Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
teppo
Perry Mason

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja teppo »

ExPussinKäyttäjä kirjoitti: Su Helmi 13, 2022 5:42 pm google scholar sivuilla malonea tituuleretaan mrna vaikkujen keksijäksi
Tuo on Google Scholarin areas of interest -kohta. Eli siihen saa itse täyttää, mistä aiheista on kiinnostunut.
OnyxPhoenix
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja OnyxPhoenix »

ExPussinKäyttäjä kirjoitti: Su Helmi 13, 2022 5:05 pm
Samira kirjoitti: Su Helmi 13, 2022 5:01 pm Tälläkin foorumilla Malonea on väitetty mrna-rokotteiden keksijäksi. Itse asiassa se on ollut palstan höyrypäiden yksi keskeisiä teesejä vuositolkulla, jonka vuoksi Malonea tulisi uskoa tiedevastaisissa väitteissään. Tässä on kaksi virhettä. Hän ei ole ko. teknologian kehittäjä ja vaikka olisikin, ei tieteenvastaista höpöhöpöä tule tietenkään uskoa.
yksi keksijöistä, ainoastaan rokotemyönteisetä röllit ovat väittäneet häntä ainoaksi keksijäksi
Olen täällä foorumilla itse koittanut sitä selittää teille folioille että hän on vain yksi pieni osa kehityksestä 30 vuotta sitten, kun TE olette hehkuttaneet häntä mRNA rokotteiden kehittäjänä. Nyt sitten näköjään näitä puheita aletaan ottaa takaisin ja sillä perusteella ei katsota edes YHTÄ videota jossa käsitellään Malonen väitteitä.
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Whicher kirjoitti: La Helmi 12, 2022 5:58 pm
sikakoira kirjoitti: Ma Helmi 07, 2022 8:06 pm
Linkkaamasi ensimmäinen CDC:n tutkimus muuten puhui maskin käytöstä perheen sisällä. Varmaan selvää, että silloin tartuntalähteitä on niin paljon muitakin kuin pisarat, että merkittävää vaikutusta maskilla ei ole. Sen sijaan bussissa/kaupassa/whatnot pärskäyttelevää viruslinkoa vastaan maski on taatusti parempi kuin ei mitään. Kaikkein paras tietenkin olisi kun nuhapumppu itse ymmärtäisi käyttää maskia.
Tiede ei vain tue tuota väittämää. :wink:
Jätän nämä vain tähän. Ei niin, että niillä sulle olisi paskankaan merkitystä.
Toi kenttätutkimus on aika selkeä, eikä todellakaan pääse syyttämään laboratorioympäristöä tuloksesta.

https://yle.fi/uutiset/3-12082059
https://www.laakarilehti.fi/tieteessa/u ... huollossa/
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008089130.html
Heh, kaikki maskien hyödyllisyyteen päätyneet tutkimukset ovat olleet kelvottomia. Katsopa tuolta millainen tuo viittamaasi Bangladeshin mittava maskitutkimus oli, siis sen menetelmät.
Huh, meinasin jo alkaa itse käymään läpi sitä tännekin tuotua Bangladeshin maskitutkimusta, jonka piti median mukaan "lopettaa keskustelu maskien hyödyllisyydestä koronavirustartunnoissa", mutta mutta ei tarvinnut.

Joku oli tehnyt kattavamman analyysin ja raadellut sen kaatopaikalle. Itse en huomannut kuin sen, että tutkimuksessa:
1. ei huomioitu (ei mitenkään selvitetty) oliko alueilla ollut aiemmin koronaa missä määrin - TOISESSA RYHMÄSSÄ IMMUNITEETTIA ENEMMÄN?
2. Ryhmiä ei satunnaistettu oikein ja tutkimus perustui itseraportointiin -> vain heiltä, jotka raportoivat oireita, otettiin verinäyte.
3. Maskikylälle maksettiin eli annettiin rahaporkkana maskituksesta!

KUVA
Tutkijat laittoivat porkkanaksi USD190 RAHAPALKINNOT , jos maskitus onnistuu.jpg (9.66 KiB) Katsottu 400 kertaa

Jo tämä tekisi mistä tahansa tutkimuksesta täyttä paskaa, koska johtaa mm. miellyttämishaluun eli vähentää oireista raportointia, kun pyritään tietoisesti tai alitajuisesti pyrkimään tavoitteeseen ja miellyttämään tutkijia.

Lisäksi puhuttiin "interventiopaketista", mikä on voinut ollut käsidesiä, onko muutakin? Ainakin maskiryhmän raportoitiin kasvattaneen turvavälejä maskittomaan verrattuna!

KUVA
Bäng-lädesh_tutkittavat olivat tutkimuspaperin mukaan kasvattaneet myös turvavälejä, miten muuten tutkittavat ovat pyrkineet haluttuun lopputulokseen, emme tiedä.jpeg (12.55 KiB) Katsottu 400 kertaa

Alla olevassa linkissä osuvasti sanottiinkin, että tutkimus mittasi paremminkin maskipromootion vaikutusta oireiden raportointiin kuin maskien hyödyistä infektioiden estämisessä.

Tuolla on raadeltu koko tutkimus paskaksi. Lopputulos: Bangladeshin maskitutkimuksessa oli rikottu JOKAISTA lääketieteellisen satunnaistetun RCT-tutkimuksen kohtaa!

https://boriquagato.substack.com/p/bang ... ot-believe

Tutkimuksen massiivisten virheiden kooste kuvineen tuolta: https://www.murha.info/rikosfoorumi/vie ... 5#p1203265
Nämä on muuten käyty täällä läpi jo moneen kertaan, joten pidä maskiuskontosi omana tietonasi ja se vaippa tiukasti naamalla, mutta huomaa, jos voit kirurginmaskin läpi hengittää ja silmäsi ovat peittämättä, niin saat tämän taudin, jos se on tullakseen. Korkeintaan saat hengitystietulehduksen, kun hengität tehostetusti sisään mm. suun bakteereita.

Tuolta voit silmäillä joitain tutkimuksia, missä on selvitetty maskien vaikutusta ilmateitse leviävään virukseen:
viewtopic.php?p=1240888&sid=9728d7f0d2b ... 3#p1240888
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
ExPussinKäyttäjä
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja ExPussinKäyttäjä »

OnyxPhoenix kirjoitti: Su Helmi 13, 2022 6:36 pm
Samira kirjoitti: Su Helmi 13, 2022 5:01 pm Tälläkin foorumilla Malonea on väitetty mrna-rokotteiden keksijäksi. Itse asiassa se on ollut palstan höyrypäiden yksi keskeisiä teesejä vuositolkulla, jonka vuoksi Malonea tulisi uskoa tiedevastaisissa väitteissään. Tässä on kaksi virhettä. Hän ei ole ko. teknologian kehittäjä ja vaikka olisikin, ei tieteenvastaista höpöhöpöä tule tietenkään uskoa.
yksi keksijöistä, ainoastaan rokotemyönteisetä röllit ovat väittäneet häntä ainoaksi keksijäksi
Olen täällä foorumilla itse koittanut sitä selittää teille folioille että hän on vain yksi pieni osa kehityksestä 30 vuotta sitten, kun TE olette hehkuttaneet häntä mRNA rokotteiden kehittäjänä. Nyt sitten näköjään näitä puheita aletaan ottaa takaisin ja sillä perusteella ei katsota edes YHTÄ videota jossa käsitellään Malonen väitteitä.
Yksi keksijöistä. onhan se vaikeata kun yrittää laittaa sanoja suuhun mutta kun ei niin ei
nähdään seuraavassa elämässä, ilmanpussia
ExPussinKäyttäjä
Theo Kojak

OnyxPhoenix kirjoitti: Su Helmi 13, 2022 6:49 pm
On Anoi Kaa kirjoitti: Su Helmi 13, 2022 5:36 pm Mistähän se kertoo, että mRNA-rokotteissa on AIDSin aiheuttajan HIV:n osia? Miksi tästä ei ole Nohynekkit tai muut THL-henkilöt meille kertoneet, kuten eivät kertoneet sikiö-/vauvasolujen käytöstä rokotekehityksessä?
Ei saatana menee usko ihmiskuntaan kun lukee näitä onanoijan viestejä. Se että otetaan joku pieni palanen HIV-viruksen yhtä proteiinia stabiloimaan rokotetta annetaan ymmärtää olevan mukamas joku kauhea "uhka" ja huudetaan isolla HIV!!!1. Ei näköjään minkäänlaista yksinkertaisinta perusymmärrystä edes biologiasta, mutta saadaan taas luotua paskapropagandaa..
no kerroppas nyt sitten kuinka hyvin tunnettaan proteiinit?
ExPussinKäyttäjä
Theo Kojak

jos videon ensimmäinen väite osoittautuu tuulesta temmatuksi niin kannattaako käyttää vajaata tuntia siihen?
OnyxPhoenix
Angus MacGyver

On Anoi Kaa kirjoitti: Su Helmi 13, 2022 5:36 pm Esimerkiksi tuore tutkimus USA:sta kertoo, että rokotteen saaneilla oli 133-kertainen riski saada myokardiitti (sydänlihastulehdus).
January 25, 2022
Myocarditis Cases Reported After mRNA-Based COVID-19 Vaccination in the US From December 2020 to August 2021
https://jamanetwork.com/journals/jama/f ... le/2788346

Tämä(kin) tutkimus on jäänyt huomaamatta thl-henkilöiltä ja valevaltamedialtamme Suomessa ja ulkomailla, mutta poikkeuksen tekee Israelilaismedia:
Raportoitujen tapausten perusteella ns. rokotteen saaneilla henkilöillä oli 133-kertainen riski saada sydänlihaksen tulehdus.jpg
https://www.israelnationalnews.com/news/321238
Sydänlihastulehdukset etenkin hoitamattomana ovat erittäin vaarallisia ja hoidetunakin osa tulee kärsimään tästä loppuelämänsä. US tutkimuksessa ei tietysti voitu ottaa huomioon heitä, jotka eivät tunnistaneet oireita tai eivät jostain muusta syystä tulleet raportoiduiksi VAERS-järjestelmään. Taisipa olla vielä niin, että "rokotteiden" lieviin sivuvaikutuksiin oli lisätty mm. epämukavat tuntemukset rinnassa jne...

Aina neutraalinrauhallinen Dr. John Campbell käy tutkimusta läpi ja arvioi sen pohjalta myokardiittiriskin olevan jopa suurempi kuin 133x:
Eli käytännön esimerkkinä riskistä: varusmiespalvelukseen tulleista henkilöistä yhteensä noin 1.2 myocarditis tapausta, jos kaikille annetaan Pfizerin rokote. Eli käytännössä yksi tapaus varusmiehissä, joka mitä todennäköisimmin menee levolla ohi.
Myocarditis riski Pfizer 18-24 vuotiailla.JPG
Myocarditis riski Pfizer 18-24 vuotiailla.JPG (58.8 KiB) Katsottu 1155 kertaa
OnyxPhoenix
Angus MacGyver

ExPussinKäyttäjä kirjoitti: Su Helmi 13, 2022 7:17 pm

jos videon ensimmäinen väite osoittautuu tuulesta temmatuksi niin kannattaako käyttää vajaata tuntia siihen?
No eihän se ole tuulesta temmattu sikäli että Malone on itse väittänyt Twitter profiilissaan olevansa mRNA rokotteen keksijä, ja siksi häntä on hörhöskenessä hehkutettu kuten myös mRNA rokoteteknologian kehittäjäksi. Juu ei kannata katsoa. Kannattaa ennemmin katsoa se Malonen video missä äijä puhuu paskaa 3 tuntia. :mrgreen:
OnyxPhoenix
Angus MacGyver

ExPussinKäyttäjä kirjoitti: Su Helmi 13, 2022 7:15 pm
OnyxPhoenix kirjoitti: Su Helmi 13, 2022 6:49 pm
On Anoi Kaa kirjoitti: Su Helmi 13, 2022 5:36 pm Mistähän se kertoo, että mRNA-rokotteissa on AIDSin aiheuttajan HIV:n osia? Miksi tästä ei ole Nohynekkit tai muut THL-henkilöt meille kertoneet, kuten eivät kertoneet sikiö-/vauvasolujen käytöstä rokotekehityksessä?
Ei saatana menee usko ihmiskuntaan kun lukee näitä onanoijan viestejä. Se että otetaan joku pieni palanen HIV-viruksen yhtä proteiinia stabiloimaan rokotetta annetaan ymmärtää olevan mukamas joku kauhea "uhka" ja huudetaan isolla HIV!!!1. Ei näköjään minkäänlaista yksinkertaisinta perusymmärrystä edes biologiasta, mutta saadaan taas luotua paskapropagandaa..

Ei helvetti tätä ketjua jaksa..
no kerroppas nyt sitten kuinka hyvin tunnettaan proteiinit?
No jokainen peruskoulusta läpi päässeen pitäisi ymmärtää että yksi proteiini sinänsä saati proteiinin osa, ei toimi kuten virus. Tai että se olisi yksinään jotenkin vaarallinen vain koska se on otettu HIV-viruksesta.
Viimeksi muokannut OnyxPhoenix, Su Helmi 13, 2022 7:45 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jhou
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja jhou »

teppo kirjoitti: Su Helmi 13, 2022 6:09 pm
ExPussinKäyttäjä kirjoitti: Su Helmi 13, 2022 5:42 pm google scholar sivuilla malonea tituuleretaan mrna vaikkujen keksijäksi
Tuo on Google Scholarin areas of interest -kohta. Eli siihen saa itse täyttää, mistä aiheista on kiinnostunut.
Hupsista. :D :D
Hyvin suunniteltu on edelleenkin tekemättä.
ExPussinKäyttäjä
Theo Kojak

OnyxPhoenix kirjoitti: Su Helmi 13, 2022 7:29 pm

No eihän se ole tuulesta temmattu sikäli että Malone on itse väittänyt Twitter profiilissaan olevansa mRNA rokotteen keksijä, ja siksi häntä on hörhöskenessä hehkutettu kuten myös mRNA rokoteteknologian kehittäjäksi. Juu ei kannata katsoa. Kannattaa ennemmin katsoa se Malonen video missä äijä puhuu paskaa 3 tuntia. :mrgreen:
ööh? ei mee jakeluun ei niin sitten millään

se on täysin tuulesta temmattu

malone ei sano podcastissä olevansa mrnan ainoa keksijä vaan yksi niistä, ilmeisesti kumpikaan teistä ei ole katsonut kyseistä podcastiä tai sitten ei englanti ole hallussa
OnyxPhoenix
Angus MacGyver

ExPussinKäyttäjä kirjoitti: Su Helmi 13, 2022 7:45 pm
OnyxPhoenix kirjoitti: Su Helmi 13, 2022 7:29 pm

ööh? ei mee jakeluun ei niin sitten millään

se on täysin tuulesta temmattu

malone ei sano podcastissä olevansa mrnan ainoa keksijä vaan yksi niistä, ilmeisesti kumpikaan teistä ei ole katsonut kyseistä podcastiä tai sitten ei englanti ole hallussa
No tämä nyt on täysin semantiikkaa. Malone on väittänyt julkisuudessa olevansa mRNA rokotteen keksijä. Se väittikö hän täsmälleen niin juuri Roganissa on sikäli yhdentekevää kun hän on niin kuitenkin julkisuudessa väittänyt.

Jos tällaisen takia jättää videon katsomatta niin samoin yhtäkään rokotevastaista videota ei voisi katsoa.

Arvaappa huviksesi montako täysin jäätävää tänne linkattua rokotevastaista paskavideota minä olen katsonut. Mutta arvasin ettei vasta-argumentit juuri hörhöjä kiinnosta.
teppo
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja teppo »

ExPussinKäyttäjä kirjoitti: Su Helmi 13, 2022 7:46 pm
jhou kirjoitti: Su Helmi 13, 2022 7:44 pm
teppo kirjoitti: Su Helmi 13, 2022 6:09 pm
Hupsista. :D :D
kerro nyt vielä kuinka sanotaan englanniksi "olen kehittänyt mrna rokotetta"?
Malone tosiaan väittää eri somealustoilla olevansa ko. teknologian kehittäjä. Ja hän on vieläpä itse kirjoittanut Google Scholar -tiliinsä kiinnostuksen kohteiksi Inventor of mRNA Vaccines ja Inventor of DNA vaccines. Kukaan muu ei ole urpoillut tuota samalla tavalla. Omalla kotisivullaan hän kitisee heti otsikossa olevansa
the original “inventor” of mRNA and DNA vaccines…
Kotisivusta suuri osa on hänen (tai siis oikeasti hänen) puolisonsa kirjoittamaa jollotusta, miten väärin ukkoa on aikanaan kohdeltu, keksintö riistetty eikä nobeliakaan tule.
OnyxPhoenix
Angus MacGyver

Malonea vituttaa menetetty kunnia ja menetetty mahdollisuus olla yksi lääketieteen suurista nimistä. Sehän tässä on koko Malonen toiminnan takana. Lähti sitten tekemään itsestään populistisen pellen.
Koronaristi
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Koronaristi »

Oikeudenkäynnin toinen päivä. Historiallista taustaa mm., eli miten tähän on päädytty ja mikä on se eliitti, joka ohjaa tätä.

https://odysee.com/@GrandJury:f/Grand-J ... online_1:f
Vastaa Viestiin