Henkirikos Nakkilassa 31.1.- 1.2.2022 - tuomio mm. törkeästä kuolemantuottamuksesta

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Murheli
Axel Foley

Re: Henkirikos Nakkilassa

Viesti Kirjoittaja Murheli »

Pikku_enkeli kirjoitti: To Helmi 03, 2022 9:49 pm Ei oo veikkaus vaan tieto ja nyt ikävä kyllä joudutte penkoo tappajanne muualta.
Mitä Topilla on alibina?
*poistettu palstan säännöissä kiellettyä spekulointia nimimerkin henkilöllisyydestä*t:mode
Voi voi, kun päättyi elämän koi
Pikku_enkeli
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Pikku_enkeli »

Ei se mitää alibia tarvi ja eiköhä se naisystävä ennemmin olis alibina ku minä
Murheli
Axel Foley

Pikku_enkeli kirjoitti: To Helmi 03, 2022 10:11 pm Ei se mitää alibia tarvi ja eiköhä se naisystävä ennemmin olis alibina ku minä
Miksei tarvisi? Tietääkö hän sitten kuka on syyllinen? Tosin ei ole tietääkseni aiemminkaan ketään vasikoinut, eli ei taitaisi tietokaan pelkästään auttaa. Ja kyllä niillä poliiseilla jokin syy on, miksi hän on nyt kiinni. Sitten varmaan tiedetään enemmän, kun nähdään vangitaanko hänet. Onko se 3 vai 5 päivän kohdalla kun pitää tehdä vangitseminen?

Tietysti varmaan nopeutuisi, jos kertoisit sitten poliisille tekijän nimen, jos kerran olet Topin syyttömyydestä varma. Lisäisi muutenkin uskottavuuttasi tämän asian suhteen
Pikku_enkeli
Susikoski

Kauhee hinku tietää asioita ja sit ku jotai joku kertoo ni uskota kuitenkaa. Kyl se totuus sieltä selvii teillekki aikanaa. Ja sii kohtaa kannattaa varmaa jatkossa vähä miettiä ettei usko ekana kaikkee mitä lukee jossai tai kylillä puhutaa.
Pikku_enkeli
Susikoski

Minä en liity asiaan mitenkää enkä tunne edes uhria ja tuskin tekijääkään, ei kuulu elämääni nämä ihmiset. Tiedän vain sen minkä jo olen kertonut ja mikään muu ei edes kiinnosta. Kuka teki mitä teki muutaku että T se ei ollut.
-KKK-
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja -KKK- »

Eli täähän on helppoa, jos kolmen(?) päivän päästä tämä TP päätetään vangita voi tämä häntä puolustanut käyttäjä kerätä kamppeensa täältä. Jos ei, hän voi nauraa muille...
Pikku_enkeli
Susikoski

Juurikin näin. Vaikka tutkintavankeudessa voi pitää kyllä muuhunkin liittyen kun tappoon. Asiassa kun on paljon kaikkee ja paljon ihmisiä jotka siihen liittyy.
Ja kyllä poliisi lähipiirille on asiasta infonnut.
Pikku_enkeli
Susikoski

Ja teille palsta agenteille tiedoksi että poliisi saa pitää 24 tuntia jonka jälkeen täytyy pidättää. Sen jälkeen saa pitää 3 päivää pidätettynä jolloin joutuvat päästämään ulos tai vangita tutkinnan ajaksi, esimerkiksi jos on epäily että ko. Ihminen saattaisi vapaana ollessaan vaikeuttaa tutkintaa esim auttamalla oikeaa tekijää tai piilottamalla todisteita tms.
Murheli
Axel Foley

Pikku_enkeli kirjoitti: To Helmi 03, 2022 10:53 pm Juurikin näin. Vaikka tutkintavankeudessa voi pitää kyllä muuhunkin liittyen kun tappoon. Asiassa kun on paljon kaikkee ja paljon ihmisiä jotka siihen liittyy.
Ja kyllä poliisi lähipiirille on asiasta infonnut.
Ja edelleen, osallinen voi olla, vaikka ei olisikaan omin pikku kätösin uhria tappanut. Noin yleensä ottaen ihmiset uskovat paremmin, jos esittää asialleen jotain perusteita. Sinä Pikku enkeli olet vain heittänyt toteamuksia ilman perusteita tähän saakka. Mitähän se poliisi muuten on lähipiirille kesken tutkinnan infonnut? Ja kenen lähipiirille?
ratina87
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja ratina87 »

Pikku_enkeli kirjoitti: To Helmi 03, 2022 10:48 pm Minä en liity asiaan mitenkää enkä tunne edes uhria ja tuskin tekijääkään, ei kuulu elämääni nämä ihmiset. Tiedän vain sen minkä jo olen kertonut ja mikään muu ei edes kiinnosta. Kuka teki mitä teki muutaku että T se ei ollut.
Kumman paljon tunnut tietävän vaikka et tunne uhria etkä tuskin tekijää, eli yhtä vankkaa faktaa kun muidenkin heitä tuntemattomien arvailut 🤷🏻‍♀️
Murheli
Axel Foley

Pikku_enkeli kirjoitti: To Helmi 03, 2022 10:57 pm Ja teille palsta agenteille tiedoksi että poliisi saa pitää 24 tuntia jonka jälkeen täytyy pidättää. Sen jälkeen saa pitää 3 päivää pidätettynä jolloin joutuvat päästämään ulos tai vangita tutkinnan ajaksi, esimerkiksi jos on epäily että ko. Ihminen saattaisi vapaana ollessaan vaikeuttaa tutkintaa esim auttamalla oikeaa tekijää tai piilottamalla todisteita tms.
Kiitoksia tästä tiedosta. Näitä ei tahdo koskaan muistaa, kun ei itse koskaan ollut kiinniotettuna...
Murheli
Axel Foley

ratina87 kirjoitti: To Helmi 03, 2022 11:03 pm
Pikku_enkeli kirjoitti: To Helmi 03, 2022 10:48 pm Minä en liity asiaan mitenkää enkä tunne edes uhria ja tuskin tekijääkään, ei kuulu elämääni nämä ihmiset. Tiedän vain sen minkä jo olen kertonut ja mikään muu ei edes kiinnosta. Kuka teki mitä teki muutaku että T se ei ollut.
Kumman paljon tunnut tietävän vaikka et tunne uhria etkä tuskin tekijää, eli yhtä vankkaa faktaa kun muidenkin heitä tuntemattomien arvailut 🤷🏻‍♀️
Minun pitää myöntää, että tunnen tämän Topin kyllä, ja en suoraan sanottuna olisi kovin hämmästynyt vaikka olisikin tekijä
Pikku_enkeli
Susikoski

Tässähän on paljo muitaki asioita ku vaa tää tappo.
Pikku_enkeli
Susikoski

Se kuka ikinä onkaa tän tapon takana nii tuskin häntä tunnen vaikkei sekään mahdottomuus ole. T n tunnen, uhria en
Murheli
Axel Foley

Pikku_enkeli kirjoitti: To Helmi 03, 2022 11:08 pm Tässähän on paljo muitaki asioita ku vaa tää tappo.
Mitäs ne muut asiat tässä jutussa sitten ovat? Liittyvätkö taas lääkkeisiin ja huumeisiin?
Vastaa Viestiin