Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

VoDKa kirjoitti:Rimman ava ärsyttää. Tai ei muuten, mutta se typo siellä. Ha ha.

Ja niin, kuten todettua, ei kukaan varmaan sitä käyttäjää koskaan nimeltä sanonut. ;)
Niin missä kohtaa on typo? En ainakaan itse ole huomannut.

Kuitenkin sen varmasti jokainen tajuaa kenestä puhutaan, kun siihen ketjuun ei ole kirjoittanut minun lisäkseni kun yksi muu ja ennekin on ollut jotain kitkaa meidän välillä. Puhun sulle VoDKa ja Doctor Lecter. Tosin en tapojani ala muuttamaan. Asian kanssa varmaan pystyy kuitenkin elämään koska se ei ole maailmaa kaatava. Voitte jättää lukematta ne mun viestit jos alkaa ärsyttää.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
serialist
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja serialist »

Ärsyttää tämä hiljaisuus. Kaikilla muilla minfolaisilla on elämää paitsi minulla. hmph.
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Katso joku hyvä leffa...itse lähden töihin ja erityisemmin en rakasta työtäni, mutta jotain ihmisen pitää tehdä 8)
Paavo Arhinmäki on äijä!
serialist
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja serialist »

No johan mun pitää kohta alkaa kotihuorailee ku miekkonen pääsee töistä. Ruokaa vaatii hemmetti. En jouda enää. Koneella kyllä odottelis vaikka minkäsorttista leffaa mut jos huomenna kattelis ne ku samanlainen päivä siitä tulee kuitenkin ku tästä.:D
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

rapier kirjoitti:Menikö votkalta sarkasmi ohi?
Ei tietenkään. Tunnen sinut.
rimma kirjoitti:
VoDKa kirjoitti:Rimman ava ärsyttää. Tai ei muuten, mutta se typo siellä. Ha ha.
Yea.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

Ärsyttää, että ollessani lomalla siitä surullisen kuuluisassa ja kovin turhassa "Ajankohtaiset aiheet" kohdassa on YLI YKSI SIVU topiceja. Eiiikä. Taitaa mopo karata niidenkin kanssa käsistä, luulen ma. Ja vieläpä tietyt nimimerkit niitä topiceja tuonne on aloittaneet, luulen ma. *alkaa boikotoimaan koko "Ajankohtaiset aiheet"-osastoa* 8)
rimma
Christopher Lorenzo

VoDKa kirjoitti:
rimma kirjoitti:
Yea.
Ei sitten tullut mieleen, että sen kuuluukin olla noin kirjoitettu? No samapa tuo, ehkä maailman pienin asia ärsyyntyä anyway :lol:
век живи, век учись.
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

rimma kirjoitti:
VoDKa kirjoitti:
rimma kirjoitti: Niin missä kohtaa on typo? En ainakaan itse ole huomannut.
Yea.
Ei sitten tullut mieleen, että sen kuuluukin olla noin kirjoitettu? No samapa tuo, ehkä maailman pienin asia ärsyyntyä anyway :lol:
No tietty jos ei osaa englantia(kaan) kirjoittaa, niin mikäs siinä.

Äkkiseltään en saa päähäni miten tuo toimisi edes slangissa, joka sekin on todella epämääräisiä versioita sanoista täynnä.

Edit: Huomasin toisenkin.

Im.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

rimma
Christopher Lorenzo

VoDKa kirjoitti:

Äkkiseltään en saa päähäni miten tuo toimisi edes slangissa, joka sekin on todella epämääräisiä versioita sanoista täynnä.

Im.
Viilaaminen on toisinaan ihan mukavaa. Saat ainakin olla ylpeä itsestäsi kun olet löytänyt jo noin monta virhettä. Wau!
век живи, век учись.
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

rimma kirjoitti:
VoDKa kirjoitti:

Im.
Viilaaminen on toisinaan ihan mukavaa. Saat ainakin olla ylpeä itsestäsi kun olet löytänyt jo noin monta virhettä. Wau!
Sinä taasen voit olla ylpeä itsestäsi sen vuoksi, ettei varmaan kukaan ole onnistunut ikinä tukkimaan noin montaa typoa noin pieneen tilaan ja esitellyt sitä vielä julkisesti.

rimma
Christopher Lorenzo

VoDKa kirjoitti:
rimma kirjoitti:
VoDKa kirjoitti:

Im.
Sinä taasen voit olla ylpeä itsestäsi sen vuoksi, ettei varmaan kukaan ole onnistunut ikinä tukkimaan noin montaa typoa noin pieneen tilaan ja esitellyt sitä vielä julkisesti.
Empä ole tuota itse kirjoittanut. Eikä sillä nyt niin paljon väliä ole muutenkaan. Ihan vaikka sinun kiusaksi en sitä vaihda. Voit katsella sitä vielä jonkin aikaa ja yrittää löytää lisää virheitä jos et parempaakaan tekemistä keksi?
век живи, век учись.
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

rimma kirjoitti:
VoDKa kirjoitti:
rimma kirjoitti: Viilaaminen on toisinaan ihan mukavaa. Saat ainakin olla ylpeä itsestäsi kun olet löytänyt jo noin monta virhettä. Wau!
Empä ole tuota itse kirjoittanut. Eikä sillä nyt niin paljon väliä ole muutenkaan. Ihan vaikka sinun kiusaksi en sitä vaihda. Voit katsella sitä vielä jonkin aikaa ja yrittää löytää lisää virheitä jos et parempaakaan tekemistä keksi?
En tiedä miten sinulla, mutta minulla ei ole tapana jäädä tuijottelemaan toisten käyttäjäkuvia, elleivät ne ole joko erittäin kiehtovia verisellä tavalla tai sitten erittäin rumia. Verta omassasi ei ole, joten se siitä.

Voisin kertoa vielä kymmeniä vikoja tuosta, mutta lienee hyödytöntä. Hieman sama juttu kuin yrittäisi säkissä kantaa valoa pimeään huoneeseen. (Älä sano, olet kokeillut sitäkin, vai?)

Mutta anna mennä. Viimeisen sanan haluat kuitenkin, sehän sinulla on tapana.

Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Joidenkin nimimerkkien hätäily, ts. samasta jutusta tehdään kaksi tahi kolme avausta vaikka jopa samalla sivulla näkyy, että aihe on jo olemassa.

Samoin se, että lehdestä sellaisenaan kopiotu artikkeli tulee samaan osioon useasti, kuten Tampereen takapaksisurmassa. Laitoin jutusta Aamulehden lyhennetyn jutun, niin jo kakojootti laittaa kohta perään Iltalehden jutun, joka oli lähes sanasta sanaan samanlainen.

Uuuh!

Moisen ikävän ilmiön kitkemiseksi ehdotan suoran kopioinnin osittaista tai täydellistä kieltämistä! Olen siihen syyllistynyt itsekin, mutta ehkä tällä tavalla karsittaisiin joukosta ne, jotka eivät selvästikään osaa kirjoittaa itse yhtään mitään ja joiden pääasiallinen tehtävä on jatkaa nimimerkki otuksen viitoittamaa tietä.
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Doctor Lecter kirjoitti:Joidenkin nimimerkkien hätäily, ts. samasta jutusta tehdään kaksi tahi kolme avausta vaikka jopa samalla sivulla näkyy, että aihe on jo olemassa.
Tämä on kyllä munkin mielestä ärsyttävää ja hieman "mitä helvettiä"-matskua, miten hankala sitä voi olla käyttää hakua tai edes vilkaista 1-2 edellistä sivua että näkyykö jo samasta aiheesta topiccia, varsinkin jos topicin sisältö koostuu sataprosenttisesti vaan uutislainauksesta.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Bombay kirjoitti:*****jos topicin sisältö koostuu sataprosenttisesti vaan uutislainauksesta.
Ja Hipsulaiselle ihan ystävälliseen mutta ärsyyntyneeseen sävyyn, jokaisesta pihatonttujen katoamisesa ei tarvitse aloittaa aihetta. Mun mielestä nämä jutut voisi kerätä yhteen ketjuun jossa jokainen voisi käydä asialle joko naurahtamassa tai heittämässä sen voi kauheeta -mielipiteen. Isommista ja keskustelua enemmän herättävistä uutisista on ihan ok avata oma ketjunsa, mutta siinä tapauksessa kun "rattijuoppo ajoi kissan päälle" -tyyliset avaukset ovat ajankohtaista osiossa, en vaan yksinkertasesti voi olla ärsyyntymättä. Vähän kuin Vodkan silmissä rimman avatar, ei vaan voi kattoa silleen että tää on ihan ok.
Lukittu