Tämä äidin FB-viesti on postattu jo edelliselle sivulle ketjussa (sivu 3).loaded kirjoitti: Ti Maalis 29, 2022 7:52 am Naisen facebook-sivu on aika kylmäävää luettavaa tapahtumien valossa. Viimeinen päivitys:
Olen kantanut lastani mahassani, nukuttanut häntä rinnallani.Olen suudellut pieniä varpaita, olen kuivannut kyyneleet.Olen saanut pissat ja oksennukset päälleni, valvonut öitä saadakseni heidät nukkumaan.Mutta en vaihtaisi tätä mihinkään muuhun.Minulla ei ole mallin keho, mutta kun katson itseni peilistä näen äidin ja sitä suurempaa kunniaa ei ole kuin olla ÄITI. Laita tämä eteenpäin jos sinäkin olet ylpeä ÄITI ♥
ÄITI HALUAA AINA LAPSELLEEN PARASTA JA KANTAA LAPSENKIN HUOLET MUKANAAN
![]()
Some on suurta teatteria ja taitaa olla ennemminkin niin, että mitä huonommin menee, sen enemmän on tarve hehkuttaa elämänsä ja tässä tapauksessa äitiytensä ihanuutta.. ja omaa erinomaisuutaan. Tämänkin tapauksen akka on ollut todella sekaisin.. lähihoitajakoulutukseenhan on ohjattu mt- ja päihdekuntoutujia ilman soveltuvuuskokeita. (en nyt muista, onko soveltuvuuskokeet jo palautettu oppilasvalointaan) Eli jos muualle et ole taustasi ja kykyjesi takia kelvannut, lähihoitajalinjalle on aina päässyt ja sinne on suorastaan työnnetty.
Lastensuojelu on epäonnistunut tässäkin, kuten Raisiossa. Ammattitaidottomuutta todennäköisempi syy on ehkä resurssipula niin lastensuojelun kuin mt-palvelujen ja psykiatrisen laitoshoidon puolella.