Porilaiselle pariskunnalle vuosien tuomiot törkeistä lapsenraiskauksista
-
Mystery89
Re: Porilainen pariskunta syytteessä yli kolme vuotta kestäneestä törkeästä lapsenraiskauksesta
ihan rauhas vaan kun et vaan tiedä kaikkea , kyl mä iha oma aloittesti hain hoitoa turust.
-
Mystery89
Re: Porilainen pariskunta syytteessä yli kolme vuotta kestäneestä törkeästä lapsenraiskauksesta
ainut mitä mulla koskaan ollu poliisien tekemist ajanu vahingos niitte maija kameraan siitä tuli sakkoa, ei tuliska mieleen hyväksikäyttää mut niinkuin sanoin pääni meni sekaisin liia lyhyest yö unist ja muutamast muust asiast .
Asiat on korjattavissa, kukaan ei kuollut, asioita liioiteltu, tapahtui VAAN 3 kertaa..
Aivan järkyttävää vähättelyä. Yksikin kerta riittää pilaamaan lapsen kehityksen. Todellakin toivon, ettette saa lapsianne asumaan kanssanne enää koskaan. Itselläkin ollu burn out ja mennyt kuppi nurin, mutta ei nyt helvetti soikoon normaali ihminen tällaisella selittele lapsenraiskausta.
Yhtään ei tule sympatiaa siihen suuntaan, yritä nyt vielä selitellä tätä tekoa.
Aivan järkyttävää vähättelyä. Yksikin kerta riittää pilaamaan lapsen kehityksen. Todellakin toivon, ettette saa lapsianne asumaan kanssanne enää koskaan. Itselläkin ollu burn out ja mennyt kuppi nurin, mutta ei nyt helvetti soikoon normaali ihminen tällaisella selittele lapsenraiskausta.
Yhtään ei tule sympatiaa siihen suuntaan, yritä nyt vielä selitellä tätä tekoa.
Mielentilatutkimukseen joutuminen EI ole oma-aloitteista hoidon hakua!!!Mystery89 kirjoitti: Ti Touko 03, 2022 2:33 pm ihan rauhas vaan kun et vaan tiedä kaikkea , kyl mä iha oma aloittesti hain hoitoa turust.
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.
-
Mystery89
kyllä se pitää paikkans , mut niinku sanoin hain jo turussa hoitoa tähän.
Sairasta. Sä kuskailet kavereitten kavereita lastenhoidon sijaan, ja sitten vielä raiskaat lasta, omaa lasta. MOOTTORIPYÖRÄPORUKAT HOX! Tässä teille mahdollisuus kiillittaa kilpeänne.Mystery89 kirjoitti: Ti Touko 03, 2022 1:52 pm mä mielellään juttelen ihmisille oon hyvin sosiaalinen koska oon kuskanu lähes koko kaupungin kavereit kavereiden kavereit ja sit josai kohtaa asiat alkoi menee pahasti pieleen , ei ollu raha ongelmii mut oli muita ongelmii , haluan mainita puhun vain omista asioista täällä en vastaa kellekkään mun vaimon asioista : )
Kuka ikinä!! myöntäisi käyttäneensä hyväksi lasta..Mystery89 kirjoitti: Ti Touko 03, 2022 12:33 pm kuulkas ei tuo edes 80% pidä paikkas , asiaa on liioteltu ja keksitty omia juttuja , mut niin se menee enemmistö voittaa , tottahan toki tutkijoiden työ ahdistaa nurkkaan ja saa vastapuolen myöntämään mut ei siinä viel kaikki kun tarpeeks asiat huonosti ovat ja muuta keinoa ei ole ei muuta kun yrittää saada tutkijat tyytyväiseks puhumaan mikä ei es ole tehty , sen jälkeen asiaa viedään etempäin ja siinä se sitte , 3 v raiskauksia wtf ei tollane pidä paikkasasiaa on toki vakavaa mut kukaan ei ole kuollu eikä ketään raiskattu jos tietäisitte totuudeen niin ette kummiskaa uskois . tän mä sanon tää koko roska liioiteltu ja ihmiset katellisii kaikest ja kyllä täst selvitään , dnt worry evrything be fine , they not are bad peopl this all trash . i know that 100%good for you who belives that propaganda..
![]()
![]()
![]()
![]()
Mysteeripedo? Mistä? MISTÄ? kukaan on kateellinen?ruusumaa kirjoitti: Ti Touko 03, 2022 12:55 pmKateuskortti vedetty taas vaihteeks asiaan, johon se ei millään muotoa sovi.Mystery89 kirjoitti: Ti Touko 03, 2022 12:33 pm kuulkas ei tuo edes 80% pidä paikkas , asiaa on liioteltu ja keksitty omia juttuja , mut niin se menee enemmistö voittaa , tottahan toki tutkijoiden työ ahdistaa nurkkaan ja saa vastapuolen myöntämään mut ei siinä viel kaikki kun tarpeeks asiat huonosti ovat ja muuta keinoa ei ole ei muuta kun yrittää saada tutkijat tyytyväiseks puhumaan mikä ei es ole tehty , sen jälkeen asiaa viedään etempäin ja siinä se sitte , 3 v raiskauksia wtf ei tollane pidä paikkasasiaa on toki vakavaa mut kukaan ei ole kuollu eikä ketään raiskattu jos tietäisitte totuudeen niin ette kummiskaa uskois . tän mä sanon tää koko roska liioiteltu ja ihmiset katellisii kaikest ja kyllä täst selvitään , dnt worry evrything be fine , they not are bad peopl this all trash . i know that 100%good for you who belives that propaganda..
![]()
![]()
![]()
![]()
Muutenkin tuo sössötys mitä kirjoitit, vaikuttaa enemmän kuin typerältä.
-
Mystery89
puhuin kateellisii ihmisii siel Gta onlinessa en muute katellisii ymmärsit vääriin , relax bro : )
Mitä hienoa on lapsenraiskaudessa sinusta? Kerro?Mystery89 kirjoitti: Ti Touko 03, 2022 1:03 pm mä tiedän tollast ei oikeasti ole tapahtunut . mut asiaa ei okka niin yksikertainen , oha se hienoo syyttää raiskauksist ku ei tiiä mitä oikeasti on tapahtunut . iha rauhas kuulkas vaan
-
Mystery89
jos oikeasti oisin raiskannu sellase taakka kans ei vois elää , en ole raiskannu ja sellasta ei tulis mielenkään ihan rauhas vaan : )
Yritätkö sä nyt sanoa, että sun lapsenraiskaus ei ollut raiskaus, koska se olisi tapahtunut yhteisymmärryksessä??
Kai sä jumalauta ymmärrät, ettei lapsenraiskauksessa ole sellaista mahdollisuutta kuin yhteisymmärrys, vaikka sä yrität niin itelles sanoa.
Hyi saatana, ja väität vielä porukan olevan kateellisia. Rohkenen väittää, ettei kukaan ole sinulle kateellinen.
Kai sä jumalauta ymmärrät, ettei lapsenraiskauksessa ole sellaista mahdollisuutta kuin yhteisymmärrys, vaikka sä yrität niin itelles sanoa.
Hyi saatana, ja väität vielä porukan olevan kateellisia. Rohkenen väittää, ettei kukaan ole sinulle kateellinen.
Mitkä hiton salaliittoteoriat?!
Taidat olla trolli feikin murteesi kanssaMystery89 kirjoitti: Ti Touko 03, 2022 3:00 pm jos oikeasti oisin raiskannu sellase taakka kans ei vois elää , en ole raiskannu ja sellasta ei tulis mielenkään ihan rauhas vaan : )
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Pamela Anderson
- Jazzermasser
- Andy Sipowich NYPD
No siis hei ootte pedoilleet niin mikä tässä epäselvää??Mystery89 kirjoitti: Ti Touko 03, 2022 3:00 pm jos oikeasti oisin raiskannu sellase taakka kans ei vois elää , en ole raiskannu ja sellasta ei tulis mielenkään ihan rauhas vaan : )
Lapsen elämä järkkynyt ja pilattu!!
Miten tämä siis niinkuin sun mielestä on jees!!?
-
Mystery89
ek mikään salaliittoteoria , oon nyt kaiken sanonu , se mitä on tapahtunu todella vääriin mut asiat on silti liioiteltu. ei se olekaan jees totta lapsuutta ei saa takas mut uskon asiat on nyt niillä paremmi ja tää vie aikaa mut aijon anteeks pyytää .