Milan Jaff

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
jaskakos
Remington Steele

Re: Milan Jaff kokoomaketju

Viesti Kirjoittaja jaskakos »

poikani kirjoitti: Ti Maalis 22, 2022 7:17 pm
Oikeus ennen kaikkea kirjoitti: Ti Maalis 22, 2022 7:04 pmRÄPPÄRI Cavallinia, oikealta nimeltään Mohamud Yahue Mahdia, syytetään muun muassa tapon yrityksestä.
Kun rap perustuu käytännössä täysin sanoituksiin, niin miten rapistina voi toimia joku Mohamud, joka - vaikka olisi syntynyt Suomessa - puhuu todennäköisesti tyylillä: "Veli, ma vanno, ma vanno..."? Englanti tuskin on edes tuolla tasolla. Vai somaliksiko se runous luodaan?
Youtubessa tuli ensimmäisenä vastaan taidepläjäys nimeltä "en kommentoi". Repesin nauramaan kun luin että tämä ja Jaffa puhuvat nyt mm. Espoon ampumisjupakkaa toistensa päälle. Sellaset en kommentoinnit tuli sieltä sitten, hohhoijaa :lol:
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Oikeus ennen kaikkea kirjoitti: Ti Maalis 22, 2022 7:04 pm Milan Jaffin rikoskumppaniksi syytetty mies on JVG:n levy-yhtiön artisti Cavallini – syytetään tapon yrityksestä
https://www.is.fi/musiikki/art-2000008699568.html
paskaa.jpg
paskaa.jpg (49.82 KiB) Katsottu 3000 kertaa
Onkse tää?
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
poikani
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja poikani »

Ja TIETYSTI Yle on tehnyt tästä "vuoden pakolaisesta" televisio-ohjelman: https://areena.yle.fi/1-50393333
Yle kirjoitti:Lapsuudenfrendeistä syntyi duo. Suomalainen rap kuulosti tylsältä, joten Cavallini ja Shrty alkoivat tehdä itse musaa. Suunnitelmana on olla Suomen parhaita.
????? ?? ??????.
John Kimble
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja John Kimble »

poikani kirjoitti: Ti Maalis 22, 2022 10:39 pm Ja TIETYSTI Yle on tehnyt tästä "vuoden pakolaisesta" televisio-ohjelman: https://areena.yle.fi/1-50393333
Yle kirjoitti:Lapsuudenfrendeistä syntyi duo. Suomalainen rap kuulosti tylsältä, joten Cavallini ja Shrty alkoivat tehdä itse musaa. Suunnitelmana on olla Suomen parhaita.
Eipä ole yllätys, että vihervasemmistomedian maskotit ovat taas vakavista rikoksistä epäiltyinä. Tuttua ja totuttua kaavaa noudattavat siis. Tuossa Areenan linkissä ensimmäisen jakson "Nisa" näyttää muuten yllättävän samannäköiseltä kuin Tapanilan joukkoraiskauksen oikeudenkäynnissä 2015 keskisormea näyttellyt somaliakka. Samanlainen ylimielinen ja vittumainen ilmekin tuossa Ylen kuvassa.
Radiopuhelin kirjoitti: Ma Heinä 30, 2012 2:01 pm Ulkomaalaisia ei tuomita heppoisimmilla perusteilla kuin suomalaisia. Korostuminen raiskaustilastoissa johtuu vain siitä että maahanmuuttajat yksinkertaisesti raiskaavat enemmän.
poikani
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja poikani »

John Kimble kirjoitti: Ti Maalis 22, 2022 11:08 pmEipä ole yllätys, että vihervasemmistomedian maskotit ovat taas vakavista rikoksistä epäiltyinä. Tuttua ja totuttua kaavaa noudattavat siis. Tuossa Areenan linkissä ensimmäisen jakson "Nisa" näyttää muuten yllättävän samannäköiseltä kuin Tapanilan joukkoraiskauksen oikeudenkäynnissä 2015 keskisormea näyttellyt somaliakka. Samanlainen ylimielinen ja vittumainen ilmekin tuossa Ylen kuvassa.
Perkele tuotahan on tehty kahdeksan osaa! "Lähiöiden finest -musiikkidokkarisarja tarjoaa ajatuksia unelmista, yhteiskunnasta ja rasismista." Jokaisessa jaksossa näkyy olevan vain niggoja, eikä yhtään kantasuomalaista rapistia.

Odotettavissa on siis vielä ainakin seitsemän henkirikosta, lastenraiskausta, törkeää petosta, ryöstösarjaa, tai mitä kaikkea nämä nyt harrastavat.

Kivaa, että he saavat sitä Milan Jaffin mainostamaa "feimiä" verorahoilla.
????? ?? ??????.
Gurney
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Gurney »

poikani kirjoitti: Ti Maalis 22, 2022 11:18 pm
John Kimble kirjoitti: Ti Maalis 22, 2022 11:08 pmEipä ole yllätys, että vihervasemmistomedian maskotit ovat taas vakavista rikoksistä epäiltyinä. Tuttua ja totuttua kaavaa noudattavat siis. Tuossa Areenan linkissä ensimmäisen jakson "Nisa" näyttää muuten yllättävän samannäköiseltä kuin Tapanilan joukkoraiskauksen oikeudenkäynnissä 2015 keskisormea näyttellyt somaliakka. Samanlainen ylimielinen ja vittumainen ilmekin tuossa Ylen kuvassa.
Perkele tuotahan on tehty kahdeksan osaa! "Lähiöiden finest -musiikkidokkarisarja tarjoaa ajatuksia unelmista, yhteiskunnasta ja rasismista." Jokaisessa jaksossa näkyy olevan vain niggoja, eikä yhtään kantasuomalaista rapistia.

Odotettavissa on siis vielä ainakin seitsemän henkirikosta, lastenraiskausta, törkeää petosta, ryöstösarjaa, tai mitä kaikkea nämä nyt harrastavat.

Kaikki Ylen ja muiden agendamedioiden mokutusohjelmissa ylistetetyt etnototeemit ovat näköjään syyllistyneet johonkin rikokseen Suomessa.

Niin noloa. Ja näyttää menevän silleille tunteisiin kun lautamiestekstiä pitää poistella jatkuvasti :mrgreen:

Jokainen Oulun raiskaajakin on ollut jonkun moraalifasisitin kirjoittamassa ylistysjutuissa "hyvin kotiutuneena" loisena.

Moraalifasisti mädättämässä yhteiskuntaa
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa, se tarkoittaa sitä, että joku niistä ei ole tosiasia
Knobster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Knobster »

SatuSetä kirjoitti: Ma Maalis 21, 2022 9:49 pm
Marja kirjoitti: Ma Maalis 21, 2022 7:36 pm
Murheli kirjoitti: Ma Maalis 21, 2022 12:22 am

Jos tuomitaan tästä kokonaisuudesta ensikertalaisena, niin tuleeko siitä lapsen Raiskaus jutusta tuomio täysimääräisenä (2/3 osaa)?
Onko tuo jätkä täyttänyt jo 21 vuotta teko-hetkellä on hyvin olennaista mistä rikoksista tuomitaan , jos alle teko-hetkellä niin menee ' nuorena' .
"Nuoruudella" on relevanssia vain, jos tuomitaan nuorena tehdyistä rikoksista, silloin istutaan ensikertalaisena 1/3 ja uusijana 2/3.
Tässä nyt näyttää syyttäjän tulokulma olevan se, että Milanin "kaveriporukka" täyttää JR-tunnusmerkistön ja silloin on aiheellista tuomita ns. päivästä päivään hommia. Milan saattaa pokata tästä "yleisestä yritteliäisyydestään" siis ihan oikeasti sen +8v kakkua, joka sitten myös istutaan, toki loppupään lievennykset sitten...

Vaikeuttaa varmaan hieman "räppäämistä", mutta kävi miten kävi, tästä vatipäästä kuullaan vielä, vapautui sitten vaikka 15v päästä.
Voi tulla yllätyksenä mutta linnassa voi ja oikein kannustetaan tekemään sitä räppiä/tai muuta musiikkia. Eräs tuttavani juuri tekaisikin levyn muurien sisällä. Ei kylläkään ole kummoinen vaikka ihan mukava mies onkin. Rikokset kylläkin kauheita jotka eivät pelkästään päihteisiin liity: https://www.iisalmensanomat.fi/paikalliset/2908132

Lisätietoja myös Kylmäkoskelta. Sielläkin muutamat tutut näitä tekeleitään väsänneet :D Merzihän on nykyään jopa ihan "piireissä". :D
poikani kirjoitti: Ti Maalis 22, 2022 7:17 pm
Oikeus ennen kaikkea kirjoitti: Ti Maalis 22, 2022 7:04 pmRÄPPÄRI Cavallinia, oikealta nimeltään Mohamud Yahue Mahdia, syytetään muun muassa tapon yrityksestä.
Kun rap perustuu käytännössä täysin sanoituksiin, niin miten rapistina voi toimia joku Mohamud, joka - vaikka olisi syntynyt Suomessa - puhuu todennäköisesti tyylillä: "Veli, ma vanno, ma vanno..."? Englanti tuskin on edes tuolla tasolla. Vai somaliksiko se runous luodaan?
Oletko kuullut tätä nykymöngerrystä? Ei tuolla "musiikilla" ole mitään tekemistä räpin - tai ainakaan hip hopin - kanssa. Jotain helvetin mutinaa. Samaa harrastavat niin valkoiset kuin mustat. Ei siinä mitään kieltä tarvi osata tai edes ajatella. Jenkeistähän tuoh on levinnyt ja mitä lie trappia tai crappia siinä pohjalla onkaan. Eniten naurattaa tuo että lauleskelevat herkästi möngerryksen seassa. Ja kyllä, olen pitänyt hip hop -musiikista sen alkuajoista asti. Nykytrendi on helvetin surullinen. Mutta onhan kaikki kaupallistettu tai paskaa.
Likeavirgin
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja Likeavirgin »

Doctor Lecter kirjoitti: Ti Maalis 22, 2022 10:33 pm Cavallini-the-artist.jpg

Onkse tää?
Ilmeisesti, vai onko tämä se ryöstetty? Ulkonäöstä päätellen huumeet maistuu paremmin kuin ruoka. Ihan hyviä kappaleita kyllä suntuubis
Likeavirgin
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja Likeavirgin »

poikani kirjoitti: Ti Maalis 22, 2022 11:18 pm Perkele tuotahan on tehty kahdeksan osaa! "Lähiöiden finest -musiikkidokkarisarja tarjoaa ajatuksia unelmista, yhteiskunnasta ja rasismista." Jokaisessa jaksossa näkyy olevan vain niggoja, eikä yhtään kantasuomalaista rapistia.

Abdi valmistumassa lääkäriksi ja Jamalilla on oma rafla ainakin noista.
jaskakos
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja jaskakos »

Toivottavasti ei opinnot kestä yhtä kauaa kuin Emmanuel Enehillä joka ei valmistunut edes 22 vuodessa ja rullahuulen opintopisteet nollattiin :lol: No, kuten arvata saattaa niin rasismikohuhan siitäkin syntyi. Suomen kielikään ei tuossa ajassa ehtinyt kunnolla tarttua. Tutkinto tosin heltisi noin 30 vuoden opiskelun jälkeen 2019 Ukrainasta :lol: mutta syöpä vei miehen jo seuraavana vuonna
Gurney
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Gurney »

Likeavirgin kirjoitti: Ke Maalis 23, 2022 5:42 pm
poikani kirjoitti: Ti Maalis 22, 2022 11:18 pm Perkele tuotahan on tehty kahdeksan osaa! "Lähiöiden finest -musiikkidokkarisarja tarjoaa ajatuksia unelmista, yhteiskunnasta ja rasismista." Jokaisessa jaksossa näkyy olevan vain niggoja, eikä yhtään kantasuomalaista rapistia.

Linkkiä tälle " tiedolle". Puikulapää lääkärinä, no way.
Ravintolanhan voi jokainen perustaa ilman lukutaitoa.
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa, se tarkoittaa sitä, että joku niistä ei ole tosiasia
ASierra
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja ASierra »

Gurney kirjoitti: Ke Maalis 23, 2022 7:34 pm
Likeavirgin kirjoitti: Ke Maalis 23, 2022 5:42 pm

Linkkiä tälle " tiedolle". Puikulapää lääkärinä, no way.
Ravintolanhan voi jokainen perustaa ilman lukutaitoa.
Ihan oikeastiko kuvittelet, että trolleilla olisi joku linkki?

Jamalilla voi olla karvakäsipizzeria, siihen ei tarvita luku- tai kirjoitustaitoa.
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
Murheli
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Murheli »

Ja niitä rafloja on kätevää käyttää rahan pesuun...

Abdi ja Jamal-keskustelu päättyi tähän. Loput heitä koskevat viestit poistettu. Yhteys ketjun päähenkilöön ei liittyne rikoksiin.
-NILS-
Voi voi, kun päättyi elämän koi
Oikeus ennen kaikkea
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Oikeus ennen kaikkea »

Milan Jaffin tekemä epäilty ryöstö tallentui nauhalle: Kuuntele videolta, miten räppäri uhkasi tappaa uhrin
Syyttäjän mukaan tilakuunteluun on tallentunut aseellinen ryöstö kaikkine yksityiskohtineen. Oikeudessa kuunneltiin tilakuuntelutallenne, jossa kuuluu uhkailuja uhria kohtaan. Voit kuunnella tallenteen kokonaisuudessaan täältä: https://www.mtv.fi/katso/1573702
Sama löytyy myös tekstiksi litteroituna.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mil ... #gs.uiwcay
URSA
James Bond (Roger Moore)

Viesti Kirjoittaja URSA »

Pätkä tuota mainittua MTV:n litterointia:
Tässä litteroituna tilanne autossa:
Syytetyt: MJ= Milan Jaff, CV= Cavallini

Uhri: (epäselvää). Miten näil bi(epäselvää) äijillä, ni mä en tiiä mitä te hastlaatte, teil o aina jotain RS kolmosii ja jotai mersuja ja tällee (epäselvä)

CV: Ni meil o raha (epäselvää)

Uhri: Ja sit mä tiiän, mun mutsi on nähny, ku teiät on reidat, reidattu siin, mikä se on, pub tuopis, siin ulkopuolel, joo joo.

CV: Joo joo, (epäselvää) mont kertaa.

Uhri: Se menee duuniin aamust, se näkee siin on vitust kyttii ja jotai raahataa ulos sielt.

CV: Jengi tiätsä ajaa vitusti siel kolareit siel Pikku mestoil.

Uhri: Joo.

CV: (Epäselvää).

Uhri: Eik se ollu joku kaks viikkoo sit, mä tiiän yks mun asiakkaist, yks..

MJ: (epäselvää) vittu puhu liikaa.

Uhri tai CV: Paljoks sull on rahaa (epäselvää).

Uhri: Rauhotu.

MJ: Kuuntele. Anna sun puhelin, anna sun puhelin.

Auto käynnistyy. Kuuluu myös jotain kolinaa / kahinaa autosta.

Uhri:: Rauhotu, vittu.

MJ: Anna sun puhelin.

Uhri: Tää meni nyt rikki, rauhotu.

Autosta kuuluu kaksi laukausta muistuttavaa ääntä ja heti perään auto kaasuttaa voimakkaasti.

MJ: (epäselvää) tapan tän huoranpennun.

Uhri: Mitä vittua sä nyt teet, rauhotu bro. Mul ei oo (epäselvää). Rauhotu bro, fucking rauhotu, rauhotu.

Samaan aikaa kuuluu, että joku liikkuu auton sisällä.

Uhri: Mitä vittua sä teet? Fucking (ärisee).

CV: Shh, shh.

Kuuluu ähinää ja kahinaa ja vaikuttaa siltä äänten perusteella, että autossa on jonkinlainen paini menossa. Myös miesten äänet vaikuttavat muuttuneilta.

MJ: Hiljaa! Muuten mä tapan sut!

Uhri: No ota mun vitun (epäselvää), mut suksi vittuu.

MJ: Hiljaa, hiljaa.

Uhri: Sä voit saada mun (epäselvää).

Kolina ja kahina jatkuu edelleen ja vaikuttaa siltä, että autossa käydään jonkinlaista kamppailua.

Uhri: (ärisee).

MJ: Kuuntele… hiljaa.. (ähisee).

Uhri: Rauhotu nyt saatana.

Epäselvää ähinää ja kolinaa.

CV tai MJ: Joo, joo, joo, joo.

Uhri: Joo, oke mä chillaan.

CV tai MJ: Istu, istu, istu!

Uhri: Chillaan, te saatte mitä te haluutte. Haluutteks te mun setin vai?

MJ: Anna toi puukko, mä tapan tän!

Uhri: Haluutteks te mun setin vai?

CV: Rauhotu, vittu rauhassa.

Uhri: Mä istun, mä istun. Relatkaa nyt vittu!

MJ: Istu rauhassa.

CV: (epäselvää) setti (epäselvää).

Uhri: Oke, haluutteks te mun setin mitä mul on päällä.

MJ huutaa: Istu rauhassa, istu rauhassa!!

Uhri: Mä istun.

CV: Laita jalat (epäselvää).

MJ karjuu: Istu rauhassa!!

Uhri: Mä oon rauhassa, chillaa.

MJ: Haluutsä mä puukotan sua? Istu rauhassa!

Uhri: Äijä…

MJ: Sä rikoit mun auton, mä (epäselvä, kuulostaa lusin) sut.

Uhri: Äijä, (epäselvää) chillaa, mä oon rauhassa.

MJ: Istu, istu!!

Uhri: Mä olen. (Jatkuu.)
Vastaa Viestiin