Porilaiselle paris­kunnalle vuosien tuomiot törkeistä lapsen­raiskauksista

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Avatar
ruusumaa
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5342
Liittynyt: Ma Elo 31, 2020 5:47 pm

Re: Porilainen paris­kunta syytteessä yli kolme vuotta kestäneestä törkeästä lapsen­raiskauksesta

Viesti Kirjoittaja ruusumaa »

Mystery89 kirjoitti: Ti Touko 03, 2022 4:30 pm ei se oli varsinaisesti mikään yhdyntää vaan eri juttu sitä paitsi dnta löytyi iha eri syystä vaatteist . en mä täs yrit omaa nahkaa pelastaa vaan kerron miten asiat on . tähän on sanonut kaiken kiitos .
Jaa että täällä uskottais ennemmin sua., kuin käräjäoikeutta!? Mielenkiinnolla odotan mielentilatutkimuksen tulosta.
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.
Avatar
Mystery89
Alibin satunnaislukija
Viestit: 61
Liittynyt: Ti Touko 03, 2022 10:15 am
Paikkakunta: Estonia

Re: Porilainen paris­kunta syytteessä yli kolme vuotta kestäneestä törkeästä lapsen­raiskauksesta

Viesti Kirjoittaja Mystery89 »

asiaa selvä saat uskoa mitä haluat . tulos on mikä tahansa kestän sen .
Avatar
Jazzermasser
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1301
Liittynyt: Ti Heinä 06, 2021 8:10 am

Re: Porilainen paris­kunta syytteessä yli kolme vuotta kestäneestä törkeästä lapsen­raiskauksesta

Viesti Kirjoittaja Jazzermasser »

Tää osoittaa sen legendaarisen perus keissin että pedari ei osaa tiedostaa tehneensä väärin vaan se on vaan ollut sellainen tilanne joka vaan sattunut tai sitä ei edes oo ollutkaan..Eli vähättelee tekoaan ja hakee sitä sääliä myös julkiselta puolelta ja koittaa saada niinkuin "armahduksen" teoilleen..Eli juurikin se päällimmäinen ongelma on just siinä ettei osaa tiedostaa ITSE tehneensä väärin tai siis osaa sisäistää tekoaan silleen niinkuin normi ihmisten suhteen tehdään että ei ole oikein koskea lapseen tai lapsiin millään muotoa seksuaallisesti eikä edes mitään vihjailla tai ohjeistaa häntä mihinkään tekoon tai asiaan..Näillä on monesti mieliala häiriintynyt eivätkä osaa kontrolloida sitä oikein itsekkään ja näin ollen tälläiset ihmiset pitää olla hoidossa eikä saa olla missään tekemisissä lapsien kanssa kun se voi laukaista taas uudestaan jonku seksuaallisen mielihalun heitä kohtaan..
Avatar
Mystery89
Alibin satunnaislukija
Viestit: 61
Liittynyt: Ti Touko 03, 2022 10:15 am
Paikkakunta: Estonia

Re: Porilainen paris­kunta syytteessä yli kolme vuotta kestäneestä törkeästä lapsen­raiskauksesta

Viesti Kirjoittaja Mystery89 »

voi kertoo ei ole sellane ongelma mulla toi viesti ei oike sovi joukkoon . tämä oli vain tilapäinen häiriö eikä mitään tai mikään laiton asiaa ei tulis tehtyä .
Avatar
Mystery89
Alibin satunnaislukija
Viestit: 61
Liittynyt: Ti Touko 03, 2022 10:15 am
Paikkakunta: Estonia

Re: Porilainen paris­kunta syytteessä yli kolme vuotta kestäneestä törkeästä lapsen­raiskauksesta

Viesti Kirjoittaja Mystery89 »

en ole pedari tä asiaa ei niin yksikertainen . ei muuta sanottavaa tähän .relax bro
Vilmavain
Lauri Hanhivaara
Viestit: 123
Liittynyt: Ti Tammi 26, 2021 4:14 pm

Re: Porilainen paris­kunta syytteessä yli kolme vuotta kestäneestä törkeästä lapsen­raiskauksesta

Viesti Kirjoittaja Vilmavain »

Mystery89 kirjoitti: Ti Touko 03, 2022 4:43 pm en ole pedari tä asiaa ei niin yksikertainen . ei muuta sanottavaa tähän .relax bro

Olet hyväksikäyttänyt lasta = pedari. Oli se sitten yhdyntä tai mitä tahansa muuta seksuaalista, niin ei se siitä miksikään muuksi muutu. Itselleen on helppo valehdella ja hakea hyväksyntää teoilleen keksimällä erilaisia tekosyitä, miksi ”näin nyt vaan pääsi käymään”, mutta ei se tätä hyväksyttävämmäksi tee. Oksettavaa käytöstä.
Avatar
Mystery89
Alibin satunnaislukija
Viestit: 61
Liittynyt: Ti Touko 03, 2022 10:15 am
Paikkakunta: Estonia

Re: Porilainen paris­kunta syytteessä yli kolme vuotta kestäneestä törkeästä lapsen­raiskauksesta

Viesti Kirjoittaja Mystery89 »

asiaa selvä en oo pedari jos sitä loogisesti miettii vaikka tää asia pirun kamalaa eks pedarit monien kans ja eikö niilt löytyy niit kuvii jne , usko mitä halut en oo pedari ja asiaa ei oo niin yksikertainen et tiiä puolitkaan mitä on tapahtunu . ihan relax bro kai täälläki joku raja miten muille kirjoitetaan
Vilmavain
Lauri Hanhivaara
Viestit: 123
Liittynyt: Ti Tammi 26, 2021 4:14 pm

Re: Porilainen paris­kunta syytteessä yli kolme vuotta kestäneestä törkeästä lapsen­raiskauksesta

Viesti Kirjoittaja Vilmavain »

Mystery89 kirjoitti: Ti Touko 03, 2022 4:54 pm asiaa selvä en oo pedari jos sitä loogisesti miettii vaikka tää asia pirun kamalaa eks pedarit monien kans ja eikö niilt löytyy niit kuvii jne , usko mitä halut en oo pedari ja asiaa ei oo niin yksikertainen et tiiä puolitkaan mitä on tapahtunu . ihan relax bro kai täälläki joku raja miten muille kirjoitetaan
Mun puolesta rajat saa mennä rikki siinä kohtaa, kun hyväksikäytetään omia lapsia. Ja en tosiaankaan tiedä kaikkea mitä on tapahtunut, ei taida tietää kukaan muukaan kuin te tekijät itse.
Avatar
Jazzermasser
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1301
Liittynyt: Ti Heinä 06, 2021 8:10 am

Re: Porilainen paris­kunta syytteessä yli kolme vuotta kestäneestä törkeästä lapsen­raiskauksesta

Viesti Kirjoittaja Jazzermasser »

Mystery89 kirjoitti: Ti Touko 03, 2022 4:54 pm asiaa selvä en oo pedari jos sitä loogisesti miettii vaikka tää asia pirun kamalaa eks pedarit monien kans ja eikö niilt löytyy niit kuvii jne , usko mitä halut en oo pedari ja asiaa ei oo niin yksikertainen et tiiä puolitkaan mitä on tapahtunu . ihan relax bro kai täälläki joku raja miten muille kirjoitetaan
Pedari on just se joka harrastaa ala-ikäisen kanssa seksiä,käyttää häntä hyväkseen julkaisee hänestä kuvia ja esim vaikka parittaa häntä muille ihmisille ja harrastaa esim ryhmä seksiä hänen kanssaan..Tämä tälläinen toiminta EI ole järki ihmisen tekoja vaan sairaan ihmisen sairaita tekoja!! Ja vaikka olisi niin sairas että omaan lapseensa sekaantuu niin on todellakin pedari!! Näistä ei ole yhtään epäselvää sanaa olemassa.
Avatar
Mystery89
Alibin satunnaislukija
Viestit: 61
Liittynyt: Ti Touko 03, 2022 10:15 am
Paikkakunta: Estonia

Re: Porilainen paris­kunta syytteessä yli kolme vuotta kestäneestä törkeästä lapsen­raiskauksesta

Viesti Kirjoittaja Mystery89 »

oot vääräs bro mitään kuvii ei ollu lue niit mun vanhempii viestei ei mitään laitonta laitteist löytynyt et tiiä asioist paljon jote turhaa spekuloida niitä. tulin tänne puhumaan vaikka koko suomel et miten on asiat menny ja mitä kaikki puhuu ei ole totta relax bro
Avatar
Skloddi
David Starsky
Viestit: 4561
Liittynyt: Ma Elo 26, 2019 12:20 pm

Re: Porilainen paris­kunta syytteessä yli kolme vuotta kestäneestä törkeästä lapsen­raiskauksesta

Viesti Kirjoittaja Skloddi »

Kukaan ei ole sulle täällä "bro". Olet vaimoinesi syytettynä lasten hyväksikäytöstä. Kannattaisi nyt varmasti olla ihan hiljaa vain, suihinotto tai sormen tunkeminenkin lasketaan raiskaukseksi, ja jotain täytyy olla helwetin pahasti päässä vialla, että tämmöisiä syytteitä käy selittelemään, kun hyväksikäytön myönnät itse kuitenkin. Vahva wt ilmoilla, niin vahva, että melkein hävettää kommentoida.
Avatar
Mystery89
Alibin satunnaislukija
Viestit: 61
Liittynyt: Ti Touko 03, 2022 10:15 am
Paikkakunta: Estonia

Re: Porilainen paris­kunta syytteessä yli kolme vuotta kestäneestä törkeästä lapsen­raiskauksesta

Viesti Kirjoittaja Mystery89 »

asia on ymmäretty . mä oon sellane ihminen joka myöntää . ei muuta tää bro juttu vaan tarttunu kaverin kaut .
Avatar
Valoviikate
Christopher Lorenzo
Viestit: 1507
Liittynyt: Pe Helmi 22, 2008 7:12 pm
Viesti:

Re: Porilainen paris­kunta syytteessä yli kolme vuotta kestäneestä törkeästä lapsen­raiskauksesta

Viesti Kirjoittaja Valoviikate »

Kiitos, että kerroit näitä ajatuksiasi. Minua kuitenkin yhä kiehtoisi, miten näihin tilanteisiin oikein päädyttiin. Sanoit jotain sen suuntaista, että sinulla oli silloin raskas vaihe elämässä, tuntuuko, että melkein kuin sattumalta asiat vain lipsahtivat näihin tekoihin, yllättäen hieman sinut itsesikin, tai onko sinulla enemmän tai vähemmän ollut tällaisia mielihaluja takaraivossa kenties ihan nuoresta asti? Keskustelitteko vaimosi kanssa koskaan etukäteen tai jälkeenpäin näistä tilanteista?
Avatar
Mystery89
Alibin satunnaislukija
Viestit: 61
Liittynyt: Ti Touko 03, 2022 10:15 am
Paikkakunta: Estonia

Re: Porilainen paris­kunta syytteessä yli kolme vuotta kestäneestä törkeästä lapsen­raiskauksesta

Viesti Kirjoittaja Mystery89 »

moi kiitos kysymyksestä tämä asiaa ei ole mulla ikinä ollu mieles mutta asiat meni niin tää 3 henkilö sekoitti kaikki asiat sitte aloin ajaa tosi paljo ja käytin alkoholii kun vain ehdein , en toki humalaisen ajanu sillo pitäny vapaata , asiat stressas entisest enemmän ja kun siihen tuli viä tää viihdemaailma ongelma niin se vaan alkoi tapahtuu , niinkun sanoin on monta juttua miks tää tapahtui menin totaalisesti sekaisin liika paineit on ollu , jos tää 3 henkilö ei ois tullu niin asiat varmasti olisi toisiin kaduttaa nii paljon ja kaikki siis alkoi hieromisest oon ajanu liikaa sitte tää 3 ja sit viihde ja asiat kotona meni ihan nuriin näin ei ois pitäny käydä , niin hieroo mua sen takii koska mua alkoi sattuu jo ajaa 8 h jälkee lähes joka pv , mut ne hieronnat sitte muuttui oudoiks , ja kun se piste tuli siihen oli jo myöhäist , kuvittelin mieles et fantasiat 2 kans mut vääriin se oli liian myöhäst mun pää jo oli niin sekaisin :((
Asseri2000
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 93
Liittynyt: Su Syys 20, 2020 6:59 pm

Re: Porilainen paris­kunta syytteessä yli kolme vuotta kestäneestä törkeästä lapsen­raiskauksesta

Viesti Kirjoittaja Asseri2000 »

Mystery89 kirjoitti: Ti Touko 03, 2022 6:16 pm moi kiitos kysymyksestä tämä asiaa ei ole mulla ikinä ollu mieles mutta asiat meni niin tää 3 henkilö sekoitti kaikki asiat sitte aloin ajaa tosi paljo ja käytin alkoholii kun vain ehdein , en toki humalaisen ajanu sillo pitäny vapaata , asiat stressas entisest enemmän ja kun siihen tuli viä tää viihdemaailma ongelma niin se vaan alkoi tapahtuu , niinkun sanoin on monta juttua miks tää tapahtui menin totaalisesti sekaisin liika paineit on ollu , jos tää 3 henkilö ei ois tullu niin asiat varmasti olisi toisiin kaduttaa nii paljon ja kaikki siis alkoi hieromisest oon ajanu liikaa sitte tää 3 ja sit viihde ja asiat kotona meni ihan nuriin näin ei ois pitäny käydä , niin hieroo mua sen takii koska mua alkoi sattuu jo ajaa 8 h jälkee lähes joka pv , mut ne hieronnat sitte muuttui oudoiks , ja kun se piste tuli siihen oli jo myöhäist , kuvittelin mieles et fantasiat 2 kans mut vääriin se oli liian myöhäst mun pää jo oli niin sekaisin :((

Kuka on tämä 3? Onko lapsesi???
Vastaa Viestiin