VäärinMeni kirjoitti: Ti Maalis 15, 2022 6:15 am
Olet hieman sairas ihminen. Suosittelen hakeutumaan hoitoon pikimmiten. Jos uhoat, niin tule minulle uhittelemaan päin naamaa niin katsotaan kuka on kuollut ja kuka ryssä, heh.
Kukaan täällä ei tunnu toivovan rauhaa vaan kaikille tärkein asia on päästä purkamaan vihaa internetfoorumilla uhoten. Tosipaikan tullen teistä ei olisi edes RK:ta kädessä pitämään. Lampaat.
Valtamedia on aivopessyt lähes kaikki, säälittävä suoritus ihmiskunnalta. Muistakaa käyttää maskia sodassa ja turvaetäisyys ja rokotteet kuntoon!!!!!
Oih ja voih, kirjoitustyylistä pystyy hyvin päättelemään ettei kirjoittaja ole antanut osaansa Suomen Pisa vertailuun. Pirusti sanoja jonossa ilman yhtään viisasta lausetta. Perus lukutaito riittäisi kyllä huomaamaan, että kaikki toivovat kyllä rauhaa. Mutta valistuneet ajattelijat tiedostavat Putinin pyrkimykset yhdistää kolme itäistä slaavimaata, Venäjän, Valko-Venäjän ja Ukrainan. Se on Vlaadolf Putlerin märkä päiväuni, mistä se ei luovu. Eli rauhasta on turha haaveilla vähään aikaan, se loppuu kun kansa kyllästyy hapankaalin mussuttamiseen paremman ravinnon puutteessa, tai lähipiiri saa tarpeekseen. Siihen asti olkaamme valmiina, jokainen Ukrainan tuhoama panssari on poissa meidän rajoilta. Ja niin, olen vähän pahoillani että RT-kanavan paskanjauhaminen katkaistiin Euroopassa, nyt joutuu katsoa totuutta silmiin ja nähdä mitä Ukrainassa oikeasti tapahtuu. Itse näen IPTV:n kautta liki kaikki maailman uutiskanavat. Russia 24 uutiskanavalla näytettiin eilen Mariupolin kaupunkia, siellä mitään ole räjähdellyt, ihmiset nosteli venäjän lippuja salkoon ja jakeli kukkia sotilaille silloin kun vain ehtivät yltäkylläisistä marketeissa käymisten ohella. Tuntui lapsillakin olevan kivaa leikkipuistoissa. Valtamedia saatana senkun valehtelee meille. Ja ei, ei suomalainen sotilas tule kirurginmaski naamalla sotimaan, ja suomalainen sotilas osaa kyllä rynkkyä käyttää sekä välit pidetään kyllä taistelijatoveriin. Ei sentäs mennä kuten venäläiset panssarit Ukrainassa, yhdessä rykelmässä niinkuin vodkajonossa konsanaan. Ja kiitos, meinasi unohtua, ehdottomasti rokotteet kuntoon!