Porilaiselle pariskunnalle vuosien tuomiot törkeistä lapsenraiskauksista
-
Mystery89
Re: Porilainen pariskunta syytteessä yli kolme vuotta kestäneestä törkeästä lapsenraiskauksesta
en ole feikki tulin vaan kertomaan miten asiat on lukekaa kommentit alusta kiitos .
-
Asseri2000
- Lauri Hanhivaara
Re: Porilainen pariskunta syytteessä yli kolme vuotta kestäneestä törkeästä lapsenraiskauksesta
Voisitko nyt saatana selventää että oletko seksuaalisesti hyväksikäyttänyt lasta? Omaa lastasi? Miten vitussa olet vapaana , tai edes hengissä...Mystery89 kirjoitti: Ti Touko 03, 2022 3:31 pm en ole feikki tulin vaan kertomaan miten asiat on lukekaa kommentit alusta kiitos .
-
Asseri2000
- Lauri Hanhivaara
3 kertaa olet ollut YHDYNNÄSSÄ oman lapsesi kanssa? Sanokaa että olen ymmärtänyt väärinMystery89 kirjoitti: Ti Touko 03, 2022 3:31 pm en ole feikki tulin vaan kertomaan miten asiat on lukekaa kommentit alusta kiitos .
-
Mystery89
ei se iha niin mennyt , olen sanottavani sanonut
asiaa selvä
asiaa selvä
-
Asseri2000
- Lauri Hanhivaara
Ethän ole sanonut mitään, puhunut vain paskaa ja kieltänyt asiat. Mitä tuo videomateriaali todistuksessa on, videoinut kun hyväksikäyttänyt omaa lastasi.
-
Mystery89
video materiaali tarkoitetaan käräjässä olevat videot jokka ne kuvannu meijä asunnosta . ne on näytetty siellä
-
Asseri2000
- Lauri Hanhivaara
Ok ja mitä ne videot todistaa kun niitä todistuksessa on käytetty?Mystery89 kirjoitti: Ti Touko 03, 2022 4:05 pm video materiaali tarkoitetaan käräjässä olevat videot jokka ne kuvannu meijä asunnosta . ne on näytetty siellä
-
Mystery89
ne todistaa millainen asunto on ollut ja miksi nämä asiat tapahtui . siellä oli moni asiaa sekaisin , meinasin pyörtyy käräjäl ku ne näytti 6 kk jälkee video asunnost . mietein sillo miks olin niin sekaisin mite asiat menivät miten meni : ((
-
Mystery89
mulla on siiis 2 autoo focus ja pösö ku kyytei oli niin paljo ei pärjänny perus autolla joten on 7 paikkane auto vielä.
- Jazzermasser
- Andy Sipowich NYPD
ELi teet pimeää taksi hommaa edelleen??Mystery89 kirjoitti: Ti Touko 03, 2022 4:11 pm mulla on siiis 2 autoo focus ja pösö ku kyytei oli niin paljo ei pärjänny perus autolla joten on 7 paikkane auto vielä.
-
Mystery89
en tee mitään laitonta enkä taxi hommia en koskaan mitään laitonta . autot ovat vaan ny seisonnas.
-
Asseri2000
- Lauri Hanhivaara
Et oo raiskannut? Oot vaan pakottanut.Mystery89 kirjoitti: Ti Touko 03, 2022 3:00 pm jos oikeasti oisin raiskannu sellase taakka kans ei vois elää , en ole raiskannu ja sellasta ei tulis mielenkään ihan rauhas vaan : )
-
Mystery89
ei ole ollut pakottamista tai raiskamista . hyväksikäyttöä on ollut . oon tähän aiheesen nyt sanonut kaiken kiitos .
-
Asseri2000
- Lauri Hanhivaara
Oot ollu yhdynnässä sun lapsen kanssa, väität että ei oo raiskaus tai pakottaminen. Ootko niin sekaisin että luulet että sun oma lapsi on halunnu harrastaa sun kanssa seksiä. Vähättelet tekojasi "hyväksikäytön" nimissä.Mystery89 kirjoitti: Ti Touko 03, 2022 4:24 pm ei ole ollut pakottamista tai raiskamista . hyväksikäyttöä on ollut . oon tähän aiheesen nyt sanonut kaiken kiitos .
-
Mystery89
ei se oli varsinaisesti mikään yhdyntää vaan eri juttu sitä paitsi dnta löytyi iha eri syystä vaatteist . en mä täs yrit omaa nahkaa pelastaa vaan kerron miten asiat on . tähän on sanonut kaiken kiitos .