Tervehdys Kansalaiset!
Olemme juuri aloittaneet Turun alueella Parapsykologisen tutkimuksen elikä selvitämme Turun seudun kummitustarinoiden todenperäisyyttä teoriassa ja käytännössä ja yleisesti paranormaaleja ilmiöitä. Meillä on jo pieni porukka kasassa ja mahdollisesti olisimme vielä rekrytoimassa lisää ihmisiä. Vaatimuksena meillä on 18 vuoden ikä ja sopiva etäisyys (älkää vastatko: "Moi oon kiinnostunut! Asun Inarissa"). Muut vaatimukset katsomme tapauskohtaisesti. Tämän lisäksi olemme kiinnostuneet kuulemaan kaikista tällä seudulla sattuneista paranormaaleista ilmiöistä joihin olette mahdollisesti törmänneet tai joista olette kuulleet. Kiitoksia ajastanne.
Jos kiinnostus heräsi, ottakaa minuun yhteyttä mesessä tai sähköpostitse [email protected] tai tällä sivustolla
Kiinnostaisiko haamujahti Turun seudulla?
-
Ghostbuster
- Alokas
-
synkempi hautajaisvieras
- Martin Beck
-
Ghostbuster
- Alokas
-
papillon
- Perry Mason
^^^ Älkääs niitä Inarilaisia sorsiko....siellä vasta shamaaneja onkin.
Menkääs päinvastoin vaikkapa Inarilla Hautuumaasaareen yöksi, no kesällä sama milloin siellä on.
Olin siellä kin kerran myrskyä piilossa kalareisulla, makasin hautamontussa ja kuuntelin radiosta Peter von Baghin ohjelmaa Elämää suuremmat leffat.
Muutama tunti piti huilia, ei siinä ollut ollenkaan yksinäistä, suosittelen.
Ilman von Baghiakin
Menkääs päinvastoin vaikkapa Inarilla Hautuumaasaareen yöksi, no kesällä sama milloin siellä on.
Olin siellä kin kerran myrskyä piilossa kalareisulla, makasin hautamontussa ja kuuntelin radiosta Peter von Baghin ohjelmaa Elämää suuremmat leffat.
Muutama tunti piti huilia, ei siinä ollut ollenkaan yksinäistä, suosittelen.
Ilman von Baghiakin
-
Ghostbuster
- Alokas
-
papillon
- Perry Mason
En nyt ole osallistumassakaan, ei sen puoleen, mutta edelleen hieman kummastuttaa tuo etäisyyden merkitys.Ghostbuster kirjoitti:Se on sellainen etäisyys, jolta on helppo tulla Turkuun ilman suurempia järjestelyjä ja pystyy osallistumaan aktiivisesti.
Jokainen sinne kai omin voimin tulee, vai kannatteko te heidät?
Vai joutuuko sinne itse kävelemään, eli silloin on vaarassa tuo " aktiivinen osallistuminen " eli jos menee naatiksi?
Luulisi tuon olevan osallistujan päätettävissä mikä matka on sovelias?
No, menestystä enivei.