Tarkastaja Levisi kirjoitti: Pe Huhti 01, 2022 3:00 pm
Olympiakomitean piti sitten keksiä että Anni Vuohijokikin on käyttäytynyt törkeästi.
Komitean kikkelikorttisektori siis järjesti jonkinlaisen 'pikateloituksen'.
Vapaavuoren pisteet johtajana ja jonkinlaisena järjestön ylimpänä päätöksentekijänä on kyllä tällä hetkellä vapaassa pudotuksessa.
https://www.is.fi/urheilu/art-2000008723215.html
Häirintäskandaalissa uusi käänne: Anni Vuohijoki kertoo jättävänsä olympiakomitean hallituksen – pyytää selvitystä väitetystä seksuaalisesta häirinnästä
Painonnostaja ja olympiakomitean hallituksen jäsen kirjoitti pitkän kirjeen sosiaaliseen mediaan.
Vuohijoki kertoo, että asia on tullut hänen tietoonsa tällä viikolla ja että olympiakomitean puheenjohtaja Jan Vapaavuori ja HR-päällikkö järjestivät kuulemisen asiasta tällä viikolla.
– Kaksi tuntia Mika Lehtimäen eron jälkeen 28.3.2022 sain sähköpostin, jossa Olympiakomitean hallituksen puheenjohtaja esitti minua kohtaan syytöksen, jonka mukaan olin epäiltynä seksuaalisesta häirinnästä, Vuohijoki sanoo kirjeessään.
Nooooooo-oh... Kyllä naisetkin osaavat häiriköidä, niin seksuaalisesti kuin muutenkin. Kynnys ilmoituksen tekemiseen naisen lähentelyistä ja ehdotuksista on paljon korkeampi, johtuen ihan siitä, ettei miehet ole yhtä herkkähipiäisiä kuin naiset.
Pienenä kevennyksenä tositapaus noin 30 vuoden takaa... (Nimet muutettu)
Pikku Lissu 6 vee tulee surkeesti itkien kotiin.
"Mikä hätänä," kyselee äiti lempeästi Lissulta?
"Byäääää-äh... Kalle petti, byäääää...," parkuu pikku Lissu simmut vettä vuolaasti valuen.
"Petti sua," toisti äiti ihmeissään!?
"Niiiiiii-in..., byääääää-äh," jatkoi Lissu parkumistaa.
"Petti..., miten," kysyi äiti osaaottavasti, ottaen Lissun hellään syleilyynsä!?
"Byäääää-äh..., se petti mua..., äääähhh, ku-ku-kun, se-se-sano, jos mää otan sen pippelin suuhun, niin se antaa mulle tikkarin..., byääääh..., Selitti pikku Lissu parkuen.
"Voi hyvä tavaton," tokaisi Lissun mamma vähän järkyttyneenä.
"Byääää-äääh, juuu..., se lupas ja sit se ei antanutkaan sitä tikkaria," parkui Lissu surkeena.
"VOI HYVÄ TAVATON", parahti mamma entistä järkyttyneempänä.
Lissun äiti kertoi tämän pikku episodin minun äidilleni ja he totesivat, että pienestä pitäen pojat pettää ja kusettaa tyttöjä.
Voih...
Autch...