Muuta keskustelua

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

rimma kirjoitti:
Mariella kirjoitti:Kesäloma ja kevätaika muutenkin pistää vähän vaan usein asioita toiselle vaihteelle :D
Ei kun syksy ja talvi. Jännä juttu miten minä oikeestaan vasta herään ensimmäisiin kunnon kylmiin syksyaamuihin. Lenkillä käyntikii on haasteita täynnä. Voi joko teloa itsensä liukkaisiin lehtiin tai selvitä hengissä kottiin :P Muutenki. Talvella on kivempaa lenkkeillä. Hm. Oonko outo. Kesä on liian kuuma ja liikaa lähes vaatteettomia vartaloita katseltavana. Ei voi keskittyä siihen mitä tekee. Huh!
No sitä just tarkotinkin, että vaikka vireessä muuten olis, niin kesäloma viimeistään tekee sen että lipsuu, ei välitä ja ehkä se bisse houkuttelee enemmän kun tunkkasella salilla hikoilu :D Syksyisin alkaa aina kunnon putki terveellistä elämää, vihreää ruokaa ja lenkit ja muut.

Edit. rupesin lukemaan että mitä helvettiä mä olen kirjottanu kun en muista sanoneeni noin :D mutta toi quote olikin vituralleen ja teksti oli sinun, rimma :) homma hanskassa!
Viimeksi muokannut Mariella, To Heinä 03, 2008 11:09 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nerot hallitsevat kaaoksen
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Kristus että on kuuma, aloitin taas kuntoilun ja viiden kilsan lenkki pisti jo kunnolla hien pintaan :)
Mariella
Rico Tubbs

Ja tänään on muutenkin sellanen ilma, ainakin täällä päin, että liikut kolme metriä niin hiki on. Ihan järjetön keli, istuu autoon ja sydän meinaa pysähtyä! Ei oo kuuma, mutta niin kostea ja painostava ilma ettei mitään järkeä. Hullut lähtee lenkille tämmösellä kelillä.... :shock:
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

Minä taas fiksuna ajattelin että en lähe tuonne helteeseen lenkille ja menin mukamas "viileeseen" salille. No, tuli ainakin hiottua kaksinkertanen määrä. Niin ja huomasin että oon laihtunu. Vihdoinkin. On se ollu vaikeeta. Vaikka jokusesta kilosta vaan ollu kiinni niin nyt on hyvä. Kirjottaisin tuon myös topicciin mikä ilahduttaa tänään mutta oon laiska enkä jaksa. Silti, se ilahduttaa :D
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Viikko ja kaksi paivaa. Viikko ja kaksi paivaa. Viikko ja kaksi paivaa. Viikko ja kaksi paivaa. Viikko ja kaksi paivaa. Viikko ja kaksi paivaa. Viikko ja kaksi paivaa. Viikko ja kaksi paivaa. Viikko ja kaksi paivaa.

Jaksat jaksat.
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Enää kaksi ja puoli päivää..... ei tee heikkookaan jaksaa 8)

-tsemppiä, Loka-
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Hyvää lomaa leideille sitten vaan! Itsellä ei lomasta tietoa, ehkä sitä jossain välissä sitten viikon saan pitää..toivotaan...
Paavo Arhinmäki on äijä!
Primavera
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Primavera »

^&^^Tsemppiä molemmille!
serialist
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja serialist »

Mullapa on melkein koko kesä lomaa kun kukaan ei halunnut ottaa mua töihin! :lol:
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
Sakara
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Sakara »

^Sama tilanne mulla: töitä ei löytynyt ja kesäopintotukiin oikeuttavat pisteet tuli kasaan jo kesäkuussa, eli heinäkuu pelkkää lomaa. Elokussa pitääkin sitten palata jo opintojen pariin :o

Ei jumalauta, tässähän tulee ihan huono omatunto, kun kaikki kertovat kuntoilusuorituksistaan ja itse vaan makoilee päivät pitkät (kesällä kaikki rutiinit katoavat). Pitäisiköhän itsekin aloittaa kuntokuuri niin saisi vähän energiaa... Kyllä sen selvästi huomaa, että kun näin loma-aikaan päivittäinen lenkkeily on jäänyt, tulee syötyä paljon enemmän ja noin yleisestikin vietettyä paljon epäterveellsempää elämää. Viikon päästä, kunhan kesälomamatka on takana, lupaan aloittaa taas terveellisen elämän (kunnon "maanantailaihduttaja-asenne" ;) ).
Good wombs hath born bad sons
-Shakespeare
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

http://www.iltalehti.fi/viihde/200807027889721_vi.shtml

Ei taatusti ole mikään D-kuppi. Pyh!
serialist
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja serialist »

^ei tuo ole kyllä D-kuppia nähnytkään. Samaa mieltä lecter.

Jännä miten keskustelu meni kesälomasta jessica simpsonin tisseihin. :o

eniwhoo.. Mä kanssa opiskelen koko kesän, mutta opintopisteet ei riitä heinäkuuks.. Kesäkuussa ja elokuussa on yksi kontaktiviikko, muuten itsenäistä työskentelyä. Muu ryhmä on jossain muualla ni ei olla aloitettukaan vielä ryhmätyötä. Toivottavasti ei aleta tekemään sitä viikkoa ennen palautuspäivää.

Mä istun päivät kotona (ellei jollain kaverilla satu olemaan vapaapäivää tai pääse aikaisemmin töistä tjn.) murha.infossa ja illat koirapuistossa. Saa nuo puistoreissut riittää liikunnasta.:D
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
Mariella
Rico Tubbs

Doctor Lecter kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/viihde/200807027889721_vi.shtml

Ei taatusti ole mikään D-kuppi. Pyh!
Onkohan Lindsayn tissit ihan luomut? Näyttäis kovin siltä.
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

luomu-c on kaunein.
Paavo Arhinmäki on äijä!
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

Loka kirjoitti:Viikko ja kaksi paivaa. Viikko ja kaksi paivaa. Viikko ja kaksi paivaa. Viikko ja kaksi paivaa. Viikko ja kaksi paivaa. Viikko ja kaksi paivaa. Viikko ja kaksi paivaa. Viikko ja kaksi paivaa. Viikko ja kaksi paivaa.

Jaksat jaksat.
Saatat jaksaakkin jos olet vahvana!
Vastaa Viestiin