Minä olen käynyt kerran, tuli samalla tehtyä kaksi reissua ko. kuppilaan. Ensimmäinen ja viimeinen.poikani kirjoitti: Ke Maalis 30, 2022 2:43 pmTietenkin täytyy tyytyä perusteltuihin päätelmiin niin kauan, kun ei ole tietoa. Se on pitkälti tämän palstan ideakin. Keskustellaanhan täällä selvittämättömistä katoamisista ja henkirikoksistakin. Pitäisikö olla tuppisuuna, kunnes esimerkiksi Kyllikki Saaren murha ratkeaa?Juha85 kirjoitti: Ke Maalis 30, 2022 1:03 pm Miksi ihmiset olettaa asioita. Ykskään ei ollu paikalla edes. Uhri oli täysin suomalainen ihminen.
Kukaan ei ole väittänyt Pataässää homopaikaksi, vaan että omistajalla on myös useita homoravintoloita.Marja kirjoitti: Ke Maalis 30, 2022 2:24 pmEn Pataässää itse mieltänyt homo tms juottolaksi , jos jonkun pokan olet sieltä säälistä saanut niin höperöä leimata paikkaa.Varjokirjoittaja kirjoitti: Ti Maalis 29, 2022 8:52 pm
Kiitos linkistä. Vahvisti vain kokonaiskuvaa: omistaa useita homobaareja. Varsinainen valkoisen ylivallan edustaja. Samanlainen kuin Tynkkynen.
Pataässässä en ole käynyt vuosikausiin, enkä silloin alun perinkään varsinaisesti omasta tahdostani. Paikka vaikutti ainakin ennen aivan paskalta. Jotkut maakuntien miehet käyvät siellä laivareissun jälkeen helpottamassa särkyä, paikka kun on lähellä satamaa ja kaikki taksikuskit tietävät sinne neuvoa. Siellä voi sitten laulaa Aikuisen naisen ja kaulailla toisten miesten kanssa.
Ja ainakin sillä kerralla oli asiakaskunnassa ravikansa reippaasti yliedustettuna.