Harriet vs. Marsalkka

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Harriet Makepeace

Viesti Kirjoittaja Harriet Makepeace »

Tämäkin verran olen huomiota saanut, tätä höpinää luettu jopa 600 kertaa, eli paljon enemmän kuin joitakin mielenkiintoisa juttuja!

Toivottavasti olette kiinnostuneita myös uusimmasta jutusta, jonka äsken kirjoitin tänne.
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=4180

Ymmärrän kutakuinkin että usean nettihäirikön mielestä palstan aihepiiri on hauska, mutta muistutan samalla että juttujen taustalla on usein suuri inhimillinen tragedia.

Kuten olette huomanneet en vieraile itse tässä turpakäräjät osiossa, mutta tällä kerralla oli ihan pakko.

Painotan palstalle kirjottaville virolaisille, että minulla ei ole tarkoitusta Viron rikoshistoriaa käsittelevillä jutuilla ’halveerata virolaisia’ tai ’häiritä Viro-matkailua’. Jokaisessa maassa tehdään henkirikoksia ja asia ei parane yhtään jos näistä vaietaan.

Voisitteko kiukkunsa kohdistaa pikemminkin Leena Hietaseen, joka herjaa Viroa minkä kerkee, mutta
samalla lukekaa myös Sofi Oksasen loistavat kommentit aiheesta.

Samalla kiitokset Raidille rohkaisusta ja hienoista sanoista!
Viimeksi muokannut Harriet Makepeace, To Kesä 19, 2008 4:00 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

Harriet, mitä vittua? Ei kukaan ole sua ahdistellut. Detaljeja nyt aina vaaditaan, mutta se on normaalia. Vai mitä? 8)
Harriet Makepeace

rapier kirjoitti:Harriet, mitä vittua? Ei kukaan ole sua ahdistellut. Detaljeja nyt aina vaaditaan, mutta se on normaalia. Vai mitä? 8)
joo jos tulet 'detaileja vaatimaan' niin ilmoita etukäteen, voi olla etten ole kotona tai voin vaikka 'hätävarjelutilanteessa' ampua sinut. Sehän olisi ikävä. ehkä..
ja riippuu tietysti mitä asiasi koskee, voi hyvinkin olla että tutkinnallisista syistä joudun vetoamaan salassapitovelvollisuuteeni, joten sehän voi olla osaltasi aivan turha reissu.

Kiireellisissä asioissa voit tietysti soittaa numeroon 112.
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Harriet Makepeace kirjoitti:Tämäkin verran olen huomiota saanut, tätä höpinää luettu jopa 600 kertaa, eli paljon enemmän kuin joitakin mielenkiintoisa juttuja!
Sinun sivupersoonasi ovat mielenkiintoisia!
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Nimimerkki Makepeace onnistui jälleen kerran kommentoimaan jotain keskusteluketjuun mitenkään liittymätöntä. Kyllä tuo vaatii jo jonkinnäköistä perehtymistä.
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

Hassua.
Harriet Makepeace kirjoitti:nimim. Harriet Makeace ei osallistu kyseiseen keskusteluun vaan jättää koko topiikin ja KAIKKI siinä olevat kommentit (joita en vaivaudu edes lukemaan) täysin omaan arvoonsa.
Lyhensin lainausta vähän, mutta perusidea kaikille selvä, korostuksen myös muokkasin lainaukseen itse. Tämän lausunnon antamisen jälkeen sitten:
Harriet Makepeace kirjoitti:Tämäkin verran olen huomiota saanut, tätä höpinää luettu jopa 600 kertaa, eli paljon enemmän kuin joitakin mielenkiintoisa juttuja!
Kerrassaan hassua. Jokainen varmaan tajuaa miksi.
MissHolmes
Ben Matlock

:)

Se on vähän sama ne sellaiset ''En palaa palstalle enää ikinä. Kiitos ...tuilusta ja p...se jutuistanne. Hyvästi!''

Henkilökohtaisesti ainakin nauran aina ja mietin monestikko päivässä moisen kirjoittaja käy katsomassa kommentit. :lol: :lol:
Harriet Makepeace

MissHolmes kirjoitti::)

Se on vähän sama ne sellaiset ''En palaa palstalle enää ikinä. Kiitos ...tuilusta ja p...se jutuistanne. Hyvästi!''

Henkilökohtaisesti ainakin nauran aina ja mietin monestikko päivässä moisen kirjoittaja käy katsomassa kommentit. :lol: :lol:
Ensinnäkin en ole lukenut ketjun viesteja, vaan totesin että katsoin montako KERTAA ketjua oli luettu!

Tämähän on hyvä idea poistua palstalta, varmaan pian näin teenkin, olen ollut niin keskittynyt rikosjuttuihin, etten ole huomannut että palstan kirjoittajakaarti koostuu lähinnä nettihäiriköistä, mielipuolista, pikkurikollisista jne

Kuten olen todennut aikaisemmin, en ole osallistunut keskustelussa tässä ketjussa sillä moinen alatyylinen kommentointi ja jopa häirintä, eivät luo mitenkään hedelmällistä pohjaa keskustelulle, jossa yritetään ratkoa kirjoittajien välisiä erimielisyyksiä.

ja sina holmes jatkaa vaan hauskan pitämistä näissä keskusteluketjuissa jossa käsitellään rikoksia jossa on uhrina ollut lapsi. Voin vain kuvitella minkälainen äiti olet (tukku nousee pystyyn), yhdestä tällisestä, mikäli ennen kesälomani ehdin, kirjoitan kohta jutun!!!
MissHolmes
Ben Matlock

Harriet Makepeace kirjoitti:

Ensinnäkin en ole lukenut ketjun viesteja, vaan totesin että katsoin montako KERTAA ketjua oli luettu!

Tämähän on hyvä idea poistua palstalta, varmaan pian näin teenkin, olen ollut niin keskittynyt rikosjuttuihin, etten ole huomannut että palstan kirjoittajakaarti koostuu lähinnä nettihäiriköistä, mielipuolista, pikkurikollisista jne

Kuten olen todennut aikaisemmin, en ole osallistunut keskustelussa tässä ketjussa sillä moinen alatyylinen kommentointi ja jopa häirintä, eivät luo mitenkään hedelmällistä pohjaa keskustelulle, jossa yritetään ratkoa kirjoittajien välisiä erimielisyyksiä.

ja sina holmes jatkaa vaan hauskan pitämistä näissä keskusteluketjuissa jossa käsitellään rikoksia jossa on uhrina ollut lapsi. Voin vain kuvitella minkälainen äiti olet (tukku nousee pystyyn), yhdestä tällisestä, mikäli ennen kesälomani ehdin, kirjoitan kohta jutun!!!

mhhhh.....miten voit lainata tekstiäni lukematta sitä?
Mielenkiintoista.

Minä henkilökohtaisesti en ole kommentoinut sinun kommenttejasi, vaan hymyillyt yleisesti tälle kiukuttelulle tällä palstalla.
Asiat asioina ja silleen... Ei tähän kannata niin vakavasti suhtautua.

Alleviivatusta voisi päätellä, ett eesti on sinu äidikieli! Tämäkin huumorilla.
Ota ihan rauhallisesti. kohta on se lomakin.

ps. olen hyvä äiti. Mieheni, lasteni, lasteni ystävien, vanhempieni, ystävieni ja monien monien muiden mielestä. Jopa niin hyvä, että siitä aina erikseen välillä kuulen. Johtunee siitä, etten suhtaudu elämään niin suurella synkkyydellä ja pystyn synkässäkin asiassa näkemään valoisan puolen.
Turri
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Turri »

MissHolmes kirjoitti:ps. olen hyvä äiti. Mieheni, lasteni, lasteni ystävien, vanhempieni, ystävieni ja monien monien muiden mielestä. Jopa niin hyvä, että siitä aina erikseen välillä kuulen. Johtunee siitä, etten suhtaudu elämään niin suurella synkkyydellä ja pystyn synkässäkin asiassa näkemään valoisan puolen.
OT: Tästä sai hyvät naurut. Paras itsekehu, jonka olen vähään aikaan tai no, ehkä ikinä kuullut. :mrgreen: Jos ei oteta huomioon näitä lasten´: mun isä on ainakin kymmenen kertaa vahvempi kuin sun isä. :oops:
Yksisilmäinen Änkyrä
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Yksisilmäinen Änkyrä »

Kuva
Harriet Makepeace

MissHolmes kirjoitti:

mhhhh.....miten voit lainata tekstiäni lukematta sitä?
Mielenkiintoista.

Minä henkilökohtaisesti en ole kommentoinut sinun kommenttejasi, vaan hymyillyt yleisesti tälle kiukuttelulle tällä palstalla.
Asiat asioina ja silleen... Ei tähän kannata niin vakavasti suhtautua.

Alleviivatusta voisi päätellä, ett eesti on sinu äidikieli! Tämäkin huumorilla.
Ota ihan rauhallisesti. kohta on se lomakin.

ps. olen hyvä äiti. Mieheni, lasteni, lasteni ystävien, vanhempieni, ystävieni ja monien monien muiden mielestä. Jopa niin hyvä, että siitä aina erikseen välillä kuulen. Johtunee siitä, etten suhtaudu elämään niin suurella synkkyydellä ja pystyn synkässäkin asiassa näkemään valoisan puolen.
Vastasin sinuun viestiin sillä pidin sinua alussa asiallisena kirjoittajana. Tosin viimeaikoina tyylisi on muuttunut paljon.

Voit ilman muuta kehua itseäsi miten haluat, rohkenen epäillä tätä suuresti. Itse olen edelleen siinä käsityksessä kirjoitustesi pohjalta että lapsiin kohdistuneet rikokset ovat mielestäsi vaan huvittavia. mutta lupasin että tälle hauskanpidolle saattaa tulla jatkoakin.

Äidinkieli ei ole eesti, vaan englanti. Viroa kuten myös suomea puhun kohtuullisesti aivan muista syistä (nämä kaksi keiltä saattavat mennä minulta joskus sekaisin, sillä ovat aika samanlaisia). Yhteensä puhun viittä kieltä ja tavoitteena on opetella lisää.

wtf! tästä tulikin Harriet vs Ms Holmes Ketju, pitäiskö muuttaa otsikkoa :o
Mata Hari
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Mata Hari »

Harriet tietää, jotta:
palstan kirjoittajakaarti koostuu lähinnä nettihäiriköistä, mielipuolista, pikkurikollisista jne
Mie olen ainakin vähän mielipuoli, mutta erittäin pikkuriikkisen verran pikkurikollinen. Nettihäiriköintiä harrastan myös pikkuisen, erityisesti pikkuhiprakassa. Siksi viihdyn täällä muiden samankaltaisten joukossa niiin hyvin :D
Vastaa Viestiin