Suomalaisvapaaehtoisten Ukrainan sotaretki
Re: JR-kallut lähdössä Ukrainaan
No onhan tässä nyt kunnon legendan ainekset kasassa

Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
-
Minäihanitse
- Alokas
Hei te
Ei teidän tarvii täällä nimettömänä kirjoittaa! Kun kerran tiedätte kuka mä olen ja käytte napsimassa kuvakaappauksia mun päivityksistä niin ottakaapa ROHKEASTI yhteyttä vain ihan omana itsenänne !
Ikävää ettette saa nyt jatkossa tietää miten reissu pojilla etenee, vaikka se näymmä kovasti kommenttien määrään nähden kiinnostaa, koska mä ihan ajattelin laittaa päivitykseni jatkossa vain ystävilleni. Ihan vaan jotta voin ohjata teidät tekemään jotain järkevämpää kuin seurata tuntemattomien ihmisten julkisia päivityksiä
Voi luoja mä sanon!
Oikein ihanaa sunnuntaita, tehkääpä uusi ketju koska tämä reissu, sen kulku ja eteneminen ei teille jatkossa näy
Ei teidän tarvii täällä nimettömänä kirjoittaa! Kun kerran tiedätte kuka mä olen ja käytte napsimassa kuvakaappauksia mun päivityksistä niin ottakaapa ROHKEASTI yhteyttä vain ihan omana itsenänne !
Ikävää ettette saa nyt jatkossa tietää miten reissu pojilla etenee, vaikka se näymmä kovasti kommenttien määrään nähden kiinnostaa, koska mä ihan ajattelin laittaa päivitykseni jatkossa vain ystävilleni. Ihan vaan jotta voin ohjata teidät tekemään jotain järkevämpää kuin seurata tuntemattomien ihmisten julkisia päivityksiä
Voi luoja mä sanon!
Oikein ihanaa sunnuntaita, tehkääpä uusi ketju koska tämä reissu, sen kulku ja eteneminen ei teille jatkossa näy
Eiköhän sen reissunkin eteneminen mene samoin, kuin mustalaisen ja kahden rikollisen elämäntavoilla tuppaa koko elämä menemään. Kohta jäädään varkauksista tai petoksista siellä kiinni, kun yritetty pölliä avustustarvikkeita tai ruumiiden henkkareita ja hyvässä,,,siis HYVÄSSÄ lykyssä koko kolmikko katoaa ja heistä ei enää koskaa kuulla mitään. The EndMinäihanitse kirjoitti: Su Maalis 13, 2022 7:10 pm Hei te![]()
Ikävää ettette saa nyt jatkossa tietää miten reissu etenee, vaikka se näymmä kovasti kommenttien määrään nähden kiinnostaa, koska mä ihan ajattelin laittaa päivitykseni jatkossa vain ystävilleni. Ihan vaan jotta voin ohjata teidät tekemään jotain järkevämpää kuin seurata tuntemattomien ihmisten julkisia päivityksiä![]()
Voi luoja mä sanon!
Oikein ihanaa sunnuntaita, tehkääpä uusi ketju koska tämä reissu, sen kulku ja eteneminen ei teille jatkossa näy![]()
-
Minäihanitse
- Alokas
Luojan kiitos se ei ole sun murhe
Miten ihmisillä voooooiiiii ollllaaaa nooooiiiin tyyylsäää elääämäää
eipä oo koskaan 37v aikana tullu mielenkään nimettömänä jauhaa kestään MITÄÄN.
Miten ihmisillä voooooiiiii ollllaaaa nooooiiiin tyyylsäää elääämäää
Viimeksi muokannut Minäihanitse, Su Maalis 13, 2022 7:28 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
pikilattia
- Remington Steele
Ruumiiden henkkareita!Jazzo kirjoitti: Su Maalis 13, 2022 7:20 pmEiköhän sen reissunkin eteneminen mene samoin, kuin mustalaisen ja kahden rikollisen elämäntavoilla tuppaa koko elämä menemään. Kohta jäädään varkauksista tai petoksista siellä kiinni, kun yritetty pölliä avustustarvikkeita tai ruumiiden henkkareita ja hyvässä,,,siis HYVÄSSÄ lykyssä koko kolmikko katoaa ja heistä ei enää koskaa kuulla mitään. The EndMinäihanitse kirjoitti: Su Maalis 13, 2022 7:10 pm Hei te![]()
Ikävää ettette saa nyt jatkossa tietää miten reissu etenee, vaikka se näymmä kovasti kommenttien määrään nähden kiinnostaa, koska mä ihan ajattelin laittaa päivitykseni jatkossa vain ystävilleni. Ihan vaan jotta voin ohjata teidät tekemään jotain järkevämpää kuin seurata tuntemattomien ihmisten julkisia päivityksiä![]()
Voi luoja mä sanon!
Oikein ihanaa sunnuntaita, tehkääpä uusi ketju koska tämä reissu, sen kulku ja eteneminen ei teille jatkossa näy![]()
-
Minäihanitse
- Alokas
Mä en jaksa tällaisessa nimettömien " tietäjien" sivuilla roikkua enempää.
Ettepä näe jatkossa kenenkään sivuilta mitään. Ette mun ettekä jätkien.
Oikein aurinkoista kevättä
Ettepä näe jatkossa kenenkään sivuilta mitään. Ette mun ettekä jätkien.
Oikein aurinkoista kevättä
Hyvä. Nyt on korkein itsemurha-ajan jakso menossa joten voisitko tappaa itsesi pois kuluttamasta sosiaalityöntekijöiden työaikaa ja kuormittamasta terveydenhuoltoa.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
-
Minäihanitse
- Alokas
Miten mä kulutan sosiaalityöntekijöiden työaikaa insinöörinä joka on vakityössä ja työterveyskin tulee ihan mahtavan duunini puolesta.
Voi luoja näitä pikkupoika paskahousuja kun kirjottaa akoille nimettömänä
Luojan kiitos mulle ei ikinä tulisi mieleeni sanoa noin kenellekään! Ei nimettömänä eikä nimellä
Voi luoja näitä pikkupoika paskahousuja kun kirjottaa akoille nimettömänä
Luojan kiitos mulle ei ikinä tulisi mieleeni sanoa noin kenellekään! Ei nimettömänä eikä nimellä
-
Minäihanitse
- Alokas
Mutta oikeasti hei "Andy" hienoa että sulla sisältöä elämässä, selvästi hyvät käytöstavat opittuna, järkeä päässä ja luultavasti olet päässyt pitkälle elämässäsi.
Heippa kaikille nyt
Heippa kaikille nyt
Niin oletko tuotantoyhtiöstä vai jonkun näiden kolmen luuserin tuohen kuiva tekopillu?
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
-
Jari Linna
- Sofia Karppi
Taitaa olla kaiman ylimielinen narsisti huora "ninacristal" kyseessä. Eli siis Jaffalla suuhun kustu.RL11/6 kirjoitti: Su Maalis 13, 2022 7:54 pmNiin oletko tuotantoyhtiöstä vai jonkun näiden kolmen luuserin tuohen kuiva tekopillu?
Toivottavasti karma saa miehesi.

↑
Kuvassa on Jaffa ja sen perhe.
Kuvassa on Jaffa ja sen perhe.
-
Jari Linna
- Sofia Karppi
Niin on eli tuo huora joka kävi täällä huutamassa löytyy kuvasta.
Artun akkaha Piia Rautio Menekit Suomi Oy:sitä tuo oli kun piilotti päivitykset ja sen päivityksiä tänne on postailleet.
Insinööri
lapsen kans elää jonku cannonball huumekauppiaan kans.
Insinöörikin voi olla tyhmä näköjään.
Palaa kohta tänne huutamaan niin löytyy sitten kivasti työnantajille google haulla kenen kans seurustelee
Insinööri
Insinöörikin voi olla tyhmä näköjään.
Palaa kohta tänne huutamaan niin löytyy sitten kivasti työnantajille google haulla kenen kans seurustelee
Jos peli on epäreilu,älä pelaa.
Itse epäilen tuotantoyhtiön väkeä. Haluavat seuraamisen maksulliseksi taloudellisten voittojen toiveissa vähän kuin onlyfans. Syksyllä sitten näkyy kolo sarja Yle areenassa. Jos oikeasti oli Artun muija niin onnea ja menestystä kallumuijalle. Onhan metsäteknikkokin insinööri ja oikeaksi insinööriksi opiskelu on helppoa. Sen tekee joka toinen munan tuppi, joka ei halua lähihoitajaksi. Rak.alan inssiämmät on nuuskaa käyttäviä ja muutenkin vähäjärkisiä. Valmistumiseen riittää käytännössä, että käy syömässä oppilaitoksessa. Hieno elämä, voi vittu