Poliisikoira jäljitti tuhopolttajan metsästä Mikkelissä
Ei bisse kohta enää auta! Kohta on otettava järeemmät aseet käyttöön: kirkas.
Juokohan nuoriso enää muuten pirtua..?
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
- Jack Handy -
-
kakojootti
- Olivia Benson
Sillon ku minä olin nuori (olenhan minä vieläkin mutta en silti niin nuori-> TEINI) sitä oli kaikilla varmaan. Eräissä häissä pari vuotta takaperin vielä näin sitä boolin puitteissa.kakojootti kirjoitti:ei oo ainakaan pirtuu tullu vastaan ni en tiedä. muutama vuos sitte sitä vielä oli ja tuli aina itekki ostettuu.serialist kirjoitti:Ei bisse kohta enää auta! Kohta on otettava järeemmät aseet käyttöön: kirkas.Juokohan nuoriso enää muuten pirtua..?
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
- Jack Handy -
- Jack Handy -
-
kakojootti
- Olivia Benson
juu. itte olen jo 32. juu ei oo näkyny aikoihin. toki ostaisin jos vastaan tulisi.serialist kirjoitti:Sillon ku minä olin nuori (olenhan minä vieläkin mutta en silti niin nuori-> TEINI) sitä oli kaikilla varmaan. Eräissä häissä pari vuotta takaperin vielä näin sitä boolin puitteissa.kakojootti kirjoitti:ei oo ainakaan pirtuu tullu vastaan ni en tiedä. muutama vuos sitte sitä vielä oli ja tuli aina itekki ostettuu.serialist kirjoitti:Ei bisse kohta enää auta! Kohta on otettava järeemmät aseet käyttöön: kirkas.Juokohan nuoriso enää muuten pirtua..?
kyll sitä tuli juotuu nuorempana aikalailla.
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.
Olen mä hieman sua nuorempi mutta sattuuhan näitä.kakojootti kirjoitti:juu. itte olen jo 32. juu ei oo näkyny aikoihin. toki ostaisin jos vastaan tulisi.serialist kirjoitti:Sillon ku minä olin nuori (olenhan minä vieläkin mutta en silti niin nuori-> TEINI) sitä oli kaikilla varmaan. Eräissä häissä pari vuotta takaperin vielä näin sitä boolin puitteissa.kakojootti kirjoitti: ei oo ainakaan pirtuu tullu vastaan ni en tiedä. muutama vuos sitte sitä vielä oli ja tuli aina itekki ostettuu.
Kylläpä me olemme saaneet jo kaksi sivua juttua oluesta ja pirtusta..
- Jack Handy -
- Jack Handy -
-
kakojootti
- Olivia Benson
serialist kirjoitti:Olen mä hieman sua nuorempi mutta sattuuhan näitä.kakojootti kirjoitti:juu. itte olen jo 32. juu ei oo näkyny aikoihin. toki ostaisin jos vastaan tulisi.serialist kirjoitti: Sillon ku minä olin nuori (olenhan minä vieläkin mutta en silti niin nuori-> TEINI) sitä oli kaikilla varmaan. Eräissä häissä pari vuotta takaperin vielä näin sitä boolin puitteissa.
Kylläpä me olemme saaneet jo kaksi sivua juttua oluesta ja pirtusta..
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.
Voi että..vois kyllä nukkumaan lähtee. Alkaa ajatuksen juoksu hidastumaan tai liiankin voimakkaasti juoksemaan. 
- Jack Handy -
- Jack Handy -
-
kakojootti
- Olivia Benson
Kaikkea saa jos oikeilta ihmisiltä osaa kysellä.
Sitä ei enää ns.markkinoida ainakaan yhtä vilkkaasti kuin vuosia sitten, ja puhun hieman vajaasta 10 vuodesta kuitenkin.
- Jack Handy -
- Jack Handy -