Mistä saat voimaa?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Valoviikate
Christopher Lorenzo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valoviikate »

Myslistä ja Pekka-Eric Auvisesta.
Bleddyn
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Bleddyn »

Valoviikate kirjoitti:Myslistä ja Pekka-Eric Auvisesta.
:lol: :lol:
Hieman repesin.
Kiikun kaakun rajalla
Puolimielet hajalla
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

^ Samma här, siis :lol:

Voimaa saan hyvästä ateriasta ja keskustelusta hyvässä seurassa.
Nothing is quite what it seems
Valoviikate
Christopher Lorenzo
Viesti:

Bleddyn kirjoitti:
:lol: :lol:
Hieman repesin.
Tänk juu! Heh heh, nyt kun sen sanoit, alkoi itseänikin naurattamaan. Mutta näin on. :)
Se arvoton kansalainen
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Se arvoton kansalainen »

Purkista jonka kyljessä on hassu punainen kolmio.

:roll:

Niinkuin moni suomalainen mies niin raudan pumppaamisesta. Olen taas ruvennut treenaamaan säännöllisesti ja pistänyt ruokavalion kuntoon, auttaa ihmeesti toi että verensokeri pysyy tasaisena pitkin päivää. Tuo säännöllisyyttä elämään, tosin unirytmi on vieläkin sekaisin, niinkun näkyy...

Ystävät on laskettavissa yhden käden sormilla mutta silloin harvoin kun niitä näkee niin kyllähän se tuo sitä voimaa.

"Kavereita" eli turhia ja epäluotettavia hyvänpäivätuttuja onkin sitten pilvin pimein, niin se menee.

Raha tuo aina lisää voimaa. Se joka sanoi että raha ei tuo onnea valehtelee rankasti. Olen ollut aivan järjettömän onnellinen kun olen joskus voinut heittää pari tonnia baariin yhdessä illassa eikä tuntunu missään :wink:
harmi ettei rahaakaan ole pahemmin tällä hetkellä :lol:

Itseasiassa kun tässä kelailee niin mulla menee kaikesta huolimatta aika pirun hyvin! *koputtaa puuta*
Ai ai, sattuko sua? Tapa ittes, ei täällä kukaan välitä. Jumala on humala tai aine, se kertoo et tänään sun pitäis kuolla.
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

Sen katselemisesta, kun koirat leikkivät pihassa. Tai linnunpojat hyppivät pusikossa räpytellen siipiään.

Mutta monesti kaikki kaunis tekee myös hyvin surulliseksi, tiedä sitten onko lopputulema plussan vai miinuksen puolella.
Every ship must sail a world.
Sakara
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Sakara »

Saanko kysyä, millä tavalla Auvinen antaa sulle voimaa? :)
Good wombs hath born bad sons
-Shakespeare
Valoviikate
Christopher Lorenzo
Viesti:

Saan lisäksi voimaa puujalkavitseistä ja internetistä.
Sakara kirjoitti:
:) En ole kovin hyvä selittämään, mutta olen kiinnostunut Auvisen ajatuksista ja itsellä on paljon samoja ajatuksia. Vaikkei minua juuri minfon Jokelan koulusurma-keskustelussa näykään, olen aiheesta lukenut aika paljon ja melkein tuntuu, että olisin itse ollut paikalla. Kavereitakaan ei liiemmin ole, mutta voin soittaa Pekalle miltei milloin hyvänsä ja voimme keskustella kommunismista tai mistä tahansa juurta jaksain. Ja sitä rataa.
Sakara
Remington Steele

Valoviikate kirjoitti:
Sakara kirjoitti:
:) En ole kovin hyvä selittämään, mutta olen kiinnostunut Auvisen ajatuksista ja itsellä on paljon samoja ajatuksia. Vaikkei minua juuri minfon Jokelan koulusurma-keskustelussa näykään, olen aiheesta lukenut aika paljon ja melkein tuntuu, että olisin itse ollut paikalla. Kavereitakaan ei liiemmin ole, mutta voin soittaa Pekalle miltei milloin hyvänsä ja voimme keskustella kommunismista tai mistä tahansa juurta jaksain. Ja sitä rataa.
Okei, tavallaan ymmärrän (paitsi soittamis-kohdan) :)
-Shakespeare
Valoviikate
Christopher Lorenzo
Viesti:

Sakara kirjoitti:
Valoviikate kirjoitti:
Sakara kirjoitti: Saanko kysyä, millä tavalla Auvinen antaa sulle voimaa? :)
(Jatkan offtopicia...) Eikö sinulla ole mielikuvitusta?
Sakara
Remington Steele

Valoviikate kirjoitti:
Sakara kirjoitti:
Valoviikate kirjoitti: :) En ole kovin hyvä selittämään, mutta olen kiinnostunut Auvisen ajatuksista ja itsellä on paljon samoja ajatuksia. Vaikkei minua juuri minfon Jokelan koulusurma-keskustelussa näykään, olen aiheesta lukenut aika paljon ja melkein tuntuu, että olisin itse ollut paikalla. Kavereitakaan ei liiemmin ole, mutta voin soittaa Pekalle miltei milloin hyvänsä ja voimme keskustella kommunismista tai mistä tahansa juurta jaksain. Ja sitä rataa.
(Jatkan offtopicia...) Eikö sinulla ole mielikuvitusta?
Pakko tunnustaa, että ei juurikaan ;)
-Shakespeare
Vastaa Viestiin