Kuten todettua, näissä yksityiskohdissa on usein ristiriitaisuuksia. Olen itse taipuvainen uskomaan siihen klo 13.15 -aikaan, mm. noista mainitsemistasi syistä.Jansku kirjoitti:Markkulalle on siis sattunut kirjaa kirjoittaessa moka, jota jossain muussa yhteydessä voisi pitää yhdentekevänä, mutta ei tässä: kyse on murhaajan saamasta etumatkasta (joka on kuitenkin riittänyt aina näihin päiviin asti). Hieman suurempaa huolellisuutta olisi voinut odottaa, varsinkin kun hän vielä itse kirjoitti tuon IS:n alkuperäisen jutun.
Täytyy sanoa, että olen aina miettinyt kellonajan 15.15 olevan melko myöhäinen löytöhetki elokuisena sunnuntaipäivänä: voisi luulla jonkun menneen urheiluvälinevarastoon viimeistään puolenpäivän aikaan. Sää voi tietenkin vaikuttaa tällaiseen seikkaan: sadesäällä ruumiin löytyminen olisi voinut lykkääntyä paljon myöhempäänkin ajankohtaan. Kuitenkin tuo kellonaika 13.15 vaikuttaa paljon todennäköisemmältä kuin kaksi tuntia myöhemmin.
Alkuun muuten lehdissä kerrottiin Susannen lähteneen Hesperiasta klo 2. Asia korjattiin kuitenkin pian.