Eihän hän ole nettirandomi, jos hän oli jo aikanaan Beritin lähipiiriä ja tiesi ketä he epäilivät. Sinä ja minä oletettavasti olemme pikemminkin häneen verrattuna nettirandomeita. Pikemminkin hän ja tuo pojan hilpeydestä kertonut ex-työnantajansa ovat niitä harvinaisia todistajia tässä ketjussa, jotka tunsivat tapauksen jotenkin aikanaan. Heitä on ollut harmillisen vähän näiden 150 sivun aikana.Korpisoturi kirjoitti: Pe Touko 06, 2022 8:27 pm
Voit uskoa lasilapsen tarinoita tai olla uskomatta. Sinulla on siihen täysi oikeus ja minulla on täysi oikeus olla niitä uskomatta. Perustelut olen jo esittänyt enkä usko, että tässä 30 vuoden jälkeen joku nettirändömi tulee ja tarjoilee ratkaisun tapaukseen, josta poliisi ei ole kymmenien tuhansien työtuntien jälkeen ollut tietoinen. Otetaan vielä huomioon, että tämä mahdollinen exä2 on aivan varmasti ollut etusijalle verrattuna niihin SATOIHIN henkilöihin, joiden alibit on selvitetty. Että Berit olisi seurustelut jonkin sekopoltsi-nistin kanssa ja tätä eivät olisi Beritin lähipiiriläiset tienneet? Vai että eivät olisi tätä poliisille maininneet? Poliisi unohtanut kysyä? Sitten jos kyseessä olisi parin illan juttu (josta ei varmaan moni tietoinen), niin motiivihan on Riissas-tasoa. Tosin uskon, että Riissanen on todennäköisempi tekijä.
Jos tämä olisi parin illan juttu, niin mistä lasilapsi tämän tietäisi (muu lähipiiri ilmeisesti ei)?
Vaikka Rissanen olisi sopiva henkilönä tekijäksi, niin minusta LexVeritas on edelleen jonkinlaisessa psykoosissa sen suhteen, ettei muuta osaa sanoakaan. Yhtä hyvin mä voin alkaa nyt kauppaamaan Nils Gustafssonia tämän tekijäksi 100 viestin edestä. Onhan hänkin tappanut jo ennestään kolme, ja on naapurikunnasta Espoosta. Ehkä hän tunsi Rytkösen ja oli tunnustanut saunassa tälle bodomin. Ja Veikko meinasi viedä hänet niskasta asemalle kuten rattijuopot. Ja otti oman kirveensä esiin, mutta Nisse sai sen tappelun tuoksinassa itselleen, ja ajoi kännissä koko perheen makuuhuoneeseen. Alanko nyt tykittämään tätä paskaa 100 viestin edestä? No en ala.
Ja vielä kerran: lasilapsi oli tuolloin lapsi joka leikki Beritin kaksosten kanssa. Hän kuuli asiasta lähipiirin aikuisilta, jotka tätä miestä epäilivät. Hänen mukaansa he eivät asiasta laverelleet kytille, koska mies oli vaarallinen. Unohdin muuten mainita - olin häneen yhteydessä yksityisviestein, joissa testasin tietääkö hän kaksosten nimet. Ja tiesi kyllä.