Ulvilan tapaus ( ketju 2 )
-
Ihraponnari
- Frank Drebin
-
Harriet Makepeace
-
MissHolmes
- Ben Matlock

340 volvo

440 volvo
Onhan nuissa eroa, mutta minä en kyllä ymmärrä miten auton sarja voi olla hakusessa? Naapuri puhuu 340 ja 440, mutta korostaa mielestäni, että auto nimenomaan oli 340.
Ja poliisi hakee lehtijutusta riippuen kumpaakin.
Minullakin on tapana ajella asuin alueilla, samoillakin, useinkin: päiväsaikaan katselemassa pihanrakennusvinkkejä ja ilta-aikaan talvisin sisustusvinkkejä
Eikä sillä ainoalla asian tiimoilta pidätetyllä edes ollut volvoa
Tuli mieleeni, että minäkin esim. viime kesänä ajelin eräällä omakotitaloalueella ristiin rastiin ja jopa pysähtelin. Etsin nimittäin mustaviinimarjapensaan lehtiä, suolakurkkujen teko oli kesken...MissHolmes kirjoitti:[Minullakin on tapana ajella asuin alueilla, samoillakin, useinkin: päiväsaikaan katselemassa pihanrakennusvinkkejä ja ilta-aikaan talvisin sisustusvinkkejä
Eikä sillä ainoalla asian tiimoilta pidätetyllä edes ollut volvoa
Muista lähdekritiikki!
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Tietyistä syistä ole harrastanut tuota ajelua viimeisen parivuotta tosi ahkeraan.
Viime kesänä (ollessani pysähdyksissä) viereeni marssi mies ja koputti ikkunaan ja alkoi tivata millä asioilla liikun. Kun kerroin katsovani pensaita, puita, nurmikoita, istutuksia jne jne, hän puolusteli hyökkäävyyttään sillä, että alueella liikkuu paljon ''hämärämiehiä'' murtosuunnitelma -mielessä.
Jos tuo punainen volvo on ollut 'puskantutkintaretkellä', ei ehkä ihan heti tee mieli ilmoittautua poliisille. Ei varsinkaan, jos alibia ko. yölle ei ole ja syytön taiteilijakin pidätettiin noin vain....
Ja kaikki ihmisethän ei seuraa henkirikosuutisointia. Toiset jopa karttavat ko. uutiset. Auton omistajaltahan, jos on täysin asiaan liittymätön henkilö, voi olla ko. juttu mennyt täysin ohi.
Viime kesänä (ollessani pysähdyksissä) viereeni marssi mies ja koputti ikkunaan ja alkoi tivata millä asioilla liikun. Kun kerroin katsovani pensaita, puita, nurmikoita, istutuksia jne jne, hän puolusteli hyökkäävyyttään sillä, että alueella liikkuu paljon ''hämärämiehiä'' murtosuunnitelma -mielessä.
Jos tuo punainen volvo on ollut 'puskantutkintaretkellä', ei ehkä ihan heti tee mieli ilmoittautua poliisille. Ei varsinkaan, jos alibia ko. yölle ei ole ja syytön taiteilijakin pidätettiin noin vain....
Ja kaikki ihmisethän ei seuraa henkirikosuutisointia. Toiset jopa karttavat ko. uutiset. Auton omistajaltahan, jos on täysin asiaan liittymätön henkilö, voi olla ko. juttu mennyt täysin ohi.
Minun mielestäni asiaa kyllä voisi tutkia muiltakin osin kuin volvon kautta.Yggdrasil kirjoitti:Tuon volvon hakua voisi rajoittaa sillä että todennäköisimmin se on vaihtanut omistajaa/ ei rekisterissä vuonna 2007 ja on valmistettu ennen vuotta 87/88. Punainen väri ja todennäköisimmin länsi-suomen lääni, omistaja mies.
Jos minä olisin tutkija, ottaisin vähän selvää Lahden Julius-firman kontakteista.
Viimeksi muokannut skoone, Ke Kesä 25, 2008 3:24 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Muista lähdekritiikki!
Jokainen saa olla mitä mieltä tahansa Suomi24:stä, mutta mitä mieltä olette sieltä löytyneestä kirjoituksesta viime syksyltä..
"Mua askarruttaa yks juttu, mut en tiedä mitä poliisi tietää joistakin tyypeistä jotka liikkuu kaupungilla.ja tosta ulvilan pub tappelusta.ehkä oon ihan hakoteillä mut en tiedä.mut työni puolesta oon saanu kunnian tutustua outoon kaveriin joka on noin 190cm vatsakas.kaverin tausta huhujen mukaan ollut jossain itäarmeijassa palkkasotilaana ja tappanutkin siellä, josta tullut kotiin vähän häiriintyneenä.vuosia sitten.noin 40v. kaverin vaatetus on aika erikoinen ja käyttää maihari kenkiä, ja armeija tyylisiä kuteita.nyt haahuilee aina kaupungilla ja kaverilla MT ongelmia josta hoidossakin,varmaan avohoidossa nyt.tosi pelottava kaveri,kun tietää taustan.se on rauhallinen ja vähän sivussakulkija,pitää matalaa profiilia.voin muistaa väärin mut osoitekin oli pari kolme vuotta sitten ulvilassa."
"Mua askarruttaa yks juttu, mut en tiedä mitä poliisi tietää joistakin tyypeistä jotka liikkuu kaupungilla.ja tosta ulvilan pub tappelusta.ehkä oon ihan hakoteillä mut en tiedä.mut työni puolesta oon saanu kunnian tutustua outoon kaveriin joka on noin 190cm vatsakas.kaverin tausta huhujen mukaan ollut jossain itäarmeijassa palkkasotilaana ja tappanutkin siellä, josta tullut kotiin vähän häiriintyneenä.vuosia sitten.noin 40v. kaverin vaatetus on aika erikoinen ja käyttää maihari kenkiä, ja armeija tyylisiä kuteita.nyt haahuilee aina kaupungilla ja kaverilla MT ongelmia josta hoidossakin,varmaan avohoidossa nyt.tosi pelottava kaveri,kun tietää taustan.se on rauhallinen ja vähän sivussakulkija,pitää matalaa profiilia.voin muistaa väärin mut osoitekin oli pari kolme vuotta sitten ulvilassa."
jos pitää paikkaansa tuo teksti niin voihan tuo vaikka ollakkin ko. jutun tekijäkin, who knows. tuntomerkit miehestä vain viittaavat aika hyvin tämän jutun tekijään.
Edit. missäköhän tämän suomi24 jutun kirjoittaja on tähän henkilöön törmännyt, mikäköhän paikkakunta, mielestäni tuota voisi jo poliisillekkin sanoa noista havannoistaan :?:
Edit. missäköhän tämän suomi24 jutun kirjoittaja on tähän henkilöön törmännyt, mikäköhän paikkakunta, mielestäni tuota voisi jo poliisillekkin sanoa noista havannoistaan :?: