1%
1%
(Olettaen että palstalla pyörii kaikenmaailman besserweissereitä seassa, jotka ei tiedä asioista hevonvi..) En kuitenkaan yleistä.
Kysäsenpä kuitenkin olisiko kenelläkään antaa minkäänlaista päivitystä (tuskinpa vain) suomen tämänhetken prosentti tunnusta kannattavista organisaatioista. (Myös ryhmittymät jotka ainakin sisäisesti tietävät kannattavansa 1%)
Miksi tällainen ketjun avaus? Muistelen että jossain lehtiartikkelissa kerrottiin koirilla (poliisilla) olevan jonkinlainen lista/tieto x määrästä porukoita jotka ovat luokiteltu ns. rikollisiksi organisaatioiksi / jotka ovat lain ulkopuolella.
Itse olen laiska tekemään listaa, jos joku haluaa välttämättä tehdä, go ahead.
Kysäsenpä kuitenkin olisiko kenelläkään antaa minkäänlaista päivitystä (tuskinpa vain) suomen tämänhetken prosentti tunnusta kannattavista organisaatioista. (Myös ryhmittymät jotka ainakin sisäisesti tietävät kannattavansa 1%)
Miksi tällainen ketjun avaus? Muistelen että jossain lehtiartikkelissa kerrottiin koirilla (poliisilla) olevan jonkinlainen lista/tieto x määrästä porukoita jotka ovat luokiteltu ns. rikollisiksi organisaatioiksi / jotka ovat lain ulkopuolella.
Itse olen laiska tekemään listaa, jos joku haluaa välttämättä tehdä, go ahead.
-
karvakemoni
- Sabrina Duncan
Re: 1%
Offtopickia mutta miksi poliiseja aina dissataan? Totta kai lisäähän se katu-uskottavuutta ja varmasti rikolliset vihaa poliiseja. Mutta ilman lakia ei mikään toimi ja poliisi pitää yllä sitä. JatkakaaTuntija kirjoitti:
-
Porin
Re: 1%
Tulee mieleen modernin saarnamiehen viisaat lyriikat:Tuntija kirjoitti: Muistelen että jossain lehtiartikkelissa kerrottiin koirilla (poliisilla)/
http://www.lyricsdepot.com/rollins-band/civilized.html
Rikolliset ja lainvartijat ei vaan mahdu saman pöydän ympärille. Jos olet rikollinen sinulla on "oikeus", lähes velvollisuus haukkua ja käyttää halventavaa nimeä virkavallasta. Jos taas tavan kansalainen joka elää lakien mukaan, sinun kannattaa pelätä noita tyyppejä jotka pitävät kansalaisia suojaavia poliiseja pilkkanaan ja halveksivat heitä. Kuteski yleensä se vaan menee niin että ne jotka yrittää turvata ja pitää lakeja yllä on oikeessa. Poliisi harvoin hyökkää tavallista lainkuuliaista ihmistä vastaan huvikseen. Kaikki poliisien halventaminen on lapsellista ellei siihen ole erityisesti syytä. Eikä syyksi käy se että olet tehnyt rikoksen ja poliisi on siksi tekemisistäsi kiinnostunut. Siinä on rikollinen väärässä.
Näin OT:nä illan päätteeksi.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.
On kai se yleistettynä noinkin. Mutta tunnen yhden tapauksen, jossa rikollinen tuli juttuun tutkijansa kanssa kovinkin hyvin, hoitivat "ammattimaisesti" molemmat oman duuninsa, ja vituttihan se kun taisto on keskinäinen kuitenkin: Mitä enemmän sanot, sitä tyytyväisempi tutkija on, ja sitä enemmän se yrittää painostaa homman selviämiseen Vs. Mitä vähemmän sanot, sitä enemmän tutkijaa kirvelee. Ammattimaistakin toimintaa löytyy, jossa henkilökemiat saattavat olla ihan jees, niillä on vaan eri ammatitrimma kirjoitti:Rikolliset ja lainvartijat ei vaan mahdu saman pöydän ympärille. Jos olet rikollinen sinulla on "oikeus", lähes velvollisuus haukkua ja käyttää halventavaa nimeä virkavallasta. Jos taas tavan kansalainen joka elää lakien mukaan, sinun kannattaa pelätä noita tyyppejä jotka pitävät kansalaisia suojaavia poliiseja pilkkanaan ja halveksivat heitä. Kuteski yleensä se vaan menee niin että ne jotka yrittää turvata ja pitää lakeja yllä on oikeessa. Poliisi harvoin hyökkää tavallista lainkuuliaista ihmistä vastaan huvikseen. Kaikki poliisien halventaminen on lapsellista ellei siihen ole erityisesti syytä. Eikä syyksi käy se että olet tehnyt rikoksen ja poliisi on siksi tekemisistäsi kiinnostunut. Siinä on rikollinen väärässä.
Nerot hallitsevat kaaoksen
-
Porin
Näinhän se menee.Mariella kirjoitti: On kai se yleistettynä noinkin. Mutta tunnen yhden tapauksen, jossa rikollinen tuli juttuun tutkijansa kanssa kovinkin hyvin, hoitivat "ammattimaisesti" molemmat oman duuninsa, ja vituttihan se kun taisto on keskinäinen kuitenkin:
Ei minullakaan ole mitään pahaa sanottavaa mun juttujen tutkijoista. Yleisesti. Meinaan eri puolilla pöytää siinä vaan ollaan oltu. Huumorikin on ollut aika rankkaa, puolin ja toisin. Etenkin yhden tapauksen tutkintavankeudessa kuulustelijoiden kanssa pystyi heittämään vitsiä tapahtuneesta urakalla. Lisäksi yksi jutun tutkija kävi mun sellissä tupakalla välillä, kun sillä oli tauko. Juteltiin mukavia ja poltettiin Norttia.
Voihan siinä näinkin käydä ja miksi ihmeessä mennä vääntämään turhaan jotain posketonta riitaa jos kerta tulee juttuun. Olen sitä mieltä myöskin että asian kun asian voi hoitaa tyylillä ilman turhia sutinoita taikka vääntöjä.Porin kirjoitti:Näinhän se menee.Mariella kirjoitti: On kai se yleistettynä noinkin. Mutta tunnen yhden tapauksen, jossa rikollinen tuli juttuun tutkijansa kanssa kovinkin hyvin, hoitivat "ammattimaisesti" molemmat oman duuninsa, ja vituttihan se kun taisto on keskinäinen kuitenkin:
Ei minullakaan ole mitään pahaa sanottavaa mun juttujen tutkijoista. Yleisesti. Meinaan eri puolilla pöytää siinä vaan ollaan oltu. Huumorikin on ollut aika rankkaa, puolin ja toisin. Etenkin yhden tapauksen tutkintavankeudessa kuulustelijoiden kanssa pystyi heittämään vitsiä tapahtuneesta urakalla. Lisäksi yksi jutun tutkija kävi mun sellissä tupakalla välillä, kun sillä oli tauko. Juteltiin mukavia ja poltettiin Norttia.
Tuo mitä itse yritin sanoa olikin yleistetty niin että se koski ehkä enempi taparikollisia jotka joutuvat poliisin puhutteluun useamminkin kun kerran. Yleensä rikollisilla on tapana pitää poliisia "vihollisena" ja se on ihan normaalia kun miettii noita asetelmia.
Jos taas olisit ollut moninkertainen murhaaja ja kylmäverinen pedofiili niin uskon että olis saattanut keskustelu olla tiukkaa kummaltakin taholta ja vitsit vähissä.
Yksinkertasesti vaan rikollisen(en puhu nyt mistään hillopurkin varastamisesta) ja poliisin on hankala tulla toimeen kun kumpikin edustaa niin eri asioita. Sitä koitin sanoa. Tietysti on poikkeuksia joissa kumpikin hoitaa asiat "ammattimaisesti", muttei pidä unohtaa että toisella heistä vaan on se oikee ammatti
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.
Loka kirjoitti:Aikuismaista kirjoittaa; "koirilla (poliisilla)," kun olisi voinut kirjoitta suoraan poliisilla. Piti näyttää oma nuori angsti ja viha lainsuojaajia vastaan. Onnea valitsemallasi tiellä.
[quote="Tuntija"][quote="Loka"]Aikuismaista kirjoittaa; "koirilla (poliisilla)," kun olisi voinut kirjoitta suoraan poliisilla. Piti näyttää oma nuori angsti ja viha lainsuojaajia vastaan. Onnea valitsemallasi tiellä.[/quote]
Kyselin listaa , mutta listaa ei saatu. Ja sitten alkaa tolkuton poskensoitto viattomasta fraasista. Onnea vaan sinnekkin.[/quote]
Juu oli se taas niin viaton fraasi. Miksi kaivaa verta nenästään kun saman asian olisi voinut kysyä asiallisestikin? On olemassa voimia ja vastavoimia, ne vaikuttavat täälläkin.
Juu oli se taas niin viaton fraasi. Miksi kaivaa verta nenästään kun saman asian olisi voinut kysyä asiallisestikin? On olemassa voimia ja vastavoimia, ne vaikuttavat täälläkin.
[quote="Tuntija"]Rauhotuppas nyt itse kukin. Vastasin Lokalle, mutta sitten tulee kolmas persoona mukaan kuvoihin. Kysymys kuuluu, miksi? Jokainen hoitaa omat asiansa
Jatketaan asiallisella linjalla.
Tuntija.[/quote]
Kolma henkilö tuli ehkä mukaan siksi kun tämä on tämmöinen keskustelupalsta, avoin kaikille... Mutta asialinjalle:
Mikä juttu tää 1% yleensä on? Olisi mukava saada ketjun ekaan viestiin sellainen alustus josta selviää pöljällekkin mistä on kysymys.
Jatketaan asiallisella linjalla.
Tuntija.[/quote]
Kolma henkilö tuli ehkä mukaan siksi kun tämä on tämmöinen keskustelupalsta, avoin kaikille... Mutta asialinjalle:
Mikä juttu tää 1% yleensä on? Olisi mukava saada ketjun ekaan viestiin sellainen alustus josta selviää pöljällekkin mistä on kysymys.