Antti Hanhivaara, 21 v. katosi 14.10.2006 Ivalo/Angeli

Suomessa kadoksissa olevat henkilöt
Aslak
Alibin satunnaislukija

Re: Antti Hanhivaaran katoaminen Ivalossa v. 2006

Viesti Kirjoittaja Aslak »

Criminal Minds kirjoitti: Ma Maalis 28, 2022 5:08 pm Onko siitä penkin suojuksen tutkinnasta tullut vielä mitään tuloksia? Oudolta tuntuisi, että niin isot jäljet penkinpäällisessä olisi jäänyt autostaan hyvää huolta pitävältä Antilta putsaamatta. Outoa kyllä sekin, ettei penkinpäällistä ole viety jo aikoja sitten tutkittavaksi jonnekin.
Onhan sitä tarjottu sinne sun tänne,kukaan ei vaan sitä ole ottanu vastaan
agatonsax
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja agatonsax »

Tuossa taas esimerkkiä millä perusteella rikostutkinta normaalisti aloitetaan:

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9dbe ... e85b7a0cb8
Hurjimus
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Hurjimus »

Kliina kirjoitti: Ma Maalis 28, 2022 7:18 pm
Criminal Minds kirjoitti: Ma Maalis 28, 2022 5:08 pm Onko siitä penkin suojuksen tutkinnasta tullut vielä mitään tuloksia? Oudolta tuntuisi, että niin isot jäljet penkinpäällisessä olisi jäänyt autostaan hyvää huolta pitävältä Antilta putsaamatta. Outoa kyllä sekin, ettei penkinpäällistä ole viety jo aikoja sitten tutkittavaksi jonnekin.
TikTokissa tuli juuri vastaan Aavedatan video. Kuulemma Louhelainen on aloittanut tutkimukset. Nyt sitten odotellaan vaan, että onko siinä penkinpäälisessä verta vai jotain muuta nestettä mahdollisesti.
Vai Louhelaiselle toimitettu ????. Olisikai löytynyt lähenpääkin tutkija, joka veren olisi pystynyt määrittämään. Jos Antin verta olisi siihen jäänyt, kyllä kai konnat olisi sen poistaneet autosta. Tämä päällinen näköjään elää elämäänsä täällä, vaikka tuskinpa siitä mitään selviää. Poliisi ei sillä ole sitä tutkinut, kun ei ole löytynyt mitään rikokseen viittaavaa.
Criminal Minds
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Criminal Minds »

Hurjimus kirjoitti: Ke Maalis 30, 2022 10:46 am
Kliina kirjoitti: Ma Maalis 28, 2022 7:18 pm
TikTokissa tuli juuri vastaan Aavedatan video. Kuulemma Louhelainen on aloittanut tutkimukset. Nyt sitten odotellaan vaan, että onko siinä penkinpäälisessä verta vai jotain muuta nestettä mahdollisesti.
Vai Louhelaiselle toimitettu ????. Olisikai löytynyt lähenpääkin tutkija, joka veren olisi pystynyt määrittämään. Jos Antin verta olisi siihen jäänyt, kyllä kai konnat olisi sen poistaneet autosta. Tämä päällinen näköjään elää elämäänsä täällä, vaikka tuskinpa siitä mitään selviää. Poliisi ei sillä ole sitä tutkinut, kun ei ole löytynyt mitään rikokseen viittaavaa.
Olen youtubesta katsonut tuon aavedata-jakson. Siinä kerrottua tutkimusta juurikin tarkoitin. Jos siitä löytyisi Antin verta, ottaisi KRP jutun varmasti.
Hurjimus
Perry Mason

Miksi ihmeessä omaiset ei tuoreeltaan tuota tutkituttaneet, jos epäilivät henkirikosta ?
16 vuotta tapauksesta vielä samasta vatuloidaan.
0uts1der
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja 0uts1der »

Hurjimus kirjoitti: Ke Maalis 30, 2022 10:46 am
No nyt se on ainakin puolueettomalla tutkijalla.
En itsekään olisi lähettänyt poliisille, se olisi osoittautunut poron vereksi. :evil:
Hurjimus
Perry Mason

Suomesta löytyy muitakin tahoja, mitkä tekevät dna tutkimuksia.
Hyvä niin jos Louhelainen tekee, mutta miksi vasta 16 vuotta tapauksesta ?
Jos kerran rikosta epäilty, hetihän tuo olisi pitänyt hoitaa, jolloin teko ollut tuore.
Jos poliisin toimintaa on arvosteltu, ei kyllä omaisten toimintakaan kehuja saa, valitettavasti.
0uts1der
Theo Kojak

Hurjimus kirjoitti: Ke Maalis 30, 2022 12:00 pm Suomesta löytyy muitakin tahoja, mitkä tekevät dna tutkimuksia.
Hyvä niin jos Louhelainen tekee, mutta miksi vasta 16 vuotta tapauksesta ?
Jos kerran rikosta epäilty, hetihän tuo olisi pitänyt hoitaa, jolloin teko ollut tuore.
Jos poliisin toimintaa on arvosteltu, ei kyllä omaisten toimintakaan kehuja saa, valitettavasti.
Omaisia ei kyllä ole asiallista arvostella.
He luottivat varmaankin viranomaisiin, liian kauan.

Viranomaisen touhu kyllä haiskahtaa pahasti.
Murheli
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Murheli »

Ei ole omaisten velvollisuus selvittää kuoleman-/katoamistapauksia. Ihmiset ovat lähtökohtaisesti olettaneet että Suomessa voi poliisin toimintaan luottaa.

Ja nyt Hurjimus olet sitten tässä ketjussa arvostelemassa omaisia, kun vähän aikaa sitten olit Riinan ketjussa arvostelemassa kirjoittajia, jotka spekuloivat Jarvan osallisuudesta tapahtumiin. Kovasti mielipiteesi vaihtelevat
Voi voi, kun päättyi elämän koi
Hurjimus
Perry Mason

Poliisi on yksiselitteisesti todennut, ettei rikosta epäillä, joten eipä heitä voi syyttää tästä tutkimatta jättämisestä.

Jos omaiset itse epäilevät jotain muuta, kyllä silloin itse pitää toimia, ei odottaa poliisilta mitään apua tässä. Jättäisitkö itse tuossa tilanteessa 16 vuodeksi komeron nurkkaan suojan ?
En minä sentään heitä tappajiksi ole epäillyt, ihmettelen vaan.
Paketissa
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Paketissa »

Hurjimus kirjoitti: Ke Maalis 30, 2022 2:47 pm Poliisi on yksiselitteisesti todennut, ettei rikosta epäillä, joten eipä heitä voi syyttää tästä tutkimatta jättämisestä.

Jos omaiset itse epäilevät jotain muuta, kyllä silloin itse pitää toimia, ei odottaa poliisilta mitään apua tässä. Jättäisitkö itse tuossa tilanteessa 16 vuodeksi komeron nurkkaan suojan ?
Söisit lääkkeesi ja vaihtaisit levyä! Poliisi tekee rikostutkintaa Suomessa, kuten tuossa jo edellä todettiin. Se ei kuulu kenellekään muulle, vaikka epäilisi mitä hyvänsä. Voit jo pikkuhiljaa myös lopettaa muiden syyllistämisen ja arvostelemisen, kuten nyt nyt tässä omaisten. Kun niin älykäs ja näppärä kaikessa olet ja kaiken tiedät, niin on ihme, ettet osaa ajatella, miten raskasta on omaisilla, jotka ovat eläneet epätietoisuudessa vuosikaudet. Esim. Antin vanhemmat ja sisko on tehnyt kaikkensa, että asiaa tutkittaisiin, mutta aina on tullut vähättelyt päin naamaa poliisin taholta tai todistusaineistoa on mystisesti kadonnut. Tuulimyllyjä vastaan on vaikea taistella.
Hurjimus
Perry Mason

Paketissa kirjoitti: Ke Maalis 30, 2022 4:06 pm
Hurjimus kirjoitti: Ke Maalis 30, 2022 2:47 pm Poliisi on yksiselitteisesti todennut, ettei rikosta epäillä, joten eipä heitä voi syyttää tästä tutkimatta jättämisestä.

Söisit lääkkeesi ja vaihtaisit levyä! Poliisi tekee rikostutkintaa Suomessa, kuten tuossa jo edellä todettiin. Se ei kuulu kenellekään muulle, vaikka epäilisi mitä hyvänsä. Voit jo pikkuhiljaa myös lopettaa muiden syyllistämisen ja arvostelemisen, kuten nyt nyt tässä omaisten. Kun niin älykäs ja näppärä kaikessa olet ja kaiken tiedät, niin on ihme, ettet osaa ajatella, miten raskasta on omaisilla, jotka ovat eläneet epätietoisuudessa vuosikaudet. Esim. Antin vanhemmat ja sisko on tehnyt kaikkensa, että asiaa tutkittaisiin, mutta aina on tullut vähättelyt päin naamaa poliisin taholta tai todistusaineistoa on mystisesti kadonnut. Tuulimyllyjä vastaan on vaikea taistella.

Taitaa olla joillakin erittäin pahoja ongelmia lukemisen ymmärtämisessä.🤔
Hyvä, että suoja nyt tutkitaan, omaiset saa rauhan tämän suhteen.
Mutta aika paljon uskaltaisin lyödä vetoa, ettei se mitään paljasta, eikä johda toimenpiteisiin.
En kylläkään epäile, etteikö henkirikoskin olisi mahdollista.
L.A
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja L.A »

Nyt mahtaa nasahtaa mulle ne bannit päälle, mutta mikä pakko sun hurjimus on joka piip ketjuun tulla öyhöttämään että missään katoamisessa ei ole rikosta tapahtunut. En voi mitään, mutta ihan samanlainen olet kun eräs perse joka tänne kirjotteli ja bannit sai. Jos sulla on kerta ylimäärästä aikaa, niin käytä se jossain muualla kun täällä. Sun mielestä kaikki katoamiset on vaan katoamisia, missään ei ole rikosta tapahtunut. Ihmeellinen vänkä. Sä et spelukoi, sä yrität jokaisen muun spekuloinnin kääntää tai dissata.
Hurjimus
Perry Mason

Onhan niitä rikoksiakin tapahtunut, esim tässä se on mahdollista.
Mutta kadonneista vain viisi prosenttia on henkirikoksen aikaan saama, mutta
näyttäisi siltä, että ison osan kirjoittajien mielestä se on mieluummin 95 prosenttia.

Mikä keskustelu foorumi on sellainen ,jossa jokainen vaan huutaa yhteen ääneen tappo, tappo, mielestäni aika yksioikoinen, eikä se palvele foorumin ideaa .

Jos minä saan bannit sen vuoksi, että uskallan olla erimieltä, kuin enemmistö, antaa vaan tulla.
Sellainen foorumi, jossa kaikkien pitää olla samaa mieltä ei ole sen arvoinen, että sitä kannattaisi harmitella.

Ps.Taitaa se lukemisen ymmärtämättömyys olla aika yleistä 😁
0uts1der
Theo Kojak

Hurjimus kirjoitti: Ke Maalis 30, 2022 4:35 pm Jos minä saan bannit sen vuoksi, että uskallan olla erimieltä, kuin enemmistö, antaa vaan tulla.
Sellainen foorumi, jossa kaikkien pitää olla samaa mieltä ei ole sen arvoinen, että sitä kannattaisi harmitella.

Ps.Taitaa se lukemisen ymmärtämättömyys olla aika yleistä
Niin se vissiin on.
L.A kirjoitti: "Nyt mahtaa nasahtaa mulle ne bannit päälle"

ja sinä otit sen itseesi.

Harvoin alan piruilemaan näissä keskusteluissa, mutta nyt oli pakko.
Vastaa Viestiin