6.11.2018. Sivu taaksepäin niin olis löytynyt.Murheli kirjoitti: To Maalis 24, 2022 7:23 pm Kuinka pian Birgitan katoamiseen jälkeen tuo velka meni protestilistalle?
Ja helppo etsiä itsekin protestilistalta.
6.11.2018. Sivu taaksepäin niin olis löytynyt.Murheli kirjoitti: To Maalis 24, 2022 7:23 pm Kuinka pian Birgitan katoamiseen jälkeen tuo velka meni protestilistalle?
Salavalas kirjoitti: To Maalis 24, 2022 2:34 pm Onko joku tapa jolla PW olisi voinut taloudellisesti hyötyä Birgitan kuolemasta tai katoamisesta? Jos PW oli velkaa kampaamosta niin ei kai velka sillä katoa että B kuolee?
ruusumaa kirjoitti: To Maalis 24, 2022 3:54 pm Niin ei velka katoa, sehän on protestilistallekin ilmaantunut Birgitan katoamisen jälkeen.
Jotenkin tää Paula ei vaikuta miltään ruudinkeksijältä, ehkä hän on luullut, että kun ei ole Birgittaa, ei ole velkaakaan
Kiitos silti, että viitsit vastata. Ja kiitos linkistä protestilistaan, en tiennytkään että se on noin yksinkertaisesti luettavissa. Kun useampaa ketjua seuraan, niinkuin ilmeisesti sinäkin, ei kaikkea aina voi muistaa, ja haulla on täällä kovin vaikea välillä tietoa löytää, niin usein on nopeinta vain kysyä, ja itse mieluusti vastaan muiden kysymyksiin, jos vastauksen tiedän. Siinä kuitenkin yritän pysyä, että ketjut joihin kommentoin, olen myös kokonaan lukenut.
Niin, asian tekee kiintoisaksi sekin, että Birgitan kampaamosta oli melkeinpä näköyhteys Nelan miehen työpaikkaan. Ja Bn "miesystävällä" oli paljon kontakteja Nelan miehen kotipaikkaan itärajamme takana.Eki-setä kirjoitti: La Maalis 26, 2022 7:43 am Kuvittelen, että miesystävä tiesi eniten Birgitan asioista ja päivärutiineista. Mies ei ole julkisuuteen tainnut paljoa pukahtaa. Myöskään en muista nähneeni Birgitan sukulaisten haastatteluja. Kun katoamisesta on jo vuosia, ei läheisten avautumisista hyötyä olisikaan.
Birgitan surmaaja oli onnekas. Poliisi sai samaan aikaan ilmoituksen Neelan, 27v. katoamisesta, johon latasi kaikki paukut. Nuoren naisen ruumis löytyi kahden kuukauden päästä. Sinä aikana BS:n tapaus tuskin kiinnosti tutkijoita.
Jos joku vaikka kuristetaan, ja hänen ruumiinsa viedään melko rivakasti pois, ei siihen minun tietääkseni jää mitään haistettavaa ruumiskoiralle. Paitsi tietysti sen ihmisen normaali haju, mutta ei koira sitä merkkaisi.ristweiler kirjoitti: La Maalis 26, 2022 9:10 pmJos kampaamossa on tapahtunut kuolema, ruumiskoiran pitäisi se kyllä haistaa joka tapauksessa, ilman verta, tj. Kuitenkaan en tiedä, pystyykö koira haistamaan, jos lattiamateriaali on vaihdettu ja koko juttu on hoidettu rivakasti.
Itse muistelen että jäisi, mutta jos lattia on vaihdettu, niin jääkö silloin? Itse luulisin että ei jääpoikani kirjoitti: La Maalis 26, 2022 9:23 pmJos joku vaikka kuristetaan, ja hänen ruumiinsa viedään melko rivakasti pois, ei siihen minun tietääkseni jää mitään haistettavaa ruumiskoiralle. Paitsi tietysti sen ihmisen normaali haju, mutta ei koira sitä merkkaisi.ristweiler kirjoitti: La Maalis 26, 2022 9:10 pmJos kampaamossa on tapahtunut kuolema, ruumiskoiran pitäisi se kyllä haistaa joka tapauksessa, ilman verta, tj. Kuitenkaan en tiedä, pystyykö koira haistamaan, jos lattiamateriaali on vaihdettu ja koko juttu on hoidettu rivakasti.
Ei kai ihminen ala haista millekään ruumiille välittömästi esimerkiksi tukehtumisen jälkeen. Jos taas ruumis on ollut pidempään paikalla, ei siinä lattian vaihto taida auttaa.Murheli kirjoitti: La Maalis 26, 2022 9:45 pmItse muistelen että jäisi, mutta jos lattia on vaihdettu, niin jääkö silloin? Itse luulisin että ei jääpoikani kirjoitti: La Maalis 26, 2022 9:23 pmJos joku vaikka kuristetaan, ja hänen ruumiinsa viedään melko rivakasti pois, ei siihen minun tietääkseni jää mitään haistettavaa ruumiskoiralle. Paitsi tietysti sen ihmisen normaali haju, mutta ei koira sitä merkkaisi.ristweiler kirjoitti: La Maalis 26, 2022 9:10 pmJos kampaamossa on tapahtunut kuolema, ruumiskoiran pitäisi se kyllä haistaa joka tapauksessa, ilman verta, tj. Kuitenkaan en tiedä, pystyykö koira haistamaan, jos lattiamateriaali on vaihdettu ja koko juttu on hoidettu rivakasti.