Treffi-Ilmoitukset
Heh, joku känä teillä nyt meneillään...
Jotta ei menisi vallan miesten haukkumiseksi, niin voin omasta tuttavapiiristä kyllä todeta, että yllättävän monet itsekin ihan toimeentulevat naiset toivovat esim. että miehellä olisi rahaa ja muutenkin vaatimukset voivat olla aika etten sanoisi mahdottomia... Kalliita lahjoja ihastellaan silmät kiiluen, ja eräskin erittäin kaunis, mutta vaikealuonteinen tuntemani latino on nyt vuosia etsinyt erittäin komeaa, itseään menestyneempää mutta häntä palvovaa ja mieluiten kymmenen vuotta nuorempaa miestä. Oli muuten Suomessa joskus ja himoitsee vaaleita miehiä, mutten ole viittinyt mätsätä kenenkään kanssa, kun tiedän että hankaluuksia tulisi puolin ja toisin. Kulttuurieroja tietysti on, mutta eiköhän tontapaisia naisia Suomestakin jokunen löydy jos niikseen tulee...
Kannattaisi itse tienata elantonsa niin ei tarvii miettiä. Tietysti jos on jo omakotitalon- ja autonkuvat valmiiksi silmissä, niin ehkä siihen tarvitaan varakas puolisko. Mutta ei kai treffailuvaiheessa voi odottaa mitään kummempaa raha- tai tavaravirtaa kumpaankaan suuntaan?
Jotta ei menisi vallan miesten haukkumiseksi, niin voin omasta tuttavapiiristä kyllä todeta, että yllättävän monet itsekin ihan toimeentulevat naiset toivovat esim. että miehellä olisi rahaa ja muutenkin vaatimukset voivat olla aika etten sanoisi mahdottomia... Kalliita lahjoja ihastellaan silmät kiiluen, ja eräskin erittäin kaunis, mutta vaikealuonteinen tuntemani latino on nyt vuosia etsinyt erittäin komeaa, itseään menestyneempää mutta häntä palvovaa ja mieluiten kymmenen vuotta nuorempaa miestä. Oli muuten Suomessa joskus ja himoitsee vaaleita miehiä, mutten ole viittinyt mätsätä kenenkään kanssa, kun tiedän että hankaluuksia tulisi puolin ja toisin. Kulttuurieroja tietysti on, mutta eiköhän tontapaisia naisia Suomestakin jokunen löydy jos niikseen tulee...
Kannattaisi itse tienata elantonsa niin ei tarvii miettiä. Tietysti jos on jo omakotitalon- ja autonkuvat valmiiksi silmissä, niin ehkä siihen tarvitaan varakas puolisko. Mutta ei kai treffailuvaiheessa voi odottaa mitään kummempaa raha- tai tavaravirtaa kumpaankaan suuntaan?
Itse en haluaisi mitään yltiörikasta miestä, yksin toimeentulevan kyllä. Perusduunari on hyvä.
Ei kai treffailu -vaiheessa voi odottaa lahjoja? Itse en ainakaan kehtaisi. Toki jotkut miehet saattavatkin lahjoa treffikumppaniaan ties millä tilpehöörillä mutta mielestäni se menee jo mielistelyn ja nimenomaan lahjonnan puolelle. Mutta jokaisella on mielipiteensä asiaan.
Ei kai treffailu -vaiheessa voi odottaa lahjoja? Itse en ainakaan kehtaisi. Toki jotkut miehet saattavatkin lahjoa treffikumppaniaan ties millä tilpehöörillä mutta mielestäni se menee jo mielistelyn ja nimenomaan lahjonnan puolelle. Mutta jokaisella on mielipiteensä asiaan.
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
- Jack Handy -
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Joo, vieläkö seurusteletserialist kirjoitti:Itse en haluaisi mitään yltiörikasta miestä, yksin toimeentulevan kyllä. Perusduunari on hyvä.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Juu.loneliness kirjoitti:Joo, vieläkö seurusteletserialist kirjoitti:Itse en haluaisi mitään yltiörikasta miestä, yksin toimeentulevan kyllä. Perusduunari on hyvä.
Ihan tosi.. Minä en kaipaa puolisoltani lahjoja joka väliin, synttäri- ja joululahjat saa riittää. Ne perusjutut. Jos tuo oma ukkoni kantaisi minulle joka päivä jos jonkinsorttista hilua niin epäilisin ensin huonoa omaatuntoa tai sitten lahjontaa "älä mee, tai viet multa kaiken!".
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
- Jack Handy -
- Jack Handy -
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Lahjoja ehkä vähemmän, mutta esim. kyseinen nainen plus muutaman tuntemani muu odottaa, että mies maksaa kaikki treffien kulut. Esim. opiskelijalle voi olla vähän vaikeaa... Mutta toi asennehan perustuu siihen (mitä ne naiset ei tajua), että joskus 50-luvulla naisilla ei ollut juuri lainkaan rahaa. Kyse ei siis ole herrasmiesmäisyydestä. Jos vaatii samaa palkkaa niin ei voi vaatia miestä maksamaan...
SUomessa kun en ole aikaan ollut, en tiedä onko toi siellä yhtä tavallista. Ainakin jollain keskustelupalstalla oli yllättävän paljon tällaisia naisia...
SUomessa kun en ole aikaan ollut, en tiedä onko toi siellä yhtä tavallista. Ainakin jollain keskustelupalstalla oli yllättävän paljon tällaisia naisia...
No ei! Turha lässytys on inhottavaa. En oikein perusta romantiikasta paljoa joten kynttiläillallisia on turha tarjota.
Vuosipäivänä käytiin ihan ravintolassa syömässä ja molemmat olivat hieman kiusaantuneita kun oli niin hiljaista ja jotenkin..noh..jäykkää. Ei siinä, ruoka oli mainiota, mutta "hienon" ravintolan fiilis ei oikein sovi meille vaikka tottakai käytöstavat ovat hallussa jne. Päätimme kuitenkin, että seuraavana vuosipäivänä tilataan vaan pitsaa tai tehdään jotain erikoista ruokaa itse ja vuokrataan joku elokuva tai sitten mennään ihan leffaan.
- Jack Handy -
- Jack Handy -
Amerikan neitsytsaarilla on baari, jossa juomat ovat ilmaisia naisille.
Siellä kun taidetaan mennä vieläkin sen perinteen mukaan, että miehet tarjoavat. Muutama suomalainen bilehile niin baari olisi konkassa yhdessä illassa.
- Jack Handy -
- Jack Handy -
Kyllä mä kannatan prinsessapaskaa. Mutta raja siinäkin! Alkaa kyllä kieltämättä ällöttää jos mies on ihan vaaleanpunainen hörhölässy. Pitää olla äijä, ja macho, ja sellanen kun tekee jonkun kivan pienen herkistyksen niin kyllä menee jalat alta
Mutta kyllä mies vie ja nainen vikisee. Muuten vaihtuu mies.
Nerot hallitsevat kaaoksen
^Totta.. macho kun hieman herkistyy niin kyllä siinä omakin sydän sulaa.. Mutta turhaa lässytystä, ei kiitos. Kyllä miehen pitää olla mies, mutta uskaltaa sanoa suoraan "rakastan sinua" jos siltä tuntuu. Tai ottaa vaikka kädestä kesken kaiken. Ei mitään perseelle läiskimistä vaan joskus täytyy vähän herkistelläkin, muttei liikaa.
Kun oma ukko oli intissä ja lomille tultuaan saapui ovelle itse keräämien kukkien kanssa. Joukossa oli ties mitä koiranputkea, mutta ajatus oli kiva.
Enemmin noin kun kukkakaupan kautta. Ja toki kaiken kruunasi maraboun minttukrokantti -suklaalevy.nam. Loppui horsmien tuominen kun tajusi etten oo mikään viherpeukalo ja pienemmätkin risut kuolee.
Kun oma ukko oli intissä ja lomille tultuaan saapui ovelle itse keräämien kukkien kanssa. Joukossa oli ties mitä koiranputkea, mutta ajatus oli kiva.
- Jack Handy -
- Jack Handy -
-
loneliness
- Jessica Fletcher
^tottakai! mutta joskus sen läiskimisen voi korvata vaikkapa suukolla. Alkaa paikat muuten olemaan liian hellänä jatkuvasta läiskimisestä.
- Jack Handy -
- Jack Handy -
No niin kuuluu 
Ja serialist, repesin tolle koiranputkijutulle
:D Itekin muistan kerran kun olin nukkumassa ja exä järkyttävässä tuiskeessa aamuseitsemältä tuli kotiin, oli repässyt naapurin sireenipuskasta järkyttävän kasan kamaa ja ylpeänä esitteli sitä lahjaansa mulle
Kävi se naapurilta pyytämässä anteeks seuraavana päivänä.
Ja serialist, repesin tolle koiranputkijutulle
Nerot hallitsevat kaaoksen
HAHAHA. Repesin täysin!Mariella kirjoitti:No niin kuuluu
Ja serialist, repesin tolle koiranputkijutulle:D Itekin muistan kerran kun olin nukkumassa ja exä järkyttävässä tuiskeessa aamuseitsemältä tuli kotiin, oli repässyt naapurin sireenipuskasta järkyttävän kasan kamaa ja ylpeänä esitteli sitä lahjaansa mulle
Kävi se naapurilta pyytämässä anteeks seuraavana päivänä.
Oma miekkonen toi intistä mulle muovikassillisen kaakaota, niitä pusseja jotka heitetään kuumaan veteen. Niitä mulla on vieläkin laatikko täynnä ja toissa talvena sain.
Yhdessä pubissa toissa vappuna tilasin lonkeron ja olin juonut siitä puolet. Kun olin ottamassa sitä, ihmettelin, että mihin se on kadonnut. Miekkonen sitten kunnon tuiskeessa "kuiskaa", että "shh..saat tästä kivan lasin!" ja piti sitä hupparin alla. Okei. Tiedä sitten mitä sen päässä sen tarkemmin liikku mutta olisin halunnu juoda sen lonkeron kuitenkin loppuun.
- Jack Handy -
- Jack Handy -