Henkirikos Nakkilassa 31.1.- 1.2.2022 - tuomio mm. törkeästä kuolemantuottamuksesta
Re: Henkirikos Nakkilassa
No joo, mitä häntä tunnen, niin kova on asioista kertomaan, tosin en ole poliisi kylläkään. Ja aina voi puhua ohi pöytäkirjojen
Voi voi, kun päättyi elämän koi
Tää pikku enkeli nyt ei tiedä mistään mitään muutenkaanMurheli kirjoitti: La Helmi 05, 2022 9:07 pm No joo, mitä häntä tunnen, niin kova on asioista kertomaan, tosin en ole poliisi kylläkään. Ja aina voi puhua ohi pöytäkirjojen
-
Pikku_enkeli
- Susikoski
Nii aina on mahollista tietysti et nää jotka topin syyttömyyttä vakuuttaa valehtelee.
-
Pikku_enkeli
- Susikoski
Ämk siis olet varma että puolustan t:tä turhaan?
Joku oli tuonne ylilaudalle kirjoittanut näin ;" Aika hyvin tiedossa on luulisin. Ja T saa tuomion myös vaikka ampuja ei olekaan."
https://ylilauta.org/rikokset/130074201#173148133
Tiedä sitten kuinka paikkansa pitävä tuokaan on, koska yli lauta...
Voi voi, kun päättyi elämän koi
En ole moista väittänyt.
-
Pikku_enkeli
- Susikoski
Syyttömyyden vakuuttelu onki hirvee rikos 
Viimeksi muokannut Pikku_enkeli, Su Helmi 06, 2022 12:10 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
No ei kyllä kummatkaan. Minä helvetin mafia päällikkönä sä pidät T?Kummathan tulee tapaamaan suo ensin, poliisit vai nuo sun lähteet?
Eiks kaikki mikä on laudalla ni on totta.Murheli kirjoitti: La Helmi 05, 2022 11:03 pm Joku oli tuonne ylilaudalle kirjoittanut näin ;" Aika hyvin tiedossa on luulisin. Ja T saa tuomion myös vaikka ampuja ei olekaan."
-
Pikku_enkeli
- Susikoski
Niihän mä kerroin etten tiedä mitä tapahtunut ja monta kertaa samaa jankannut. Osaako ämk varmasti lukea? Sä sen sijaan olet useammassakin viestissä tehnyt selväksi et tiedät mitä on tapahtunut.
Viimeksi muokannut Pikku_enkeli, Su Helmi 06, 2022 12:56 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
Pikku_enkeli
- Susikoski
Kerro sä sit kuka sen tappo ni pääsee t syyllisten listalta.
-
Pikku_enkeli
- Susikoski
Selvästikkään et oo viittiny lukee mitä oon kirjottanu. Iha vaikka sen etten ole topin kanssa tekemisissä. Enemmän tää tapahtuma mun elämään vaikuttaa silti ku sun 
Yksi tekijä tässä sun mukaan?Pikku_enkeli kirjoitti: Su Helmi 06, 2022 12:55 am Kerro sä sit kuka sen tappo ni pääsee t syyllisten listalta.
Mä en oo kyllä missään sanonu olevani ratkaisun avain. Arvosta lastas ja pidä pääs kii kaikkien laina-autojes kanssaPikku_enkeli kirjoitti: Su Helmi 06, 2022 12:50 am Niihän mä kerroin etten tiedä mitä tapahtunut ja monta kertaa samaa jankannut. Osaako ämk varmasti lukea? Sä sen sijaan olet useammassakin viestissä tehnyt selväksi et tiedät mitä on tapahtunut.
-
Pikku_enkeli
- Susikoski
Anna meiän pähkäillä eri vaihtoehtoja, ei oo sulta pois.
Suurin osa täällä olevista nimistä ja jutuista on kuitenki täyttä sontaa.
Suurin osa täällä olevista nimistä ja jutuista on kuitenki täyttä sontaa.