Mä oon... (Tätä muut eivät ole tehneet)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
NeitiEtsivä
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja NeitiEtsivä »

einheri kirjoitti:olen nukkunut ruumiin vieressä 4+ tuntia. (luonnollinen kuolema)
Hyi hemmetti. Mahtaa olla järkky yllätys ku herää.
Sakara
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Sakara »

^ Varmasti paha tilanne... :?

Yhdelle tuttavalle tapahtui taannoin vähän samalla tavalla, kun hänen kaverinsa otti lääkkeitä ja alkoholia sekaisin, tippui sängystä ja taittoi niskansa. Aamulla oli sitten huomannut, että kaveri makaa lattialla kuolleena.
Good wombs hath born bad sons
-Shakespeare
combat18
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja combat18 »

Söin 2 viikkoa vanhoja kanamunia keitettynä 4kpl ja olo oli kuin krapula olisi! pakottanut toisen ihmisen syömään madon ja ollut putkassa noin 20tuntia selvinpäin
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva
Se arvoton kansalainen
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Se arvoton kansalainen »

Olen sytyttänyt lapsena hiukseni tuleen kun halusin tietää haiseeko palanut hius oikeasti niin pahalle kun sanotaan.

Kyllä haisi.
Ai ai, sattuko sua? Tapa ittes, ei täällä kukaan välitä. Jumala on humala tai aine, se kertoo et tänään sun pitäis kuolla.
einheri
Alokas

Viesti Kirjoittaja einheri »

**
Viimeksi muokannut einheri, Ma Heinä 07, 2008 6:22 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
vastaa Brynhildin kutsuun
serialist
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja serialist »

- Olen ollut auton kyydissä, joka heitti katon kautta ympäri kolmisen kertaa yhteen monttuun. (muutenkin laitonta hommaa oli tuo, en itse ajanut. olin n.14v ihq teini kun tämä tapahtui)

- Pienenä söin huulirasvoja, koska ne maistui hyvältä.

- Hevonen on potkaissut minua mahaan. Itkulla ja äidin hoivalla onneksi selvisin.

- Olen käynyt vankilassa vierailijana kun olin lapsi. Se oli jännää. Vaikka siellä haisikin pahalta, näin minun muistini sanoo.

- Tarhassa hoitotädit luulivat minun leikkivän poneilla vaikka tosiasiassa talloin poneilla lattialla riehuvia muurahaisia.(Merkkejä tulevaisuuden henkisestä hyvinvoinnista?:))
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Sakara kirjoitti: Yhdelle tuttavalle tapahtui taannoin vähän samalla tavalla, kun hänen kaverinsa otti lääkkeitä ja alkoholia sekaisin, tippui sängystä ja taittoi niskansa. Aamulla oli sitten huomannut, että kaveri makaa lattialla kuolleena.
Miten sängystä voi pudota niin että taittaa niskansa? Pistä vaikka YV:nä ellet halua tapausta näin julkisesti täsmentää :)

Tiedän erään tapauksen, jossa vaimo nukkui kuolleen miehensä vieressä tietoisesti koko yön. Miehen kuoleman syynä oli pitkään jatkunut sairaus ja vaimo oli hoitanut miestään kotona. Kun mies sitten viimein kuoli, vaimo oli niin lopen uupunut että nukkui omien sanojensa mukaan ensimmäiset kunnon yöunet moneen kuukauteen kuolleen miehensä vierellä.

Kieltämättä kiinnostaisi hieman tuo, millainen tilanne einherin tapauksessa on ollut kyseessä, vaikka luonnollinen kuolema olikin. Kerro toki, jos tohdit :)
ketsku
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja ketsku »

No tää nyt oli tosi tyhmää tietenkin mutta silloinen poikaystävä (nykyinen mies) opetti mua ajamaan ilman mitään lupia ja kun sitten osasin vähän ajaa niin erään ravintolaillan tappelun päätteeksi lähdin ajamaan kotiin 20km matkaa hirveässä kännissä ilman ajokorttia. Ajoin niin huonosti, että piti pysähtyä joka risteykseen ja lähteä 1- vaihteella koska en osannut "lennosta" vaihtaa pienempään vaan aina piti lähteä ykkösellä. Auto sammui joka risteykseen mutta pääsin perille. Aamulla ei meinannut mies uskoa silmiään kun näki auton pihassa!
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

joey kirjoitti:
Sakara kirjoitti: Yhdelle tuttavalle tapahtui taannoin vähän samalla tavalla, kun hänen kaverinsa otti lääkkeitä ja alkoholia sekaisin, tippui sängystä ja taittoi niskansa. Aamulla oli sitten huomannut, että kaveri makaa lattialla kuolleena.
Miten sängystä voi pudota niin että taittaa niskansa? Pistä vaikka YV:nä ellet halua tapausta näin julkisesti täsmentää :)
Veikkaisin villisti, että niskat on katkenneet ja henkpois. Entinen pomoni selitti vastaavasta tapauksesta, olivat mökkeilemäs olleet ja joku tyttö oli tipahtanut matalalta terassilta alas, ikävä kyllä suoraan niskoilleen ja se oli siinä. Tiedäppä sit, tää on toki mutua :)
serialist
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja serialist »

Bombay kirjoitti:
joey kirjoitti:
Veikkaisin villisti, että niskat on katkenneet ja henkpois. Entinen pomoni selitti vastaavasta tapauksesta, olivat mökkeilemäs olleet ja joku tyttö oli tipahtanut matalalta terassilta alas, ikävä kyllä suoraan niskoilleen ja se oli siinä. Tiedäppä sit, tää on toki mutua :)
Joskus Suomessa ollut itsemurha -ketju (kun pertti tappaa itsensä, on sepon vuoro). Tiedä sitten onko totta, eniwhoo.. Eräs hyppäsi ensimmäisen kerroksen parvekkeelta eli muutaman metrin korkeudelta pää alaspäin asfalttiin ja se oli henki pois. Tämä kuolema on tietääkseni totta, tuosta ketjusta en tiedä onko se tai liittyikö ko. kuolema siihen. Kuitenkin, näin minä olen jutun kuullut.:D
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
Sakara
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Sakara »

Bombay kirjoitti:
joey kirjoitti:
En tiedä tuosta mainitsemastani tapauksesta sen tarkemmin, mutta olen nähnyt tämän kuolleen tyypin (siis silloin kun oli vielä hengissä) ja oli kyllä aika isokokoinen, ehkä sillä oli jotain vaikutusta asiaan. Uskon kyllä, että jos huonossa asennossa sattuu tippumaan, kuten Bombayn kertomassa tapauksessa, saattaa hyvinkin ihan lapsenkin kokoinen taittaa niskansa, vaikkei korkealta tipahtaisikaan. Sitäkään en tosin tiedä, miten paljon tuo lääke-alkoholi-coctail asiaan oli vaikuttanut, voihan toki olla, että tyyppi oli kuollut siihen, mutta niskojen katkeamisesta kaikki kyllä tuolloin puhuivat... En ymmärrettävästi ole tuolta tutulta sen tarkemmin lähtenyt asiasta kyselemään :D
Good wombs hath born bad sons
-Shakespeare
MillaMagia
Susikoski

Viesti Kirjoittaja MillaMagia »

Harrastanut seksiä kunnallisen tk-osaston potilashuoneen vessassa 8)
Eroottinen rakkaus alkaa erillisyydestä ja päättyy ykseyteen. Äidin rakkaus alkaa ykseydestä ja päätyy erillisyyteen.
tuåmas
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja tuåmas »

Olen laihduttanut 50 kiloa ja juossut maratoonin (42km). 8)
Tuulitukka84
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Tuulitukka84 »

Olen pitänyt sylissäni ilveksen pentua.
Olen auttanut useita vasikoita maailmaan luonnollista tietään ja avustanut eläinlääkäriä lehmän keisarinleikkauksessa.
Olen synnyttänyt ilman kivunlievitystä.
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

^Minäkin olen synnyttänyt ilman kivunlievitystä...
Nothing is quite what it seems
Vastaa Viestiin