jotunheimen kirjoitti: To Huhti 14, 2022 4:32 pm
Kitarisa kirjoitti: To Huhti 14, 2022 12:16 pm
Kyse on uskonnosta, jossa faktat lyödään tiskiin päivänä 0 ja sen jälkeen mikään mahti maailmassa ei muuta ”totuutta”, jonka tietävät kourallinen kylähulluja, koska musertavan älykkyytensä ansiosta osaavat tutkia asioita itse.
En tiedä musertavasta älykkyydestä mutta jonkinlaisesta resilienssistä propagandaa kohtaan. Vai meinaatko, että "eliitti" on tutkinut propagandan keinoja varmaan tuhansia vuosia, viimeiset sata vuotta tieteellisesti, vain sen takia että ~95% ihmisistä keksisivät heti mikä on valheellista propagandaa ja mikä totta?
"We'll know our disinformation program is complete when everything the american public believes is false" -William Casey
Mahtavaa, että erittäin ankarasti "Kool Aidia" juonut nimimerkki Kitarisa(&putsari, palokirves, rauhaa&rakkautta, sahkotu)oli, jne.) puhuu uskonnosta, missä faktat lyödään tiskiin päivänä 0 (erittäin tappava tauti mihin ei ole hoitokeinoja, siihen rokote tehokas ja turvallinen), minkä tietää kourallinen ihmisiä (tässä Fauci+Birx/CDC, WHO/Bill Gates.
Näiltä tuli aluksi propagandaohjeet, pandemiatoimenpiteet, missä mm. testattiin terveitä ihmisiä järjettömällä Ct-arvolla, jotta saatiin luotua epidemiantuntua, hoitoprotokollat, maskit, eristykset, rokotevastarinnan rikkominen Nurnbergin koodisto ja lääketieteen etiikka murskaamalla, jne., ovat tulleet pieneltä porukalta ja siksi kaikki länsimaat tekivät täsmälleen samoja ylimitoitettuja toimenpiteitä unohtaen kustannustehokkaat hoidot, sillä mikäli joku länsimaa olisi näyttänyt taudin olevan erittäin hyvin hoidettavissa, rokotteille ei olisi saatu hätälupaa.
Faucin porukka mustamaalasi erittäin pätevät tiedemiehet "hörhö-tiedemiehiksi* valjastaen korporaatiomedian tekemään näistä "palkkamurha-artikkeleita" mustamaalaamista varten. Tästä on todisteet paitsi itse mustamaalaamisista, myös sähköposteista, mitkä on saatu myöhemmin tietopyynnöillä.

Fauci sanoo, että on täysin samaa mieltä ja kertoo miten muut (Valkoinen talo) ovat kiireisiä muiden huolien kanssa, eikä tartte keskittyä tähän:
Nämä "hörhöt", jotka loivat Great Barrington-julistuksen (kohdistetun suojauksen, jotta terveiden ihmisten immuniteetin kautta olisi saatu epidemia vähitellen hiipumaan, kuten aina ennenkin), olivat USA:n arvostetuimpien yliopistojen professoreita mm. epidemiologian ja kansanterveyden alalta.
Tässä Fauci briiffaa Valkoisen talon Birxiä, että Great Barrington proffien kertoma siitä, että terveet ihmiset kykenevät selättämään koronataudin, on (Faucin mukaan) puppua:

^
Tuo silti, vaikka suuri valtaosa kävi infektion läpi oireettomana tai lievinä oireina myös vuonna 2020.
Koko stoori:
https://www.breitbart.com/politics/2021 ... cientists/
Tässä UK:n Daily Mail, jos "äärioikeistolainen"

Breitbart aiheuttaa sydänoireita, hengästymistä ja vaikkapa vyöruusun kaupanpäällisiksi:

- Fauci ja NIH-pomo Collins juonivat -täytyy tehdä nopea ja tuhoisa isku-.jpg (73.01 KiB) Katsottu 890 kertaa
https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... downs.html
Olen jo oppinut sen, että valistaminen on turhaa, sillä oikea Koronan Todistaja ei voi muuttaa kantaansa vaikka näkisi mitä hänen uskontonsa kanssa ristiriidassa olevia tosiasioita, koska se pirstaloisi hänen valhellisen propagandan päälle rakennetun maailmankuvan. Minua motivoi paitsi henkilökohtainen opiskelu, myös se, että tiedän joidenkin lukevan tänne tuomiani asioita avoimin mielin.
Kannattaa mennä sinne, minne tieto ohjaa. Minä tiedän kokemuksesta, että kannattaa valita totuus ja uskoa omia silmiä, laskea moniko tuttava on ollut vakavasti koronasairas, saati kuollut. Kun jättää Koronan Todistajat, vähenee stressi ja ahdistus, eikä tule otettua enää injektioita, jotka eivät toimi, mutta aiheuttavat mm. senlaatuisia kumimaisia suonitukoksia mitä ei normaalisti esiinny. Koronan Todistajista lähteminen tosin särkee ystävyyssuhteita, ehkä jopa perhesuhteita. Tämän tiedän kokemuksesta.