Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Doctor Lecter kirjoitti: Ke Maalis 23, 2022 1:35 pm
Miten helvetissä tästä tuli tämmöstä?
Äänestämällä tälläisen puolesta. Homma jatkuu ja jatkaa eskaloitumistaan tasan niin kauan, kun kantasuomalaiset cuckmiehet jatkavat matujen edessä polvistumista. Sinäkin voisit sen sijaan, että vuodatat sivun mittaisia viestejä murha.infoon mennä hansakeskukseen päivystämään.
Eipä se kymmenellä eri nikillä trollaaminen 24/7 auta myöskään asiaa.
Mutta incelithän eivät poistu koskaan kotoaan, valittavat vaan netissä. Yx, kaks, kolme, vasikointi
. ”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa muslimeja”
Rasistinen äärivasemmistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Doctor Lecter kirjoitti: Ke Maalis 23, 2022 1:35 pm
Miten helvetissä tästä tuli tämmöstä?
Äänestämällä tälläisen puolesta. Homma jatkuu ja jatkaa eskaloitumistaan tasan niin kauan, kun kantasuomalaiset cuckmiehet jatkavat matujen edessä polvistumista. Sinäkin voisit sen sijaan, että vuodatat sivun mittaisia viestejä murha.infoon mennä hansakeskukseen päivystämään.
Olet kauppakeskuksessa, ja näet seurueen nuoria pakottamassa jonkun nuolemaan heidän kenkiään. Mitä teet?
poikani kirjoitti: Ke Maalis 23, 2022 2:54 pm
Olet kauppakeskuksessa, ja näet seurueen nuoria pakottamassa jonkun nuolemaan heidän kenkiään. Mitä teet?
Puuttuisin asiaan tietenkin. Minä en olekkaan cuck. Kuten sanoin homma jatkuu niin kauan, kuin kantasuomalaiset antavat sen jatkua siihen puuttumatta.Missä on SOO? Eikös sen pitänyt turvata katuja? Kiljunjuonti kellarissa ja nettikoviksena esiintyminen kai ne mihin tuo puliukkoremmi kykenee.
Even Steven kirjoitti: Ke Maalis 01, 2023 9:54 pm
Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.
poikani kirjoitti: Ke Maalis 23, 2022 2:54 pm
Puuttuisin asiaan tietenkin. Minä en olekkaan cuck.
Olisi ehkä pitänyt kysyä tarkemmin. Siis puutut asiaan miten? Huudat jotakin, kuten: "Hei, lopettakaa välittömästi"? Vedät kaikkia pataan? Soitat poliisille? Juokset hakemaan vartijoita/järkkäreitä? Rukoilet Allahia? Kuvaat tapahtumat videolle ja lähetät jonnekin?
poikani kirjoitti: Ke Maalis 23, 2022 3:26 pm
Rukoilet Allahia?
Niinkö sinä tekisit? Minä olen ateisti.Toimin tilanteen mukaan.En anna pelolle yleensä valtaa.Jätän pelkäämisen cuckeille. Cuckmiehet selittävät pelkoaan,silä että joutuisi itse vastuuseen.Ihan vitun noloa beettailua.
poikani kirjoitti: Ke Maalis 23, 2022 3:26 pm
Rukoilet Allahia?
Niinkö sinä tekisit? Minä olen ateisti.Toimin tilanteen mukaan.En anna pelolle yleensä valtaa.Jätän pelkäämisen cuckeille. Cuckmiehet selittävät pelkoaan,silä että joutuisi itse vastuuseen.Ihan vitun noloa beettailua.
Et kyennyt vastaamaan mitään. Luultavasti et edes tekisi mitään. Helppohan se on täällä huudella. Itse olen kyllä mennyt monestikin ihan fyysisesti väliin, kun on ollut tai ollut syntymässä jotakin kahakkaa. Itselleni ei ole koskaan tullut mitään seuraamuksia.
poikani kirjoitti: Ke Maalis 23, 2022 4:16 pm
Et kyennyt vastaamaan mitään. Luultavasti et edes tekisi mitään. Helppohan se on täällä huudella.
Tilanteen mukaan. Ei voi toimia, jos ei tiedä tilanneta. Luultavasti menisin ja olen mennyt. Nimenomaan helppo on sieltä huudella. Niin kauan kuin cuckmiehet keskittyvät internetissä huuteluun,homma jatkuu ja eskaloituu. Ei se tosin minua haittaa sinänsä, minä osaan kyllä puolustaa itseäni.
Itse olen kyllä mennyt monestikin ihan fyysisesti väliin, kun on ollut tai ollut syntymässä jotakin kahakkaa.
Mitä siis tekisit? Pysyisitkö internetistä huutelevana cuckmiehenä, vai kasvattaisitko munat?
Yleensä kauppakeskuksessa on muitakin ihmisiä,mutta kun kaikki pelkäävät ja pysyvät cuckmiehinä, niin homma jatkuu ja jatkuu. Minä vain kerron kylmät faktat. Turha siitä on itseensä ottaa.
Surullinen tapaus. Ohikulkijan olis ehdottomasti pitänyt auttaa. Voi olla ettei olla uskallettu mennä väliin fyysisesti mutta 112 ois ollut tärkeä jos apuakin pyydetty
Itse olen kyllä mennyt monestikin ihan fyysisesti väliin, kun on ollut tai ollut syntymässä jotakin kahakkaa.
Mitä siis tekisit?
Ottaisin lähimmistä kiinni ja heittelisin vähän sivummalle. Riippuu ja roikkuu, mutta näin luultavasti tapahtuisi useimmissa tilanteissa. Sitten katoaisin paikalta. Ketään ei jää kiinnostamaan jokin lievä pahoinpitely.
palokirves kirjoitti: Ke Maalis 23, 2022 4:24 pmPysyisitkö internetistä huutelevana cuckmiehenä, vai kasvattaisitko munat?
Kauhea tarve sinulla on puhua munista, aisankannattajista (= cuck), jne.
En voisi "pysyä" kuvailemanasi henkilönä, koska en ole koskaan sellainen ollut.
Turun Sanomat kirjoitti:Hansa-nuoret rötöstelivät kolme kertaa vuorokaudessa – pahoinpitelyn tutkinta paljasti muita rikoksia
Kappas, nyt on keksitty vihervasemmistomedian toimesta taas yksi kiertoilmaisu lisää rikoksia ja rötöksiä tekeville matuille: "Hansa-nuoret".
Radiopuhelin kirjoitti: Ma Heinä 30, 2012 2:01 pm
Ulkomaalaisia ei tuomita heppoisimmilla perusteilla kuin suomalaisia. Korostuminen raiskaustilastoissa johtuu vain siitä että maahanmuuttajat yksinkertaisesti raiskaavat enemmän.
poikani kirjoitti: Ke Maalis 23, 2022 8:07 pm
Älä ole varma. Tietenkin tuo pitää paikkansa, jos olet näitä äidin peräkammarissa ikänsä lymynneitä inceleitä?
Kuitenkin fakta on, että matutaustaisten perseilyt jatkuvat ja niitä tulee lisää, niin kauan, kun cuckmiehet haluvat heille kumarrella ja heidän edessään polvistua.
poikani kirjoitti: Ke Maalis 23, 2022 8:07 pm
Älä ole varma. Tietenkin tuo pitää paikkansa, jos olet näitä äidin peräkammarissa ikänsä lymynneitä inceleitä?
Kuitenkin fakta on, että matutaustaisten perseilyt jatkuvat ja niitä tulee lisää, niin kauan, kun cuckmiehet haluvat heille kumarrella ja heidän edessään polvistua.
Menkää lautamiehiin taisteleen ihan keskenänne, siellä voitte väitellä kumpi tekee hienomman hiekkalinnan!
Turun vihervasemmistolla on kuset housussa kun Hansakorttelin matunuoret pahoinpitelevöt päivittäin.
Nyt sitten yritetään selitellä: Turun kaupunki, Lounais-Suomen poliisi, Hansakortteli ja Turun Ydinkeskustayhdistys tiedottivat torstaina toimivansa vahvassa yhteistyössä tilanteen rauhoittamiseksi. Toimenpiteisiin häiritsevän käyttäytymisen kitkemiseksi ryhdyttiin jo viime vuonna, kun oireilua alkoi esiintyä. Väkivaltaiseen käyttäytymiseen puututaan edelleen matalalla kynnyksellä.
Ylläoleva toimii varmaan yhtä hyvin kun täydellisesti epäonnistunut ennaltaehkäsevän toiminnan neitiTaponen, jonka piipitykset jopa Yle on jättänyt omaan arvoonsa Helsingin katujengeistä puhuttaessa..
Turun vihervassarit kuvitelevat ratkaisevansa ongelman keskustelemalla. Onko keskustelu auttanut koskaan eläimiin?
Totteleeko yhden heikon kimppuun ryntäävä hyeenalauma keskustelua?
Totteleeko maahanpotkittua syömään menevä rottalauma piipittävän kukkahattutädin anelua, soo soo ei saa tehdä noin?
Entäs pikkutytön jäätelelön sieppaava lokkilauma. Lopettaa varmaan hyökkäykset kun keskustellaan ja tehdään yhteistyötä.
Eläimiä pitää kohdella eläiminä, eivät ne puhetta ymmärrä. Eivät viidakossa tai aavikolla, eivät Ruotsissa eivätkä Suomessa
. ”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa muslimeja”
Rasistinen äärivasemmistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.