Annukka kertoo rikoksista

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Rianda
Scooby-Doo
Viestit: 29
Liittynyt: Ti Elo 21, 2018 4:00 pm

Annukka kertoo rikoksista

Viesti Kirjoittaja Rianda »

Onko Annukka tuttu tubepostaaja? Suosittelen lämpimästi tytön kanavaa, selkeäsanainen ja hyvä kertoja :lol: "uutena" käyttäjänä en tiedä onko tästä ollut jo aloituksia, löysin itse kanavan tyyliin "pari viikkoa" sitten, ja vei mut mukanaan , olen pahoillani jos neiti on jo tuttu ... https://www.youtube.com/watch?v=KzrhK9bQgzc&t=483s
Avatar
Hello Piggy
Agentti Scully
Viestit: 667
Liittynyt: Su Heinä 21, 2019 1:19 pm

Re: Annukka kertoo rikoksista

Viesti Kirjoittaja Hello Piggy »

Rianda kirjoitti: Su Huhti 17, 2022 8:35 am Onko Annukka tuttu tubepostaaja? Suosittelen lämpimästi tytön kanavaa, selkeäsanainen ja hyvä kertoja :lol: "uutena" käyttäjänä en tiedä onko tästä ollut jo aloituksia, löysin itse kanavan tyyliin "pari viikkoa" sitten, ja vei mut mukanaan , olen pahoillani jos neiti on jo tuttu ... https://www.youtube.com/watch?v=KzrhK9bQgzc&t=483s
no tuskin on aloituksia, tänne ei ole tapana avata yksittäisestä henkilöstä ketjua ellei se ole kuollut tai rikollinen...
Avatar
poikani
Telkkaridekkareiden asiantuntija
Viestit: 9987
Liittynyt: Ti Heinä 05, 2011 8:50 pm
Paikkakunta: ?? ???????

Re: Annukka kertoo rikoksista

Viesti Kirjoittaja poikani »

Täytyy tutustua. Aika pitkiä videoita tällä Annukalla.
????? ?? ??????.
Avatar
meksi
Sofia Karppi
Viestit: 400
Liittynyt: Su Tammi 18, 2015 12:04 pm

Re: Annukka kertoo rikoksista

Viesti Kirjoittaja meksi »

No ei kyllä kuulu miteskää ajankohtaisiin truecrime-fanittaja.
Eikaissiinä jos tekee hyvää sisältöä, mutta tekis ny ennemmin podcastina. Sillo vois jopa menestyä.
Hermione
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5112
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 6:38 pm

Re: Annukka kertoo rikoksista

Viesti Kirjoittaja Hermione »

Vilkaisin muutamaa julkaisua - yhtään en vielä katsonut kokonaan. Aika pitkiä ovat.

Positiivista on hienotunteinen suhtautuminen uhreihin ja tämän läheisiin. Positiivista on myös se, että het alkuun mainitsee, ettei ole aineistotutkimuksissaan perehtynyt oikeudenkäyntien asiakirjoihin.

Truecrime-tubettajilta kuitenkin toivoisin myös niin oikeudenkäyntiasiakirjoihin perehtymistä, eikä vain tutustumista jonkun toimittajan valmiiksi pureksimaan aineistoon.
Elämäntapaintiaani
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: Su Tammi 16, 2022 11:59 am

Re: Annukka kertoo rikoksista

Viesti Kirjoittaja Elämäntapaintiaani »

Kivasti puhuu, kunnioittaen.
Liian pitkäksi vaan menee. Ja paljon juttuja suoraan alibista tms.
ZakkFakk
Nikke Knakkertton
Viestit: 180
Liittynyt: Ti Huhti 01, 2014 2:15 pm

Re: Annukka kertoo rikoksista

Viesti Kirjoittaja ZakkFakk »

Hyvät puolet: Selkeästi puhuu, panostaa videoihin ja varsin kaunis kertoja.

Huonot puolet: Pitkiä videoita ja suurimmalle osalle (minfon porukoista) tuttuja juttuja ja vielä tutuista lähteistä joten aika vähän uutta.
Avatar
Jazzermasser
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1301
Liittynyt: Ti Heinä 06, 2021 8:10 am

Re: Annukka kertoo rikoksista

Viesti Kirjoittaja Jazzermasser »

Noi "nykimis" hetket videoissa vähän heikentää tasoa..Saisi olla niin tehty ettei näitä nykimisiä ja pätkimisiä videolla esiintyisi..Muuten ihan ok..
Rosvo Ruudolf
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 12
Liittynyt: Ke Joulu 16, 2020 6:51 pm

Re: Annukka kertoo rikoksista

Viesti Kirjoittaja Rosvo Ruudolf »

Rianda kirjoitti: Su Huhti 17, 2022 8:35 am Onko Annukka tuttu tubepostaaja? Suosittelen lämpimästi tytön kanavaa, selkeäsanainen ja hyvä kertoja :lol: "uutena" käyttäjänä en tiedä onko tästä ollut jo aloituksia, löysin itse kanavan tyyliin "pari viikkoa" sitten, ja vei mut mukanaan , olen pahoillani jos neiti on jo tuttu ... https://www.youtube.com/watch?v=KzrhK9bQgzc&t=483s
Nyt täytyy kyllä sanoa, ja kysyä, millä tavalla tämä kuuluu tänne minfoon??? Onko tämä Annukka tehnyt jonkun rikoksen?
Vastaa Viestiin