Mikä ilahduttaa tänään?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Sakara
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Sakara »

Minua ilahduttaa suuresti, että vastoin kaikkia todennäköisyyksiä huomasin juuri netistä päässeeni lääkikseen. Ellei sitten hakijoissa ei ole ollut toista saman nimistä, mitä vähän epäilen... :D
Good wombs hath born bad sons
-Shakespeare
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Sakara kirjoitti:Minua ilahduttaa suuresti, että vastoin kaikkia todennäköisyyksiä huomasin juuri netistä päässeeni lääkikseen. Ellei sitten hakijoissa ei ole ollut toista saman nimistä, mitä vähän epäilen... :D
ONNEA!
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Hienoa Sakara. Ei varmasti mikään pieni juttu joten tosi paljon onnea ja tsemppiä pitkiin koulupäiviin.

Itse olen iloinen vapaa-illasta.
Bleddyn
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Bleddyn »

Sakara kirjoitti:Minua ilahduttaa suuresti, että vastoin kaikkia todennäköisyyksiä huomasin juuri netistä päässeeni lääkikseen. Ellei sitten hakijoissa ei ole ollut toista saman nimistä, mitä vähän epäilen... :D
Melkosen hienoa! Kovasti onnea! :D
Kiikun kaakun rajalla
Puolimielet hajalla
Sakara
Remington Steele

Mariackalle, Lokalle ja Bleddyn'lle kiitokset onnitteluista :D Kyllä on aika hianot fiilikset. Jännityksellä odotan kaikkia englanninkielisiä tenttikirjoja, enkku kun ei ole vahvin lajini ja kuulema valtaosa kirjoista on englanniksi :o
-Shakespeare
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

ONNEA!!!!!
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Sakara
Remington Steele

Kiitos!!! :)
-Shakespeare
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Bissea, oma ihana ja paras seura. Tasta tulee hyva ilta.
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Hyvä darra, parit tasoittavat, simpsonit ja mukava hiki tuli futiksen pelailusta. Bueno päivä.
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Todella paljon onnea täältäkin! :)

Itseä ilahduttaa suuresti ensiviikolla käynnistyvä muutto. Vihdoinkin. Tavarat on pakattu ja tarpeelliset hankinnat tehty, jes! _o/

Sakaralle tsemppauksena vielä, että kyllä niiden koulukirjojen kanssa pärjää, tiedän useammankin tapauksen jossa korkeintaan tumpelo-englantia osaava on menestynyt englanninkielisiä oppikirjoja käyttävässä korkeakoulussa erinomaisesti. Nuo alat ovat kuitenkin sellaisia, että terminologia on kaikilla kielillä suunnilleen sama, vaikeita sanoja ei tarvitse osata kääntää :) Isotope = isotooppi, cognitive = kognitiivinen ja niin edelleen.
Primavera
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Primavera »

Lämpimät onnittelut! HIENOA!
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

HIENO HOMMA!!

Nyt (tai kohta) meillä on sitten oma minfo-tohtori :P
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Spider
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Spider »

Onnea helvetin paljon Sakara! Fuksivuosi tuhotkoon maksasi. :D
Helvetti on toiset ihmiset. (Jean-Paul Sartre)
Sakara
Remington Steele

joey kirjoitti: Todella paljon onnea täältäkin! :)

Itseä ilahduttaa suuresti ensiviikolla käynnistyvä muutto. Vihdoinkin. Tavarat on pakattu ja tarpeelliset hankinnat tehty, jes! _o/

Sakaralle tsemppauksena vielä, että kyllä niiden koulukirjojen kanssa pärjää, tiedän useammankin tapauksen jossa korkeintaan tumpelo-englantia osaava on menestynyt englanninkielisiä oppikirjoja käyttävässä korkeakoulussa erinomaisesti. Nuo alat ovat kuitenkin sellaisia, että terminologia on kaikilla kielillä suunnilleen sama, vaikeita sanoja ei tarvitse osata kääntää :) Isotope = isotooppi, cognitive = kognitiivinen ja niin edelleen.
Kiitos! Tuo terminologia-juttu varmastikin on ihan totta ja onneksi sentään tentteihin saa vastata suomeksi :) Kuitenkin enkun lukemisen ymmärtäminen on vahvempi kuin kirjoittaminen, joka sujuu erittäin heikosti.

Primaveralle, Kyllille ja Spiderille kiitos onnitteluista! Maksani saattaa kyllä tuhoutua jo sisäänpääsyn juhlinnassa ;)
-Shakespeare
hipsulainen
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja hipsulainen »

PALJON ONNEA!!! :D
Olet sietämätön tyyppi ja mielipiteesi ovat vääriä
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra
Lukittu