Treffi-Ilmoitukset

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
serialist
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja serialist »

^hei, mä en saanu mun ukkelilta viime synttärilahjaks mitään.:D Tosin se maksoi mun pidennykset ja mä laskin sen myöhäiseksi synttärilahjaksi.. Ja joululahjan sain kyllä, sen se kävi ostamassa päivää ennen aattoa. Sain suklaata hirmusesti ja teetä.:D Mutta ajatus on tärkein. Joskus saan napanöyhtää ja joskus hieman käytännöllisempiä, mut kuten sanoin, ajatus on tärkein.
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Mun synttärilahja viimeks oli se, että se siivosi mun kotona ja hieroi puoli tuntia ja teki ruokaa :) Seuraavana synttärinä se olikin estynyt.. :? Mutta kauniin kirjeen sain.
Nerot hallitsevat kaaoksen
serialist
Olivia Benson

ajatus on tärkein.:D Ukkeli lupas viedä mut pulkkamäkeen ens talvena, se riittää vaikka mun joululahjaks. ja synttärilahjaks. Synttärit on viikkoa ennen joulua.:D
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
- Jack Handy -
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Hei serialisti...tää on treffi-palsta, ei mikää cosmon parisuhdepalsta :lol:
Paavo Arhinmäki on äijä!
serialist
Olivia Benson

^No, me lähdetään sitten treffeille pulkkamäkeen! :D

Muuten, jokos loneliness on jonkun tytskän jalat menny alta sun runon takia?
:wink:
- Jack Handy -
loneliness
Jessica Fletcher

Joo ei o vielä mennyt keneltäkään, tai sitten on mennyt niin totaalisesti alta, ettei ole pystynyt lähestymään...täytyy ootella 8)
Paavo Arhinmäki on äijä!
Tirskis
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Tirskis »

Olisi kivaa taas tutustua uusiin ihmisiin ja lähteä treffeille. Mulla oli ollut nyt hyvää viikko kun kävin etelä Suomessa, mutta nyt palasin taas pohjoiseen, korveen. Esim. Savossa saa seuraa näytteleissä, baareissa- tutustuu ihmisiin, aiellä on kivaa, mutta pohjois Suomessa käyvät baareissa vain pariskunnat, tai sitten turistit talvella, kesällä ei ole Rukalla mitään.
loneliness
Jessica Fletcher

Eikös sulla ollut se mies siellä pohjoisessa...salaseuraa minfosta vai :shock:
Paavo Arhinmäki on äijä!
Tirskis
Neuvoja-Jack

Olemme kaverit, tosi hyvä ystävät- ei mitään perinteinen suhde. Eläämme molemmat omaa elämää, ja harrastuket ovat erilaiset. Minfosta etsin kirjekaverin, ihan tavallisen kaverin, ei mikään salaseuraa. En halua mitään parisudetta, vaan normaalin kaverin, aivan sama onko mies tai nainen.
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Salaseuraa kiihkeistä naisista

T: HERRASMIES 47
serialist
Olivia Benson

loneliness kirjoitti:Joo ei o vielä mennyt keneltäkään, tai sitten on mennyt niin totaalisesti alta, ettei ole pystynyt lähestymään...täytyy ootella 8)
No ehkä ne sitten ku ne tokenee. :wink:
- Jack Handy -
Tirskis
Neuvoja-Jack

Prahassa menimme töiden jälkeen kavereiten kanssa kaljalle, keskustelimme- se oli kivaa. Mutta täällä ovat kaiki niin sulkeutuneet. Vielä Savossa löytää, mutta pohjois Suomi on tosi surullinen ja takapajuinen paikkaa. Itse kun olin muuttamassa, ehdotin esim. Turku, Kuopio- paremmat mahdollisuudet. Niin ja ensi vuonna muutaan Siilinjärveen joka on vain 25km Kuopiosta.
En etsi mitään "kiihkeä seuraa"- vaan tavallisen kaverin, jonka kanssa voi vaikka kirjoittella, keskustella, käydä jossain.
Netin kautta kirjoittelen myös ulkomaalaisiin palstoihiin- kyllä sain kaverit keski Euroopasta, ja mulla on vielä kontaktteja Tshekiin, Islantiin, siellä kaverit- mutta kaiiki on niin kaukana.
serialist
Olivia Benson

loneliness: YleX:llä ne ettii aamupäivisin runonlausujia. Soita sinne ja lausu runosi, yhä useampi pitkätukkainen sinkkunainen kuulee sen! :wink:
- Jack Handy -
Turri
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Turri »

Mulle kanssa kelpaa ihan tavismies. Omillaan toimeentuleva, ulkonäkö tietysti plussaa, mutta sisäpuoli meinaa enemmän. Pienet romanttiset jutut on plussaa, mutta ei mikään mun pakkomielle. Lakkasin haaveilemasta Sinkkuelämän tyylisistä treffeistä joskus 18-vuotiaana.
Jos on liian vaativa, ei löydy mitään. Vaatimuksena, että hyväksyy minut sellaisena kuin olen, eikä yritä jatkuvasti muuttaa minua. Kunnioittaa minua ja on tukena silloin, kun sitä tarvitsen. Nämä toimivat tietysti molemmin päin.

Itse olen kanssa miettinyt, että jos laittaisi treffi-ilmoituksen jonnekin ihan vaan mielenkiinnosta, että kiinnostuuko kukaan "normaali" mies tällaisesta taviksesta. En ole sitten koskaan laittanut, kun en halua mitään Pena 50 vee heppi pystyssä minua häiriköimään. :lol:

Kerran olen chatin kautta mennyt treffeille. Oli ihan ok treffit, mutta selvisi, että kaveri harrastaa jääkiekkoa ja en jaksanut pelejä ja harkkoja katsoa. En siis ollut oikein sopivaa ainesta. Komea miehenalku kyllä oli. :wink:
Tirskis
Neuvoja-Jack

Mä etsin mielulaan naiskaveri, mutta ei ole väliä, voi olla mieskin.
Vastaa Viestiin