Mikä ilahduttaa tänään?
-
Patricia C. Itämaa
- Javier Pena
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Onnellinen olo, toistaiseksi nyt ainakin. Töissä menee loistavasti, olen hyvä mun duunissa vaikka pomo huusikin tänään vittusaatanavittuperkeleen saatana puhelimeen. Mitäs vastaat, kun olet jo duunikaverisi mokat korjaillut. Pomo hey, asiat on jo kunnossa, meikä hoitaa. 
Viimeksi muokannut Loka, Ke Kesä 25, 2008 8:22 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Taisin päästä tentin läpi (tosin rimaa hipoen), vaikka tajusin alkaa lukemaan vasta kolme tuntia ennen alkua. Olin varma, etten osaa vastata mihinkään, mutta yllättäen sain jopa jotain paperille. Tavoitteena vain opintopisteiden saaminen, että saa Kelalta kesän tuet...
Good wombs hath born bad sons
-Shakespeare
-Shakespeare
Ilahduttaa suuresti(SUURESTI) se että tajusin ihan ohimennen telkkaria katsoessa elämän tarkoituksen
No en ihan, mutta kuitenkin tajusin sen mitä haluan tehdä tällä elämällä ja mihin suuntaan sitä haluan lähteä viemään. Nyt tiedän suuren päämäärän jota lähden tavoittelemaan. Hienoa. Sitä on kyllä mietitty mutta näköjään se tuli nyt ihan itsestään, joten tähän täytyy uskoa.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Minua ilahduttaa se, että minulla on elämässäni juuri nyt kaikki kohdallaan. Ei turhaa stressiä, huolta tai surua. Niin ja toki se, että pääsin ruotsin tentistä läpi (joka on outoa, koska hekottelin yksinäni tentissä sille, että keksin päästäni vain sanoja. Ei ollut harmainta aavistustakaan mistään mutta ilmeisesti olin aika luova kun läpi pääsin!) ja reilu vkon päästä viikoksi mökille. Ja kahvinkeittimestä on juuri tippumassa aivan tuore kahvi..mm. Ai että..taitaa tulla elämäni paras kesä! <3 (kyllä, pienempi kuin kolme on laitettava aina johonkin:D)
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -