SKINIT

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
seppoilmari
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja seppoilmari »

8bal kirjoitti:
PitBull kirjoitti:
seppoilmari kirjoitti:Ilmeisesti tuon punkinfinland kirjoittelun perusteella tuolle Petskulle oli "tarjonnut toosaa" muidenkin aatetovereiden tyttöystävät, uskomatonta sattumaa... Liekkö tuolla eroa onko mies linnassa vai käymässä kaupassa, ei varattuihin saa koskea, varsinkin jos ollaan muka kavereita.
Totta

Petsku paneskeli muiden muijia mutta ei kukaan siltä korvaa leikannut irti vaikka niin on puhuttu. Petskuhan sai puukosta jokunen aika sitten kun joku maahanmuuttaja taustainen oli nähnyt Youtubessa skinivalkoinen suomi dokkarin :?
:lol:
AI EI VAI?Jukehan otti siltä MOLOPÄÄLTÄ korvan ja antoi vielä kunnolla selkään että petskulta meinasi henki mennä..kyllä naurattaa noi nahkapää heebot,poijjat ovat aikuisia ja temmeltävät kuin teini poijjat..LOL
Jos on lisää jotain oikeeta tietoo niin jaa se meille uteliaille epätietoisille, myös muut tietäjät saa osallistua :lol:
Harmi jos ainoa suht järjestäytynyt skini-poppoo hajosi yhden mulkeron seksuaalisen intohimon kohdistuttua kavereiden muijiin.
serialist
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja serialist »

haha. Tällaisia ne wannabe-skinit on. (Ja juu, tiedän, kyseessä on sketsi.:)

http://www.youtube.com/watch?v=uapAoD36s80

Vanhalla kotipaikkakunnallani riitti noita "skinejä". Hyvin monesti väittelin heidän kanssaan tästä heidän aatteestaan eikä kukaan, siis kukaan, koskaan osannut vastata kysymykseen 'miksi'. Joskus olen käynyt niinkin kiivasta keskustelua erään herran kanssa, että hyvä etten avokämmenestä saanut. (olen siis naispuolinen) Ehkei äiti halannut niitä tarpeeksi pieninä kun niistä on kasvanut noin vihamielisiä nuoria.

"Ulkomaalaiset vie meidän työt ja naiset." VÄÄRIN.

1. Ihan itse olette mokanneet työpaikkanne, koska koko koulustusikänne on mennyt angstaamiseen ja uhoiluun.

2. Ihan on kuulkaas rakkaat lapset naisenne itse lähteneet kävelemään, koska maailmanne pyörii vihamielisyydessä ja angstaamisessa.

Tätä mieltä minä olen heistä. :)

Tuosta Skinivalkoinen Suomi -dokkarista.. Eräs vankilassa olevaa skini-herraa sanotaan sotasankariksi tai vastaavaksi, koska istuu siellä aatteensa puolesta tehtyjen rikosten takia. Herra sanoo olevansa vankilasta päästyään tietysti hieman vähemmän yhteiskuntakelvollinen. No joo, ehdottomasti. Ei ihmekään jos kohta ulkomaalaiset tekevätkin meidän työt kun me istutaan vankilassa. Siis jos kaikki olisivat samoilla ajatusaalloilla noiden kanssa. Ehkä hieman kaukaa haettua ja mahdotonta mutta skinit eivät ole ajatelleet asioita ehkä ihan loppuun asti.
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
kakojootti
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja kakojootti »

Bombay kirjoitti:Näin muuten Savossa varmaan ekaa viiteen vuoteen pari skinia, kummallakin silmä mustana! :D
olivatkohan keskenään tapelleet?? :D
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.
8bal
Susikoski

Viesti Kirjoittaja 8bal »

skinien työnteosta,hehehe nyt nauraa,pari vuotta sitten tuli pari skinnaria samaan tehtaaseen duuniin,ja katos prkele,eivät viihtyneet 2viikkoa pitempään ja muutenkin heillä oli ns.liukuvat työajat sekä ruokatauko oli kirjaimellisesti 1TUNTI,tietty saavathan hekin samalla tavalla sossun luukulta rahaa kuin maahanmuuttajatkin,mutta nykyään näkee enemmän maahanmuuttajia duunissa kuin skinejä..että se siitä isänmaan aattesta.. :lol:
serialist
Olivia Benson

^indeed. Ja se kun tyypit eivät edes viihdy armeijassakaan sitä 2 viikkoa pidempään mutta silti haukkuvat sivareita homoiksi ja muita jotka luopuvat intistä syystä tai toisesta isänmaanpettureiksi. Jos ollaan niin isänmaallista porukkaa niin luulisi nyt intinkin maistuvan, jos sota tulee niin ovatpahan sitten puolustamassakin Suomea kun siitä niin kovasti jauhavat. Minä itse en tiedä _yhtäkään_ skiniä, joka olisi kunnialla suorittanut intin loppuun. Kunnialla tarkoitan loppuun suorittamista ilman typeriä rangaistuksia tai pokkurointeja.
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
- Jack Handy -
Panhead
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Panhead »

Joo ja huumeita ei käytetä.. :roll:
-Don`t ask to drive my bike and i don´t ask to drive your wife-
combat18
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja combat18 »

nykyään näkee enemmän maahanmuuttajia duunissa kuin skinejä
Hei vajaat ei mitenkään voisi johtua siitä että skinejä on maahanmuuttajiin verrattuna 1/1000
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva
Dr.NecroPhil
Vähänniinkuharrastaja

Viesti Kirjoittaja Dr.NecroPhil »

...Eli Suomessa vaikuttaa n. 114 skiniä yhteensä? 8)
(Lähde: Wikipedia; "Vuonna 2004 Suomessa asui pysyvästi noin 114 000 ulkomaan kansalaista.")

Toisaalta, eipä kai noita erittäin aktiivisesti toimivia bonareja varmaankaan enempää ole välttämättä (omaa spekulointimonologia)...
ODERINT DVM METVANT.
combat18
Martin Beck

No tuo luku on oikeasti aikas lähellä aktiivisista nutipäistä, kaiken kaikkiaan heitä saattaa olla noin 200-250
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
Kuva
serialist
Olivia Benson

niin, joista 2/3 istuu vankilassa..?
- Jack Handy -
combat18
Martin Beck

serialist kirjoitti:niin, joista 2/3 istuu vankilassa..?
Kyllähän vankilassakin töitä tehdään ja meinaat että skinejä on vankilassa lähemmäks sata henkilöä tuskin. mutta kyllä niitä vankilassakin on mutta tarkoitin aktiivisilla nutipäillä heitä jotka eivät riehu paskat housussa tuolla kylällä vaan ottavat järkevästi tuon asian ja maltillisesti. :lol:
Kuva
serialist
Olivia Benson

Niinno se..no joo..mun puolesta ihmiset saa uskoa mihin haluavat kunhan eivät vahingoita muita, riko lakia tai epäkunnioittavat muiden ihmisten uskoa yms. Itse en esim. kuulu kirkkoon enkä usko "kaikkivaltiaaseen", mutta kunnioitan niitä, jotka uskovat ja oletan, että hekin kunnioittavat omaa päätöstäni. Saman voi sanoa skinin ja ns.ei-skinin suhteesta. Kuten varmaan jokainen tahollaan on todistanut ettei puhumalla, huutamalla, potkimalla tai itkemällä saa kenenkään päätä kääntymään niin eletään sitten sovussa toisiamme häiritsemättä. Eiks jeh?
- Jack Handy -
Zodiac
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Zodiac »

serialist kirjoitti:epäkunnioittavat muiden ihmisten uskoa yms. Itse en esim. kuulu kirkkoon enkä usko "kaikkivaltiaaseen", mutta kunnioitan niitä, jotka uskovat ja oletan, että hekin kunnioittavat omaa päätöstäni.
Ei uskontoja pidä kunnioittaa. Mitään pedokultteja en arvosta vain siksi koska "kaikkia pitää kunnioittaa" roskan takia. Uskovaiset aloittavat lapsien aivopesun jo pienestä lähtien...sellaisia ihmisiä ei tarvitse kunnioittaa.
serialist
Olivia Benson

Tarkoitin sitä kunnioittamista etten saarnaa miksi ei sais uskoa vaan annan olla. En ala käännyttämään ihmisiä eroamaan kirkosta vain siksi kun itse en kuulu sinne enkä usko Jumalaan. On uskontoja (oikeastaan kaikissa uskonnoissa) on asioita, joita en hyväksy mutta annan niiden uskoa jotka haluavat. Odotan, että uskovat kunnioittavat minun päätöstäni olla uskomatta mihinkään.

Minulla on syyni olla kuulumatta kirkkoon, syitä en aio sen tarkemmin tänne kertoa. Skineillä taas on syynsä vihata maahanmuuttajia ja muilla ei ole mitään niitä vastaan..jne. Kuten jo aikaisemmin sanoin, itkeminen ja keskusteleminen ei saa päätä käännettyä joten koitetaan vaan elää sovussa. Vertasin vain tuota kunnioittamista tähän asiaan. Mielipidekysymys, josta voi väitellä muttei välttämättä loputtomiin koska harvemmin mihinkään lopputulokseen päästään tai siitä ei tule mitään.

Asiasta keskusteleminen ja väitteleminen on itsessään melko mielenkiintoista ja kiehtovaa, mutta ikävän useasti "keskustelu" päätyy juupaseipäs-ite oot-väittelyksi. Monesti tällaisissa keskusteluissa muiden sanomiset tyrmätään heti kättelyssä sen tarkemmin lukematta tai miettimättä. Tällaisissa aiheissa kukaan ei toisaalta ole oikeassa eikä kukaan väärässä. Pointti on siinä kuinka sen ilmaisee ja kuinka hyvin sen pystyy perustelemaan.
- Jack Handy -
8bal
Susikoski

Viesti Kirjoittaja 8bal »

serialist kirjoitti:^indeed. Ja se kun tyypit eivät edes viihdy armeijassakaan sitä 2 viikkoa pidempään mutta silti haukkuvat sivareita homoiksi ja muita jotka luopuvat intistä syystä tai toisesta isänmaanpettureiksi. Jos ollaan niin isänmaallista porukkaa niin luulisi nyt intinkin maistuvan, jos sota tulee niin ovatpahan sitten puolustamassakin Suomea kun siitä niin kovasti jauhavat. Minä itse en tiedä _yhtäkään_ skiniä, joka olisi kunnialla suorittanut intin loppuun. Kunnialla tarkoitan loppuun suorittamista ilman typeriä rangaistuksia tai pokkurointeja.
Jospa ne lähtevät sitten sotalapseksi RUOTSIIN,jos tulisi sota :lol:
Vastaa Viestiin