Vittuiluketju teille, olkaa hyvä
-
voihell1234
- Hercule Poirotin viikset
-
voihell1234
Parempi ruma lippis avattarella kun joku epämääräinen pallo jossa jotakin sötryä päällä. Helppo olisi inhota avatartasi jos vaan olisi pienintäkään aavistusta mitä se yrittää esittää, vai tiedätkö itsekkään. Piirsitkö sen ihan itse?voihell1234 kirjoitti:Oke, mutku mä tykkään upottaa rasismin vittuiluun.! 0_o.
On sun avataril muuten niin vitun ruma lippis, että ihan vituttaa..saatana
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.
-
voihell1234
en piirtäny. toi viiva tossa trkottaa kuolemattomuuttaa. En vaan meinaa keksiä avatarta, mutta sun avatar on kyllä kamalin palstaltarimma kirjoitti:Parempi ruma lippis avattarella kun joku epämääräinen pallo jossa jotakin sötryä päällä. Helppo olisi inhota avatartasi jos vaan olisi pienintäkään aavistusta mitä se yrittää esittää, vai tiedätkö itsekkään. Piirsitkö sen ihan itse?voihell1234 kirjoitti:Oke, mutku mä tykkään upottaa rasismin vittuiluun.! 0_o.
On sun avataril muuten niin vitun ruma lippis, että ihan vituttaa..saatana
-
voihell1234
-
voihell1234
Niin mikäpä ärsyttävintä kun että ei kerkeä lukemaan tiukkaa tekstiä ennekun modet hyökkii ne poistamaan. Ei tosiaan voi sanoa tuohon mitään.
Jos mun ava inhottaa niin lohduttaudu sillä että se on varmasti kuitenkin kauniimpi ja seksikkäämpi kun sinä voihell1234, tai jos olet "mies" niin varmasti halutumpi ja fiksumpi. Ait!
Jos mun ava inhottaa niin lohduttaudu sillä että se on varmasti kuitenkin kauniimpi ja seksikkäämpi kun sinä voihell1234, tai jos olet "mies" niin varmasti halutumpi ja fiksumpi. Ait!
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Kuka tykkää muovista ja kuka ei..rimma kirjoitti:Jos mun ava inhottaa niin lohduttaudu sillä että se on varmasti kuitenkin kauniimpi ja seksikkäämpi kun sinä voihell1234, tai jos olet "mies" niin varmasti halutumpi ja fiksumpi. Ait!
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.