Se että joku on erittäin katsottua ja suosittua ei tee siitä hyvää ja laadukasta. Kaikki Speden tuotanto on silkkaa paskaa ja sitä katsottiin lähinnä siksi, että telkkarissa oli vain muutama kanava, eikä ollut paljon valinnan varaa. Töllö laitettiin auki ja sitten katsottiin mitä sieltä tuli. Totta - minä todellakin vihaan Speden tuotantoa. Se on absoluuttista paskaa ja täytyy olla jollain tapaa päästään vajaa, että sitä pitää hyvänä. Tämä on minun mielipide ja se minulle sallittakoon.
Savile ei ollut pelkästään pedofiili - hän oli kaikkiruokainen. Kaikki kelpasi vauvasta vaariin, sukupuolellakaan ollut väliä, ei sillä oliko terve vai sairas tai edes elävien kirjoissa. En Spedeä häneen vertaa, vaan pelkästään sitä - että "saako" väärinteoista puhua sen jälkeen, kun väärintekijä on kuollut. Savilen teothan tuli julki vasta, kun ukko delasi. Senkin kohdalla olisi voinut sanoa, että "miksi nyt? Mitä väliä sillä enää on? Miksei voinut puhua silloin, kun se vielä eli?" No jos ja kun tekijä on "kaikkien rakastama" ja ihailtu iso tähti, jolla rahaa ja mahiksia hankkia asianajajat yms. niin vaikea pienen ihmisen on lähteä taistoon tällaista vastaan. Lenita tosin oli jo kauan ollut iso nimi itsekin, että olisi voinut mun mielestä puhua aiemmin - mutta ehkä asia jollain tapaa hävetti - koska aika oli tosiaan "eri" tuolloin - tai sitten olisi mennyt suhteita poikki, kun yhteisiä ystäviä ja tuttavia heillä varmasti oli.
Jos luit ton jutun, minkä linkkasin - niin kyllä tosta Speden touhusta on puhuttu jo aiemmin, että kyllä se tiedossa on ollut. Ei mun mielestä ole millään tapaa asiallista, että työnantaja heiluu kalsareissaan ja puhuu "levottomia" alaisensa edessä. Mitä itse ajattelisit, jos oma pomosi toimisi noin? Ja jo Hollywoodin alkuajoista lähtien näihin päiviin, on ollut ihan normaali käytäntö, että nuorten ja nättien naisten on pitänyt raottaa haarojaan tai "polvistua" jonkun mogulin eteen, mikäli haaveilee roolista. Että siinäkään mielessä ei mitenkään epäuskottavaa, että täälläkin olisi ollut samanlaista... Misukoiden pöksyihin haluaminen on toki luonnollista - mutta fiksumpi jätkä osaa pitää nuo halut omien korviensa välissä, eikä ahdistele typykköjä.
Enkä väittänyt, että Spede olisi nussinut joka ikistä muijaa - mähän sanoin, ettei sekään ole kaikkia naisia varmaan halunnut panna... Enkä mäkään ymmärrä miksi olisi halunnut nussia Airistoa - mutta hei - nussihan sitä Loirikin. Mistäpä tietää, jos oli kuullut Loirilta juttua, kuinka soiva peli Lenita on iästään huolimatta. Ja jos Airiston tarina pitää paikkansa, niin kyseessä on jo enemmän kuin tökerö iskuyritys. Jos äijä käy päälle ja työntää kielensä kurkkuun, eikä siitä pääse eroon muutoin, kun jysäyttämällä polvella munille, niin kyllä se jo enempi on... No oli miten oli - tässä on nyt enää vain Lenitan sana, eikä Pasaselta voi kysyä. Silti oon valmis jopa uskomaan näitä naisia, koska kyllähän Pasasesta näki, että on kovinkin pillun perään ja jotenkin tosiaan typerä ja lapsellinen kaikkine raivareineen hävitessään typerässä ohjelmassaan.