what it seems
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

aika ei riitä mihinkään...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

saatana!!!! kädet hikoaa!!!prkl!!!!
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Sakara
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Sakara »

Vituttaa, että en voi kertoa yhtä asiaa kenellekään. Kukaan ei kuitenkaan tajuaisi. Ärsyttävää.
Good wombs hath born bad sons
-Shakespeare
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

Kokeile, saatat yllättyä.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Sakara
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Sakara »

Ei pysty :D
Good wombs hath born bad sons
-Shakespeare
Katjushka
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja Katjushka »

En tiedä ärsyttääkö, mutta lähinnä pelottaa, kun koira tosi kipeä :( Iltapäivällä eläinlääkäriin.
I wonder sometimes about the outcome of a still verdictless life.
Am I living it right?
John Mayer
Kalessin
Adrian Monk

SAATANA!!!!!!*hiustenraastelio ja ärjyiliö*

vituttaaaaaa!!!!!!!!!
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Katjushka
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja Katjushka »

^ Mikä vialla :?:
Hiustenraastelio on ihan mahtavin sana.
I wonder sometimes about the outcome of a still verdictless life.
Am I living it right?
John Mayer
Kalessin
Adrian Monk

jokapaikkaan sattuu ja sille ei oikein mahda mitään. sitten se purkautuu hallitsemattoman hiusten raastamisena ja karjumisena...naapurit onneksi tietää jo mistä on kyse, mutta alakerrassa ihmetellään vieläkin miksi ajoittain sataa tuppoja :lol:
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Kävin lopultakin siellä korpivaelluksella, ja suo-osuudella oli kostean sään takia sääskiä tavallista enemmän - valtavasti - ja nyt tuntuu että kutittaa koko ajan joka paikasta.

Siis retki oli hieno, mutta kutitus ärsyttää!
Nothing is quite what it seems
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

Oma laiskuus ärsyttää ja myös se että kokoajan ja joka paikasta tulee jalkapalloa. Turha laji oikeestaan. Kunnioitan tietysti heitä jotka sen osaavat, minä en.
Myöskin se ärsyttää että tietää ensi viikolla alkavan tiukan 12 viikkosen kunto-ohjelman ja ne "säännöt" on ihan super tiukat. Saahan nähdä tuleeko kuolio.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Kalessin
Adrian Monk

voihan perkeleen vittu!!!!!!!!mun autosta hajosi etupenkki niin, että nyt kun ajaa autoa, on ihan kuin ajaisi keinutuoli perseen alla!!!!se helvetin rottelo keikkuu kuin linnanmäellä! voi saatanan perseahteri!!!!!

*lisäää hiustenraasteliota*
Viimeksi muokannut Kalessin, Ke Kesä 18, 2008 12:10 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Kalessin kirjoitti:voihan perkeleen vittu!!!!!!!!mun autosta hajosi etupenkki niin, että nyt kun ajaa autoa, on ihan kuin ajaisi keinutuoli perseen alla!!!!se helvetin rottele keikkuu kuin linnanmäellä! voi saatana perseahteri!!!!!

*lisäää hiustenraasteliota*
No auto nyt on pientä. Mun nojatuolista on keskeltä joku jousi rikki, niin että joutuu istumaan jommalla kummalla puolella tuolia, ei keskellä 8)
Paavo Arhinmäki on äijä!
Lukittu