Mitä et tekisi edes rahasta!
-
combat18
- Martin Beck
Mitä et tekisi edes rahasta!
Väitetään että ihmiset tekisi ihan mitä vain rahasta joten mitä sinä et tekisi mistään rahasta. Minä en esim. pitelisi käärmettä/söisi ihmisenlihaa.

WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/

If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question

-
albaanisissi
- Frank Drebin
mullon pari käärmettä ja ihminen maistuu possulta
emt kai mä voisin tehä oikeestaan mitä vaan kuhan hinta on kohallaan. joku 2girls1cup tyyppinen ratkasu saattas jäädä ehkä yritykseks
mut kaikki menis
This one time, i shot a guy to his adams aple just to see how long it takes to him to die. I was with other guy and we had 15 dollar bet on it, i lost. It tooked a few minutes, he drowned in hes own blood actually.
-richard kuklinski-
-richard kuklinski-
Kiitti vaan vitusti, albaanisissi, piti sitten googlettaa mikä on 2girls1cup. Kolmisen sekuntia riitti ja nyt taitaa jäädä juuri valmis aamiainen syömättä. Yök, yök. Yök.
Itse en tekisi rahasta mitään (paitsi töitä silloin tällöin), koska en juuri välitä rahasta. Kuulostaa ehkä tekopyhältä, mutta niin se vain on. Mutta jos hyvä haltijatar vaatisi vastapalvelusta yhdestä toivomuksesta, saattaisin sen edestä esimerkiksi tappaa.
Itse en tekisi rahasta mitään (paitsi töitä silloin tällöin), koska en juuri välitä rahasta. Kuulostaa ehkä tekopyhältä, mutta niin se vain on. Mutta jos hyvä haltijatar vaatisi vastapalvelusta yhdestä toivomuksesta, saattaisin sen edestä esimerkiksi tappaa.
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Mentaalipuolella en pettäisi ystävän luottamusta mistään rahasummasta, olettaen että kyseessä on todellakin ystävä eikä kaveri. Eikä tämä edes ole mitään lässytystä vaan mun kohdalla ihan absoluuttinen totuus. Ja kuten ABC, en voisi nyt ainakaan lasta kiduttaa enkä tappaa mistään hinnasta.
..jos kysytään niin päin, että mitä olisin valmis tekemään tietyistä rahasummista niin varmaan aika paljon olettaen että mulla on näihin juttuihin tietoa ja taitoa. Mihinkään, missä epäilisin omaa kykenevyyttäni, en ryhtyisi. Teoilla on aina seuraamus ja punnitseminen rahan ja seuraamuksen välillä saattaisi olla ihan kannattava veto jokaisella.
..jos kysytään niin päin, että mitä olisin valmis tekemään tietyistä rahasummista niin varmaan aika paljon olettaen että mulla on näihin juttuihin tietoa ja taitoa. Mihinkään, missä epäilisin omaa kykenevyyttäni, en ryhtyisi. Teoilla on aina seuraamus ja punnitseminen rahan ja seuraamuksen välillä saattaisi olla ihan kannattava veto jokaisella.
Sama.ABC kirjoitti:En kiduttaisi eläintä tai lasta.
En myöskään mistään hinnasta söisi leipää.
En oikein tajua, minkä takia moni vastaa tähän, ettei mistään hinnasta tappaisi itseään. Mikä helvetti on tilanne, jossa voisi rikastua tappamalla itsensä? Mitä hyötyä siitä olisi? Saisiko rahat kenties vasta kuolemansa jälkeen... ?
Aika paljon asioita joita en tekisi mistään hinnasta. Niitä on tullut ylläolevissa viesteissä, joten en niitä toista.
En mistään hinnasta "tappaisi" itseäni työnteolla. Olen sitä periaatetta jo toteuttanutkin aika hyvin. Valikoin milloin ja mitä työtä teen ja varsinkin kuinka paljon.
Ja huom. minulla ei olisi siihen taloudellisesti varaa, mutta katson omat hermot tärkeämmiksi kuin työssä tulevat saavutukset. Onneksi perheessäni on toinenkin työssäkäyvä, joten kitkuttelemme yhteispelillä. Yksinhuoltajana en pystyisi näin tekemään.
En mistään hinnasta "tappaisi" itseäni työnteolla. Olen sitä periaatetta jo toteuttanutkin aika hyvin. Valikoin milloin ja mitä työtä teen ja varsinkin kuinka paljon.
Ja huom. minulla ei olisi siihen taloudellisesti varaa, mutta katson omat hermot tärkeämmiksi kuin työssä tulevat saavutukset. Onneksi perheessäni on toinenkin työssäkäyvä, joten kitkuttelemme yhteispelillä. Yksinhuoltajana en pystyisi näin tekemään.
Nothing is quite what it seems
-
combat18
- Martin Beck
No en muuten vetäisi huumeitakaan mistään rahasta. Leipää kyllä söisin! 
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM

-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Sulle annettaisiin helvetisti rahaa, et ottaisi yhtä spesiaalipuhdasta nappia? Raah, joillakin on sitten hyvä moraali. Itse vetäisin kyllä, jos mömmö olisi luotettavan tahon jakamaa. Leipää söisin minäkin, mutta ottaen huomioon sen, että se vetäisi minut tiettyyn sairaustilaan, en sitä tekisi. Sanotaan nyt sitten sekin, etten tekisi rahasta mitään, mikä vaarantaisi minun tai läheisteni elämänlaadun.combat18 kirjoitti:No en muuten vetäisi huumeitakaan mistään rahasta. Leipää kyllä söisin!
Whaat?joey kirjoitti:
En menisi mistään rahasummasta (no okei, jos miljoona pistettäs eteen laukussa niin pitäisi miettiä uudelleen, yleensä kun ihmiselle kun ihmiselle löytyy se sopiva rahasumma..) kirkkoon, moskeijaan tms.
EDIT: Enkä myöskään kiduttaisi eläimiä (siis eläin-eläimiä, ihmis-eläimet on eri asia
-
EuroJR
- Jessica Fletcher
Hehe. Kyllä sä menisit kirkkoon ja moskeijaan vaikkapa yhdellä jalalla pomppien, jos maksaisin joka pompusta tuhat euroa.Bombay kirjoitti:Whaat?joey kirjoitti:
En menisi mistään rahasummasta (no okei, jos miljoona pistettäs eteen laukussa niin pitäisi miettiä uudelleen, yleensä kun ihmiselle kun ihmiselle löytyy se sopiva rahasumma..) kirkkoon, moskeijaan tms.
EDIT: Enkä myöskään kiduttaisi eläimiä (siis eläin-eläimiä, ihmis-eläimet on eri asia), en harrastaisi fellaatiota miespuoleisen ihmisen kanssa, en kannattaisi Italiaa futiksessa jneeeeeeeee.
Fellaatio ei-seksuaalisesti-kiihottavan kanssa on varmasti yököttävää. Miljoonalla eurolla kyllä saattaisit suostua siihenkin. Ainakin harkita vakavasti.
Eläimien tai ihmisten kidutus tai tappaminen onkin sitten jo hankalampi homma. Ainakin itselleni tulee tässä vaiheessa jo jotain estoja vastaan. Torakoita ja kärpäsiä voisin kiduttaakin ja jos joku maksaisi minulle miljoona euroa, pistäisin kyllä jonkun vastenmielisen hepun kalloon kuulan. Edellyttäen ettei suoritusmaassa ole voimassa kuolemanrangaistusta. Mielummin nääs vietän aikaa elinkautisessa kirjoja lukien ja puntteja nostellen, jos käry käy.