Jotta tästä järjettömästä jankkauksesta päästäisiin eteenpäin, niin otapa käteesi joku, ihan mikä tahansa, ihan minkä tahansa maalainen sotilasopas, ja lue sieltä sanan "hyökkäys" määritelmä. Jatka sitten jos vielä siltä tuntuu.JanitaSlim kirjoitti: Ke Huhti 27, 2022 1:38 pm
Mitä, jos pitäydytään kuitenkin todellisuudessa keksittyjen omaa kantaa tukevien esimerkkien sijaan? Ukraina on tehnyt vastahyökkäyksiä Venäjän puolelle ja tuhonnut öljyvarastoja mm.. ei ampunut omalta puoleltaan Venäjän tykistöjä, jotka ovat Ukrainan puolella eivät Venäjällä..
Jälkimmäinenkin on itse keksimääsi, kun sellaistakaan ei ole tapahtunut julkisuudessa olevien tietojen varaan peilaten.
Pelko ja viha on lamaannuttanut ajattelukykysi. Omaa kantaasi tukeaksesi sinun täytyy keksimällä keksiä esimerkkejä, joiden suhteen voisit olla oikeassa. Itse olen pitäytynyt kokoajan tosiasioissa..![]()
Voitonpäiväksi Venäjää tukevaa autokulkuetta puuhaavaksi tahoksi on paljastunut venäläis-suomalainen Rufi-yhdistys. Pääjehunsa Daria Skipperi-Smirnovin kuva muutaman vuoden takaisesta tempauksesta Helsingissä kertoo kaiken oleellisen.