Kysy ihan mitä vain seuraavalta. ( ketju 2)
Luultavasti olen jo aiemmin illasta käynyt suihkussa ja vaihtanut yöpuvun, ja viimeinen tunti kuluu telkkarin, netin ja punaviinin äärellä tai sitten kirjoitan kirjettä mussukalle.
Ja olisin niin halunnut vastata tuohon aamukysymykseenkin, sillä ensimmäisen 60 minuutin sisällä en tosissani tee muuta kuin käyn laittamassa kahvin päälle ja haen sen ja painun peiton alle juomaan sitä. Siinä menee ainakin se tunti. Sitten vasta ylös.
Mikä pilaa aamusi jos se jää tekemättä tai unohtuu kotiin?
Ja olisin niin halunnut vastata tuohon aamukysymykseenkin, sillä ensimmäisen 60 minuutin sisällä en tosissani tee muuta kuin käyn laittamassa kahvin päälle ja haen sen ja painun peiton alle juomaan sitä. Siinä menee ainakin se tunti. Sitten vasta ylös.
Mikä pilaa aamusi jos se jää tekemättä tai unohtuu kotiin?
Nerot hallitsevat kaaoksen
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Kotiavaimet.Mariella kirjoitti:Mikä pilaa aamusi jos se jää tekemättä tai unohtuu kotiin?
Usein ja usein... Mutta kyllä niitä tulee luettua.Jansku kirjoitti:Luetko usein dekkareita?
Harri Nykänen vai Reijo Mäki?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Valitettavasti luen äärimmäisen vähän kirjoja, koska inhoan lukemista teknisenä suoritteena. Pitäisi kyllä lukea, koska se yleensä kuitenkin palkitsee.Bombay kirjoitti:
Mikä on mielestäsi kaikkien aikojen paras kirja ja miksi?
Mutta Mika Waltarin Kuun maisema (novelli) on paras kirjallinen teos, jonka olen lukenut. Hienompaa tekstiä tuskin pystyy kirjoittaamaan.
Kumpi voittaa sunnuntaina Espanja vai Saksa?
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi