Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Pieni liekki
James Bond (George Lazenby)

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

sikakoira kirjoitti: Ma Maalis 21, 2022 11:37 pm Palstan Ukrainatietäjät joiden mielenkiinto keskittyy Putinin kasvojenpiirteisiin :mrgreen: :lol:

Muutenkin melkoisen hulppeaa sekoilua samoilla nimimerkeillä tuolla :mrgreen:

Itkettäisi jollei naurattaisi
Ainakin naurun sanotaan pidentävän ikää. En tiedä, kuinka pitkäikäisiä sikakoirat keskimäärin ovat. Mutta nyt nukkumaan, että jaksetaan huomisen askareet. :bed:🥱😴💤
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
URSA
James Bond (Roger Moore)

Viesti Kirjoittaja URSA »

EricBlair kirjoitti: Ti Maalis 22, 2022 8:06 am

Jatkuva trolli-änkytys ei anna mitenkään välkkyä kuvaa termiä käyttävistä ajattelun lahjakkaista.
Pitäiskö alkaa esittelemään itsensä "olen ajattelun lahjakas". :lol:
EricBlair
Axel Foley
Viesti:

Viesti Kirjoittaja EricBlair »

URSA kirjoitti: Ti Maalis 22, 2022 9:27 am
EricBlair kirjoitti: Ti Maalis 22, 2022 8:06 am

Jatkuva trolli-änkytys ei anna mitenkään välkkyä kuvaa termiä käyttävistä ajattelun lahjakkaista.
Pitäiskö alkaa esittelemään itsensä "olen ajattelun lahjakas". :lol:
Täsmälleen noin sen tarkoitin, hienoa että meni perille.
-Kaikki on nykyään ok-
JohanPomppas
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja JohanPomppas »

Kyllähän tuo pistää hieman huvittamaan, miten minfon rassenasseista on kuoriutunut pesunkestäviä suvakkeja, joita kaikki afgaanien, irakien yms. ihmisoikeudet nyt yllättäen kiinnostaa, kun ukrainasta tulee pakolaisia ja samalla tavalla määkivät kaksoisstandardeista kuin rasmus-debiilit konsanaan. :lol:
poikani
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja poikani »

JohanPomppas kirjoitti: Ti Maalis 22, 2022 3:32 pm Kyllähän tuo pistää hieman huvittamaan, miten minfon rassenasseista on kuoriutunut pesunkestäviä suvakkeja, joita kaikki afgaanien, irakien yms. ihmisoikeudet nyt yllättäen kiinnostaa, kun ukrainasta tulee pakolaisia ja samalla tavalla määkivät kaksoisstandardeista kuin rasmus-debiilit konsanaan. :lol:
Mitäh? Selitäs vähän.
PiikkiSika kirjoitti: Ti Maalis 22, 2022 3:29 pm USA ei mukana mitenkään joo.

Jostain kumman syystä kun mediaa seuraa, niin siellä pää-huutajana on USA-Bidee ja jota koko muu maailma seuraa kikkelit ojossa - "mitä USA tekee, minkälaiset on sanktiot, kenen kanssa tapaa tällä viikolla, jne-jne"

ja jenkki-daijujen tappelu-bottina ukraina-parka, temmellyskenttänä euroopan itäblokki.

Tämäkin varmaan putte-trolli lähde, eikös vaan EU-kirkasotsat & muut gayt?

https://www.defenseone.com/threats/2021 ... us/187018/
Ukraine Wants More Exercises, Training with US
Kuva

#paljollako ostetaan USAlta sotakamaa - lääh, lääh, slurps slurps jenkki-kullinnuppia.
Hehehe... Korostin viestistä kohdat, joista näkyy, että kulissit halkeilevat.
????? ?? ??????.
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Viesti Kirjoittaja damfin »

Mitä minä juuri luin, ylläpidon kirjoittamana, toki näköjään vuodelta 2015 ...
Onnistuit sitten kaivamaan jonkun melkein 10 v. vanhan tiedotteen, silta ajalta kun
yllapitajat ja palvelu oli suomalaisia/Suomessa
tms...
oli suomalaisia...? 🤔😆

Oliko tuo sellainen niin kutsuttu freudilainen lipsahdus :shock:
JohanPomppas
Javier Pena

poikani kirjoitti: Ti Maalis 22, 2022 3:50 pm
JohanPomppas kirjoitti: Ti Maalis 22, 2022 3:32 pm Kyllähän tuo pistää hieman huvittamaan, miten minfon rassenasseista on kuoriutunut pesunkestäviä suvakkeja, joita kaikki afgaanien, irakien yms. ihmisoikeudet nyt yllättäen kiinnostaa, kun ukrainasta tulee pakolaisia ja samalla tavalla määkivät kaksoisstandardeista kuin rasmus-debiilit konsanaan. :lol:
Mitäh? Selitäs vähän.

Niin kun siis tuolla ukrainassa nyt kuulemma temmeltää natsit ja kukaan ei välitä samaan aikaan vaikkapa afganistanissa, syyriassa, palestiinassa jne. jne. tapahtuvasta tappamisesta, koska uhrit eivät ole blondeja ja sinisilmäisiä. No mä kyllä oon noissa ukrainalaisissakin aika tummaa väkeä nähnyt, eikä ne näytä suomalaisilta, ne blonditkaan että en siis millään tavalla samaistu niihin sen enempää kuin vaikka syyrialaisiin ja irakilaisiin... Mutta siis huvittaa, että samat tyypit määkii nyt tuota rasmus-paskaa, jotka kyllä aiemmin on olleet sitä mieltä, ettei partalapsia tarvi tänne ottaa ja muutenkin olleet melkoisen rassenasseja ajatuksiltaan. Mä sanoisin, että totta vitussa ukrainan tilanne enempi kiinnostaa täällä maailman laidalla asuvia, koska onhan toi hippasen lähempänä. Tuskin jossain lähi-idässä taas jaksaa kiinnostaa ukrainan sota liiemmin ollenkaan. Sitäpaitsi noissa edellä mainitsemissani paikoissa on tapeltu sen parituhatta vuotta enempi tai vähempi, että kuka helvetti siitä pysyy enää kärryillä, tai jaksaa seurata kuka milloinkin tahtoo kalifiksi kalifin paikalle, eikä sekään ole mikään uusi asia, että usa häärää aina siellä, missä on öljyä - ja asekauppa tietysti on tuottoisaa. Olen mä joskus aikoinaan seurannut hyvinkin tarkasti maailman tapahtumia, silloin kun olin vielä nuori ja kirkasotsainen, oikeudenmukainenkin. Voisi sanoa, että jopa suvakki. Jossain vaiheessa siihen vaan väsyy, eikä enää jaksa kiinnostaa liiemmin omaa persereikää kauempana olevat asiat.
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Minua naurattaa lähinnä kun tälläkin palstalla hetki sitten huudettiin kurkku suorana jotta EI NATSEJA MINNEKKÄÄN....... :mrgreen: :lol:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
JohanPomppas
Javier Pena

sikakoira kirjoitti: Ti Maalis 22, 2022 10:47 pm Minua naurattaa lähinnä kun tälläkin palstalla hetki sitten huudettiin kurkku suorana jotta EI NATSEJA MINNEKKÄÄN....... :mrgreen: :lol:
No mä en ainakaan ole moista huutanut... Mutta nuo huutajat lienee nyt hämmennyksen vallassa. Minfon matupatjat nimittäin, kun natsit on tehneet täyskäännöksen ukrainan sodan myötä. :lol: Siis minfon natsit. Yhdessä yössä natsista suvakiksi. On se putin melko epeli, kun saa poitsujen päät pyörimään.
poikani

JohanPomppas kirjoitti: Ti Maalis 22, 2022 10:43 pmOlen mä joskus aikoinaan seurannut hyvinkin tarkasti maailman tapahtumia, silloin kun olin vielä nuori ja kirkasotsainen, oikeudenmukainenkin. Voisi sanoa, että jopa suvakki. Jossain vaiheessa siihen vaan väsyy, eikä enää jaksa kiinnostaa liiemmin omaa persereikää kauempana olevat asiat.
Etkös sinä kuitenkin ollut luonnon ystävä, kuten minäkin? Vai sekoitanko nyt?
????? ?? ??????.
JohanPomppas
Javier Pena

poikani kirjoitti: Ti Maalis 22, 2022 11:24 pm
JohanPomppas kirjoitti: Ti Maalis 22, 2022 10:43 pmOlen mä joskus aikoinaan seurannut hyvinkin tarkasti maailman tapahtumia, silloin kun olin vielä nuori ja kirkasotsainen, oikeudenmukainenkin. Voisi sanoa, että jopa suvakki. Jossain vaiheessa siihen vaan väsyy, eikä enää jaksa kiinnostaa liiemmin omaa persereikää kauempana olevat asiat.
Et sekoita. Luonnonystävä tosiaan olen, ja pidän luontoa ja eläimiä ainoana arvokkaana asiana tällä pallolla. Meinasin siis tolla, ettei kiinnosta enää - niin nimenomaan tätä meidän oman lajimme jatkuvaa sotimista ja kaiken maailman vitun katastrofeja mitä me aiheutamme.
poikani

JohanPomppas kirjoitti: Ti Maalis 22, 2022 11:29 pm
Et sekoita. Luonnonystävä tosiaan olen, ja pidän luontoa ja eläimiä ainoana arvokkaana asiana tällä pallolla. Meinasin siis tolla, ettei kiinnosta enää - niin nimenomaan tätä meidän oman lajimme jatkuvaa sotimista ja kaiken maailman vitun katastrofeja mitä me aiheutamme.
Nyt naurattaa* se, että Murha.infossa hilluminen ei suoranaisesti kasvata rakkautta ihmiskuntaa kohtaan...

*tässä palaaminen ketjun aiheeseen
????? ?? ??????.
JohanPomppas
Javier Pena

poikani kirjoitti: Ti Maalis 22, 2022 11:56 pm
JohanPomppas kirjoitti: Ti Maalis 22, 2022 11:29 pm

Nyt naurattaa* se, että Murha.infossa hilluminen ei suoranaisesti kasvata rakkautta ihmiskuntaa kohtaan...

*tässä palaaminen ketjun aiheeseen
Se on kyllä totta ja pistää naurattamaan.
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Viesti Kirjoittaja damfin »

Voi nyyhkis, julma ylläpito on mennyt poistamaan sikakoiran syvään luotaavia analyysejä ukraina-ketjusta, erkkikin tuli surulliseksi toverinsa puolesta :lol:
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

^
No pikkaisen omituistahan tuo nyt oli aivan kuin joku kommentoijista olisi päässyt nappia painamaan kun mitään selityksiä ei asialle löytynyt :lol:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
Vastaa Viestiin