"Kicevon hirviö" Vlado Taneski

Ulkomailla tapahtuneet selvitetyt tai vielä selvittämättömät henkirikokset
PaulaDrew
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

joey kirjoitti:
PaulaDrew kirjoitti:^ Varmaan lähes mahdotonta hukuttautua ämpäriin ilman kenenkään apua.
Kuinka niin? Työntää pään ämpäriin, puhaltaa keuhkot tyhjiksi ja vetää ne täyteen vettä. Eikös se niin käy?
Niin kuin M.M. tuossa jo aiemmin mainitsi, tuo aika voi olla yllättävän pitkä. Ihan kylmän mutun ja luulon varassa ajattelen, että päättäväisyys ei voita elämänsuojeluvaistoa. Tahto ei riitä pitämään päätä ämpärissä tukehtumisen tunteen tullessa, vaikka kuinka haluaisi kuolla. Se kai on yksi syy, miksi sillalta hypätään oikeaoppisesti myllynkivi kaulassa.
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

en kyllä kykenisi k.o kuvailtuun itsemurhaan jo ihan siksikin, että sieltä olisi helppo nostaa pää aina kun alkaa ahdistaa ja sittenhän sitä vasta ahdistaisikin, kun ei saa edes itseään hengiltä.
uskon, että vankitovereilla on ollut näppinsä pelissä ja tämän hullun kohdalla ei edes tutkita niin tarkasti onko muita kuoleman mahdollisuuksia olemassa.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Mike Manner kirjoitti:
joey kirjoitti:Kuinka niin? Työntää pään ämpäriin, puhaltaa keuhkot tyhjiksi ja vetää ne täyteen vettä. Eikös se niin käy?
Ei käy ihan noin helposti.

Kun vetää keuhkot täyteen vettä, niin saattaa olla jopa useita sekuntteja, jos ei jopa esim. 15s. tajuissaan ja yski sekä köhi sitä vettä keuhkoistaan pois samalla vetäen sitä lisää sinne...
Eli riippuu siitä, miten paljon hukkuvan veressa on happea sillä hukkumis hetkellä ja onko hän esim. hengästynyt vai täysin tyyni (ts. hapen kulutus).
Päätelmä on, että vaatii aikalailla päättäväisyyttä hukuttautua vesiämpäriin ilman avustusta...
Johan Irwin lauloi aikoinaan että ei tippa tapa ja ämpäriin ei huku. Selvä surma, sanon minä.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Vastaa Viestiin