Juuli, 30v - Kadonnut Helsingissä 4.2.2022
-
ktaina
- Adrian Monk
Re: Juuli 30v Helsinki
Twitteristä on poistunut hyvän ystävän ilmoitus..
en ainakaan löydy..
Oisko saatu Juliin yhteys?
en ainakaan löydy..
Facessa on kadonneiden ryhmässä edelleen ilmoitus, samoin tämän ystävän sivuilla.
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.
-
Nukkumatti
- Susikoski
Kyllä mä näen twiitin edelleen.
Väistämättä alkaa tulla myös Iineksen tapaus mieleen. Useimmat ovat puhuneet Juulin kynsistä,mutta onko kukaan kiinnittänyt huomiota hänen silmiinsä? Lisäksi väsynyt katse,muutoin valoisa olemus. En usko että Juuli olisi tehnyt mitään itselleen,jotain muuta on tapahtunut Juulille.Jotain äkillistä ja odottamatonta,ehkä jopa jonkun toimesta.
Samoilla linjoilla olen.Ryder kirjoitti: Ma Helmi 07, 2022 7:54 amEn usko että Juuli olisi tehnyt mitään itselleen,jotain muuta on tapahtunut Juulille.Jotain äkillistä ja odottamatonta,ehkä jopa jonkun toimesta.
Lies have short wings
Ei näy muullakaan palloa, yleensä näkyy kai vaan heille jotka kaverina?Salapoliisityttö kirjoitti: Ma Helmi 07, 2022 12:20 am Nyt sain lisättyä kuvan kun leikkasin sitä, näkyy tuo online pallo.
Lies have short wings
Pallo näkyy ainostaan, kun käyttäjä on online, eli käyttää facea juuri sillä hetkellä. Eli joku on käyttänyt tiliä viime yönä, mutta ei käytä sitä juuri nyt.
Edit. Lisään oman ajatukseni.
Epäilen, että läheiset ovat saaneet tiedon itsetuhoisuudesta ja siksi poliisi on ilmoittanut kiinnostuksen Juulin liikkeistä niin nopeasti.
Toisaalta ihmettelen, miksei aktiivista etsintää ole aloitettu. Onko Juulista ehkä saatu jotain tietoa, paikannusta tms. Luultavasti Arabianranta kiinnostaa joko viimeisen näköhavainnon, puhelinpaikannuksen tai/ja kotiosoitteeseen vuoksi.
Epäilen, että läheiset ovat saaneet tiedon itsetuhoisuudesta ja siksi poliisi on ilmoittanut kiinnostuksen Juulin liikkeistä niin nopeasti.
Toisaalta ihmettelen, miksei aktiivista etsintää ole aloitettu. Onko Juulista ehkä saatu jotain tietoa, paikannusta tms. Luultavasti Arabianranta kiinnostaa joko viimeisen näköhavainnon, puhelinpaikannuksen tai/ja kotiosoitteeseen vuoksi.
Viimeksi muokannut amelien, Ma Helmi 07, 2022 9:21 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tärkeintä on matka, ei määränpää.
Mutta kun sen ei pitäisi näkyä, kuin kavereille?
Olisko ollut vain facen bugi, niitä siellä riittää.
Olisko ollut vain facen bugi, niitä siellä riittää.
Kuinka moni sen pallon on siellä nähnyt katoamisen jälkeen?amelien kirjoitti: Ma Helmi 07, 2022 9:17 am Pallo näkyy ainostaan, kun käyttäjä on online, eli käyttää facea juuri sillä hetkellä. Eli joku on käyttänyt tiliä viime yönä, mutta ei käytä sitä juuri nyt.
Sekin on mahdollista että joku Juulin face kavereista ottanut kuvan ennen katoamista ja yrittää nyt lavastaa tilannetta että olisi elossa kun kerran käyttänyt Facea?
Lies have short wings
Laivahavainnot voi myöskin olla lavastusta että uskotellaan että lähtenyt ulkomaille, ja peitellään rikosta siinä samalla.. tiedä sitten
Lies have short wings
Ai että olisi suunniteltu, että ota kuva minun facesta, kun olen online, jotta voit postata sen johonkin, kun olen kadonnut. Miksi?Kuinka moni sen pallon on siellä nähnyt katoamisen jälkeen?
Sekin on mahdollista että joku Juulin face kavereista ottanut kuvan ennen katoamista ja yrittää nyt lavastaa tilannetta että olisi elossa kun kerran käyttänyt Facea?
Plus kuvassa on ”lisää kaveriksi”-painike.
Toki joku, eli kuvan tänne postannut, olisi voinut lisätä tuon vihreän pallon näkymään.. sinisilmäisenä luotan, että kuvan postannut on ottanut screen shotin suoraan näkymästä.
Tärkeintä on matka, ei määränpää.
Näkyykö ehkä joillain puhelimilla tuo pallo, vaikka ei ole kaveri?
Mä käytän ainoastaan konetta ja ei kavereilla ei kyllä palloja näy?
Mä käytän ainoastaan konetta ja ei kavereilla ei kyllä palloja näy?
Mulle on tullut semmoinen ajatus, että jostain syystä Juulille olis tullut jonkinlainen ja jostain syystä äkillinen paniikkihäiriö ja hän olisi etsiytynyt jonnekin saamaan siihen apua! Eikä ole halunnut ilmoittaa siitä kellekään?ktaina kirjoitti: Ma Helmi 07, 2022 7:39 am Twitteristä on poistunut hyvän ystävän ilmoitus..
en ainakaan löydy..
Muista lähdekritiikki!
Siis jos olis esim murha kyseessä niin screenshot otettu joskus ennen katoamista kun Juuli ollut online tilassa. Lisää kaveriksi kohta tohon helppo muokata ja liittää. Sen kuvan postannut jopa kirjoitti että muokkasi kuvaa ennen lähetystä.Ai että olisi suunniteltu, että ota kuva minun facesta, kun olen online, jotta voit postata sen johonkin, kun olen kadonnut. Miksi?
Plus kuvassa on ”lisää kaveriksi”-painike.
Toki joku, eli kuvan tänne postannut, olisi voinut lisätä tuon vihreän pallon näkymään.. sinisilmäisenä luotan, että kuvan postannut on ottanut screen shotin suoraan näkymästä.
Mulla taas vilkas mielikuvitus. Mutta siis jos murha ja huumeet olis niin kaikki peittely ym mahdollista.
Lies have short wings
Paniikkihäiriö kestää muutamasta minuutista korkeintaan pariin tuntiin.skoone kirjoitti: Ma Helmi 07, 2022 10:09 amMulle on tullut semmoinen ajatus, että jostain syystä Juulille olis tullut jonkinlainen ja jostain syystä äkillinen paniikkihäiriö ja hän olisi etsiytynyt jonnekin saamaan siihen apua! Eikä ole halunnut ilmoittaa siitä kellekään?ktaina kirjoitti: Ma Helmi 07, 2022 7:39 am Twitteristä on poistunut hyvän ystävän ilmoitus..
en ainakaan löydy..
Ei yli neljää päivää. Eikä siitä oteta sairaalaan sisään. Ei somaattiseen, eikä psykiatriseen.