Mistä saat voimaa?
- Valoviikate
- Christopher Lorenzo
- Viesti:
- Valoviikate
- Christopher Lorenzo
- Viesti:
-
Se arvoton kansalainen
- Alibin satunnaislukija
Purkista jonka kyljessä on hassu punainen kolmio.
Niinkuin moni suomalainen mies niin raudan pumppaamisesta. Olen taas ruvennut treenaamaan säännöllisesti ja pistänyt ruokavalion kuntoon, auttaa ihmeesti toi että verensokeri pysyy tasaisena pitkin päivää. Tuo säännöllisyyttä elämään, tosin unirytmi on vieläkin sekaisin, niinkun näkyy...
Ystävät on laskettavissa yhden käden sormilla mutta silloin harvoin kun niitä näkee niin kyllähän se tuo sitä voimaa.
"Kavereita" eli turhia ja epäluotettavia hyvänpäivätuttuja onkin sitten pilvin pimein, niin se menee.
Raha tuo aina lisää voimaa. Se joka sanoi että raha ei tuo onnea valehtelee rankasti. Olen ollut aivan järjettömän onnellinen kun olen joskus voinut heittää pari tonnia baariin yhdessä illassa eikä tuntunu missään
harmi ettei rahaakaan ole pahemmin tällä hetkellä
Itseasiassa kun tässä kelailee niin mulla menee kaikesta huolimatta aika pirun hyvin! *koputtaa puuta*
Niinkuin moni suomalainen mies niin raudan pumppaamisesta. Olen taas ruvennut treenaamaan säännöllisesti ja pistänyt ruokavalion kuntoon, auttaa ihmeesti toi että verensokeri pysyy tasaisena pitkin päivää. Tuo säännöllisyyttä elämään, tosin unirytmi on vieläkin sekaisin, niinkun näkyy...
Ystävät on laskettavissa yhden käden sormilla mutta silloin harvoin kun niitä näkee niin kyllähän se tuo sitä voimaa.
"Kavereita" eli turhia ja epäluotettavia hyvänpäivätuttuja onkin sitten pilvin pimein, niin se menee.
Raha tuo aina lisää voimaa. Se joka sanoi että raha ei tuo onnea valehtelee rankasti. Olen ollut aivan järjettömän onnellinen kun olen joskus voinut heittää pari tonnia baariin yhdessä illassa eikä tuntunu missään
harmi ettei rahaakaan ole pahemmin tällä hetkellä
Itseasiassa kun tässä kelailee niin mulla menee kaikesta huolimatta aika pirun hyvin! *koputtaa puuta*
Ai ai, sattuko sua? Tapa ittes, ei täällä kukaan välitä. Jumala on humala tai aine, se kertoo et tänään sun pitäis kuolla.
- Valoviikate
- Christopher Lorenzo
- Viesti:
Saan lisäksi voimaa puujalkavitseistä ja internetistä.
En ole kovin hyvä selittämään, mutta olen kiinnostunut Auvisen ajatuksista ja itsellä on paljon samoja ajatuksia. Vaikkei minua juuri minfon Jokelan koulusurma-keskustelussa näykään, olen aiheesta lukenut aika paljon ja melkein tuntuu, että olisin itse ollut paikalla. Kavereitakaan ei liiemmin ole, mutta voin soittaa Pekalle miltei milloin hyvänsä ja voimme keskustella kommunismista tai mistä tahansa juurta jaksain. Ja sitä rataa.
Sakara kirjoitti:Saanko kysyä, millä tavalla Auvinen antaa sulle voimaa?Valoviikate kirjoitti:Myslistä ja Pekka-Eric Auvisesta.
Okei, tavallaan ymmärrän (paitsi soittamis-kohdan)Valoviikate kirjoitti:Sakara kirjoitti:Saanko kysyä, millä tavalla Auvinen antaa sulle voimaa?Valoviikate kirjoitti:Myslistä ja Pekka-Eric Auvisesta.En ole kovin hyvä selittämään, mutta olen kiinnostunut Auvisen ajatuksista ja itsellä on paljon samoja ajatuksia. Vaikkei minua juuri minfon Jokelan koulusurma-keskustelussa näykään, olen aiheesta lukenut aika paljon ja melkein tuntuu, että olisin itse ollut paikalla. Kavereitakaan ei liiemmin ole, mutta voin soittaa Pekalle miltei milloin hyvänsä ja voimme keskustella kommunismista tai mistä tahansa juurta jaksain. Ja sitä rataa.
Good wombs hath born bad sons
-Shakespeare
-Shakespeare
- Valoviikate
- Christopher Lorenzo
- Viesti:
(Jatkan offtopicia...) Eikö sinulla ole mielikuvitusta?Sakara kirjoitti:Okei, tavallaan ymmärrän (paitsi soittamis-kohdan)Valoviikate kirjoitti:Sakara kirjoitti: Saanko kysyä, millä tavalla Auvinen antaa sulle voimaa?En ole kovin hyvä selittämään, mutta olen kiinnostunut Auvisen ajatuksista ja itsellä on paljon samoja ajatuksia. Vaikkei minua juuri minfon Jokelan koulusurma-keskustelussa näykään, olen aiheesta lukenut aika paljon ja melkein tuntuu, että olisin itse ollut paikalla. Kavereitakaan ei liiemmin ole, mutta voin soittaa Pekalle miltei milloin hyvänsä ja voimme keskustella kommunismista tai mistä tahansa juurta jaksain. Ja sitä rataa.
Pakko tunnustaa, että ei juurikaanValoviikate kirjoitti:(Jatkan offtopicia...) Eikö sinulla ole mielikuvitusta?Sakara kirjoitti:Okei, tavallaan ymmärrän (paitsi soittamis-kohdan)Valoviikate kirjoitti:En ole kovin hyvä selittämään, mutta olen kiinnostunut Auvisen ajatuksista ja itsellä on paljon samoja ajatuksia. Vaikkei minua juuri minfon Jokelan koulusurma-keskustelussa näykään, olen aiheesta lukenut aika paljon ja melkein tuntuu, että olisin itse ollut paikalla. Kavereitakaan ei liiemmin ole, mutta voin soittaa Pekalle miltei milloin hyvänsä ja voimme keskustella kommunismista tai mistä tahansa juurta jaksain. Ja sitä rataa.
Good wombs hath born bad sons
-Shakespeare
-Shakespeare